lørdag, oktober 24, 2020

Jeg har lige set… DRs filmtråd

Daily Rush Debat Film & TV Jeg har lige set… DRs filmtråd

• Forfatter
    Emne

BruneBanan
    Bruger
    36.137 indlæg

Jeg har lige set…

En tråd hvor du kan smide et indlæg om en film, du lige har set. Det kan være alt fra en 80’er b-film til sommerens hotteste blockbuster.

Det kan være en kort kommentar, en lille anmeldelse, eller hvad du nu end har på hjertet omkring filmen. Skriv gerne hvor du har fanget filmen; blu-ray, dvd, tv, bio, netflix og lignende.

Rusherne ser massevis af film hver eneste dag. Så lad os da snakke om dem

Viser 15 kommentarer - 3.691 til 3.705 (af 3.714 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

PBT
    Admin
    3.433 indlæg

Også The New Mutants. Dens anmeldelser er mega dårlige, men slem synes jeg nu ikke, den var. Men måske mere én man skal se, hvis man vil have det hele med fra det filmiske X-Men univers.

Startede Daily Rush og Quake3.dk sammen med Webster i et andet årtusind

PBT
    Admin
    3.433 indlæg

Og apropos at få det hele med fra X-Men universet på film, burde jeg nok bare tage en dyb indånding snart og få set Dark Phoenix

kenkari
    Bruger
    5.278 indlæg

Mulan (2020)

Den var da meget god, men slet ikke på samme niveau som 1998 versionen, selvom det er en animation. Hvor er sangene? Hvor er.. Ja.. der mangler bare noget morskab. Den er alt for dyster til min smag.

Stay Loyal - Forget Royal

Ixnatifual
    Bruger
    2.476 indlæg

Doctor Sleep (2019)

En ganske god film baseret på Stephen King’s bog af samme navn. Den handler om Danny fra Ondskabens Hotel efter han er vokset op. Både Ewan McGregor, skurkinden og den lille tøs gør det rigtig godt. Den hviler på generel skummelhed og ikke jump scares, hvilket fungerer godt.

kongkim
    Bruger
    16.243 indlæg

Random film jeg lige faldt over.

Mythica The Godslayer.
    Der er vist nogen der har spillet Dungeons and Dragons da de lavet den film.
    Men SHIIIT den er skidt haha, 2/10 får den på en god dag. Men så da den hele

Medlem af den religiøse Pc-Religion Konsol hader to the max. PC for ever. - Største ønske på DR: Alle fora på forsiden.

PBT
    Admin
    3.433 indlæg

Har med en vis forsinkelse endelig fået set Joker. Havde ikke så høje forventninger igen, men den holdt. Kommer nok til at se den igen.

PBT
    Admin
    3.433 indlæg

Enola Holmes på Netflix. Dens anmeldelser er måske lige i overkanten (93% på Rotten Tomatoes), men den har nu sin egen charme.

StultusX2
    Bruger
    5.737 indlæg

#3697 Kan du sige/anmelde dét mere karrierediplomatisk i efteråret 2020?

3 af 6! Dog 4 hvis hen var skaldet.

Stultus’ og Jeremy Brett = a ♥ 4war! “BWAHAHAHAHAHAHA” og hopper over et pænt møbel, i et pænt viktoriansk værelse!

My TIE! My nimble coffin!
    En snarligt uddøende Single-Player, der "skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen"..

SittingDuck_m
    Bruger
    459 indlæg

sidst set i biffen – Tenet. Den er for vild! den leg som filmen begiver sig ud i er virkelig godt lavet. Skal ses i biffen!

Set på sofaen – inglorius bastards. Den holder bare og Brad Pitts rolle er bare for fed. En af Tarantinos bedste film efter min mening.

PBT
    Admin
    3.433 indlæg

#3698 Jeg kunne skam godt lide den – bare ikke svarende til 93% på RT.

Kallekun
    Bruger
    3.943 indlæg

Druk. Kan godt anbefales. God dansk film.

Ved Osiris og ved Apis, du er et vildsvind, jaaa et vildsvin. Kig godt på mig....

Retarded_wookie
    Bruger
    568 indlæg

“The two popes” på Netflix.

Om den pave Benedict, der abdicerede, og sin efterfølger.
    Til tider lidt langsom, men i bund og grund en ok film.

6/10

Forestil dig hvordan en retarderet Chewbacca lyder.

PBT
    Admin
    3.433 indlæg

V for Vendetta for 117. gang. Den ligger på Netflix nu, btw, som vistnok er noget nyt? Der kan man finde den, i hvert fald, hvis man endnu ikke har set denne suveræne film

VampiricEye
    Bruger
    26.187 indlæg

#3703 Du er lidt tidligt på den. Det er ikke d. 5. november endnu.:) Men enig, det er en fremragende film.

Nintendo Influencer

På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg

På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA

TheAviator
    Bruger
    792 indlæg

Gøg & Gokke-filmen. Fin stemning, faktisk lidt rørende. Om deres venskab, kvinder og karrierer. Kan godt lide at komme med til det lidt glamourøse London i 50’erne.

Over middel karakter, og en fuld stjerne for, at filmen fortæller en historie, der ikke er blevet fortalt før.

Gøg & Gokke ligger på Filmstriben, så weh, den er gratis.

“I don’t think that people accept the fact that life doesn’t make sense. I think it makes people terribly uncomfortable.”
    ― David Lynch

Viser 15 kommentarer - 3.691 til 3.705 (af 3.714 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.