søndag, juli 12, 2020

Jeg har lige set… DRs filmtråd

Daily Rush Debat Film & TV Jeg har lige set… DRs filmtråd

• Forfatter
    Emne

BruneBanan
    Bruger
    36.141 indlæg

Jeg har lige set…

En tråd hvor du kan smide et indlæg om en film, du lige har set. Det kan være alt fra en 80’er b-film til sommerens hotteste blockbuster.

Det kan være en kort kommentar, en lille anmeldelse, eller hvad du nu end har på hjertet omkring filmen. Skriv gerne hvor du har fanget filmen; blu-ray, dvd, tv, bio, netflix og lignende.

Rusherne ser massevis af film hver eneste dag. Så lad os da snakke om dem

Viser 11 kommentarer - 3.631 til 3.641 (af 3.641 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Fox
    Bruger
    3.754 indlæg

Once Upon a time in Hollywood – 2/10

Damm et spild af tid…..har du ikke set den; så bare nøjes med at se de sidste 15 min. af filmen. De viser hvad den handler om (JA ! Du har efter +2 timer endnu ikke set “plottet”). SPOILER !

Jeg synes det var et usmageligt forsøg på at lave en parodi af “hva’ hvis manson familien havde taget fejl af huset” og selv endte med at blive slagtet ! Man kan mene om Roman hvad man vil – men ingen fortjener at få sin gravide kone slagtet…..og at nogen her mange år bagefter forsøger at slå plat på det…endda med en komisk glimt i øjet….det er bare for meget – selv for Tarantino !

Sometimes you gotta rise above your morales

Retarded_wookie
    Bruger
    540 indlæg

Equalizer 2

Etteren var en hel del bedre.

5/10

Forestil dig hvordan en retarderet Chewbacca lyder.

Retarded_wookie
    Bruger
    540 indlæg

“The platform” på netflix.

Det var sgu en lidt anderledes film, men på en god måde: Masser af interessante vinkler på menneskesyn og en stor portion samfundskritik.

En film som har vokset på mig efterfølgende. Og de plothuller og ubesvarede ting, som der måtte være, kan jeg godt se igennem fingre med, da de i bund og grund ikke er relevante.

Helt klar et kig værd.

8/10

Forestil dig hvordan en retarderet Chewbacca lyder.

Ixnatifual
    Bruger
    2.342 indlæg

Doom: Annihilation

Ikke en efterfølger til Doom-filmen med The Rock og Karl Urban, men en selvstændig film baseret på spillet. Opdagede filmens eksistens ved et tilfælde. Den blev udgivet i 2019.

CGIen er egentlig OK i filmen, men budgettet er tydeligvis meget lavt. Belysningen ligner noget man ser i en dogmefilm og dialogerne er meget akavede. Generelt er produktionsværdien lav og der er heller ikke meget at hente i hverken plottet eller actionscenerne.

Mine forventninger var meget lave, men jeg blev nødt til at se den.

At de har stavet deres stjerneskuespillers navn forkert i åbningstitlerne er måske meget sigende om filmens niveau generelt.

En solid 3 ud af 10.

Mikaa
    Bruger
    3.237 indlæg

Hereditary.

Filmen var meget god og til tider skræmmende, men med en slutning, hvor jeg tabte tråden og tænkte “WTF^^”.

Jeg kan huske, jeg tænkte på filmen som en slags blanding af Paranormal Activity og.. Hva’ faen var det nu, det var for en film, jeg tænkte på.

Anyway, det er en go’ gyserfilm med et par WTF-øjeblikke.

8,5/10.

Help me, Premature Ejaculation Man! Premature Ejaculation Man: I'm coming!

Ixnatifual
    Bruger
    2.342 indlæg

Satme en skummel film. Nærmest et must hvis man er til gys.

Mikaa
    Bruger
    3.237 indlæg

Parasite.

En ok film, der højst er spændende ind imellem. Forstår ikke hvordan den film kunne vinde Oscar for bedste film, det må have været et sløjt felt.

6,5/10.

Help me, Premature Ejaculation Man! Premature Ejaculation Man: I'm coming!

VampiricEye
    Bruger
    25.636 indlæg

The Interview. Man forstår godt, at ham den tykke koreaner blev lidt sur over den. Med det sagt, så er det ikke just noget mesterværk, og der er for langt imellem grinene.

Nintendo Influencer

På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg

På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA

2ndKrueger
    Bruger
    1.867 indlæg

Så Snowpiercer i går, ganske fin film dog er noget af cgi forældet ret hurtigt
    Men en helt klar 8/10

VampiricEye
    Bruger
    25.636 indlæg

De Hvide Hjelme på Netflix. Vi har det sgu godt her i Danmark.

Nintendo Influencer

På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg

På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA

TheAviator
    Bruger
    672 indlæg

Så fik jeg set Woody Allens A Rainy Day in New York med Selena Gomez. Charmerende, vittigt “slice of life” i de mest sofistikerede luftlag i New York. Men: ikke særlig original, sådan en film, der kommer fra Woody Allen med 3 til 5 års mellemrum, når den kører på automatpilot.
    Men selvfølgelig skal den ses.

Lille 4’er ud af 6.

“I don’t think that people accept the fact that life doesn’t make sense. I think it makes people terribly uncomfortable.”
    ― David Lynch

Viser 11 kommentarer - 3.631 til 3.641 (af 3.641 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.