onsdag, juli 15, 2020

Jeg har lige set… DRs filmtråd

Daily Rush Debat Film & TV Jeg har lige set… DRs filmtråd

• Forfatter
    Emne

BruneBanan
    Bruger
    36.141 indlæg

Jeg har lige set…

En tråd hvor du kan smide et indlæg om en film, du lige har set. Det kan være alt fra en 80’er b-film til sommerens hotteste blockbuster.

Det kan være en kort kommentar, en lille anmeldelse, eller hvad du nu end har på hjertet omkring filmen. Skriv gerne hvor du har fanget filmen; blu-ray, dvd, tv, bio, netflix og lignende.

Rusherne ser massevis af film hver eneste dag. Så lad os da snakke om dem

Viser 15 kommentarer - 3.616 til 3.630 (af 3.646 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Drixx
    Bruger
    2.927 indlæg

Three Billboards Outside Ebbing, Missouri

Super film. 8/10

Et helt almindeligt fyr

VampiricEye
    Bruger
    25.654 indlæg

#3616 En af de dårligste filmtitler nogensinde. Men filmen er god.:)

Nintendo Influencer

På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg

På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA

PBT
    Admin
    3.077 indlæg

RoboCop (1987) igen-igen.

Den ligger gratis på Filmstriben i øvrigt.

Startede Daily Rush og Quake3.dk sammen med Webster i et andet årtusind

Steadi
    Bruger
    5.442 indlæg

#3618 – tak for info. Jeg skal vist på Filmstriben snart.

Robocop er en klassiker, som stadig, i min optik, holder. Samfundskritikken er ikke blevet mindre rammende siden udgivelsen. Lidt optegnet måske, men nå ja.

My fellow Americans, I am pleased to tell you I just signed legislation which outlaws Russia forever. The bombing begins in five minutes.

Nickell
    Bruger
    4.239 indlæg

Captain Marvell (DVD fra biblioteket)

Den var bedre end ventet, men jeg kan stadigvæk ikke snuppe Brie Larson. Det bedste ved filmen var alle de små koblinger til det øvrige Marvel-univers. Derudover er Samuel L. Jackson stadigvæk sej. Alt det CGI, som gjorde ham yngre, var i øvrigt flot lavet.

7/10

Familiv uden kemi? Tjek http://gronfamilie.dk/

PBT
    Admin
    3.077 indlæg

#3619 Jeg er virkelig positivt overrasket over Filmstriben. Mange gode ting derinde.

PBT
    Admin
    3.077 indlæg

Superman: Red Son. I den gode ende af DC animation, synes jeg. Jeg var underholdt.

Retarded_wookie
    Bruger
    542 indlæg

Enig i at det slet ikke er så tosset hvad man kan finde på Filmstriben. Og det ser også ud til at det nu understøtter både AirPlay og chromecast, hvilket det vist ikke altid har gjort.
    Jeg har det bare med glemme at den eksisterer.

Nå, on topic:
    Genså “Fury” i går.
    Er ret vild med dens dystre, beskidte, onde stemning. Krig er helvede, og det skildrer den ret fint.

Forestil dig hvordan en retarderet Chewbacca lyder.

VampiricEye
    Bruger
    25.654 indlæg

Jeg har fået genset Fedtmule og Søn (A Goofy Movie) for tusinde gang, da fruen aldrig havde set den. Det er altså en fremragende tegnefilm.:)

Nintendo Influencer

På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg

På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA

Ixnatifual
    Bruger
    2.346 indlæg

Fik genset Hellraiser (1987). Meget længe siden jeg så den sidst. Den var mere voldsom end jeg husker det. Bruger lige næste uge på at dulme nerverne igen. Der kommer tilsyneladende en reboot.

Skal også have genset 2eren. Så vidt jeg husker bliver de ret ringer derefter, så jeg stopper nok ved nr. 2.

Fox
    Bruger
    3.756 indlæg

Ad Astra – 7/10

Jeg fik helt “Apocalyse Now” vibes af den film….forstår slet ikke man synes den er kedelig. Synes det virkede meget “real” for en scifi film og måske lige bortset fra fraværet af aliens – så holdte historien da meget godt.

Sometimes you gotta rise above your morales

Nickell
    Bruger
    4.239 indlæg

Zombieland – Double Tap (Blu-Ray)

Udmærket fortsættelse, omend de store linjer i plottet kører i ring. Det kunne måske have været lige meget, for filmen er fyldt med ligegyldigheder omkring de forskellige personer, men heldigvis er Woody Harrelsen dejligt perfid, ligesom at jeg er helt vild med karakteren Madison, uagtet hvor irriterende og overspillet hun er:

7/10

Familiv uden kemi? Tjek http://gronfamilie.dk/

• Denne kommentar blev ændret for 3 uger, 5 dage siden af  Nickell.

Fox
    Bruger
    3.756 indlæg

Terminator : Dark Fate. – 8/10

Selvom forventningerne var skruet helt i bund….grundet de tidl. “nye” udgaver, så synes jeg absolut at JC igen havde fundet formelen til Terminator. SPOILER !

Jeg kunne godt lide twisted med at “du kan ikke ændre fremtiden” – altså at der i stedet for Skynet – bare var kommet noget andet i stedet…..for udviklingen/fremskridtet kan man ikke stoppe. Kommer der AI – så kommer der AI.

Fed start med at John lige bliver terminatet. Jeg har nemlig siden T1 aldrig forstået, at man skulle tro at Skynet kun sendte een terminator afsted….det ville en AI jo aldrig gøre…dog kunne Arnie godt have haft lidt mere tid foran skærmen.
    En scene hvor han som gardinmand lige ordner 4 gang’bangers havde jo været oplagt.

Masser af tjubang og cast’n gør det faktisk meget godt. Drengepigen klarede det overraskende godt ! Her en saga hvor 1-2-3 passer med hvilken er bedst.

Sometimes you gotta rise above your morales

Retarded_wookie
    Bruger
    542 indlæg

Enig i med #3628 i at Terminator Dark fate overrasker positivt. Dog var mine forventninger også helt i bund.

Jeg giver 6/10

Forestil dig hvordan en retarderet Chewbacca lyder.

-dut-
    Bruger
    2.750 indlæg

#3620 Enig, der er bare et eller andet irriterende ved hende (jeg kan ikke rigtig placere hvad det er). Ellers en meget fin, dog ikke overvældende, superheltefilm.

Viser 15 kommentarer - 3.616 til 3.630 (af 3.646 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.