lørdag, februar 22, 2020

Jeg har lige set… DRs filmtråd

Daily Rush Debat Film & TV Jeg har lige set… DRs filmtråd

• Forfatter
    Emne

BruneBanan
    Bruger
    36.160 indlæg

Jeg har lige set…

En tråd hvor du kan smide et indlæg om en film, du lige har set. Det kan være alt fra en 80’er b-film til sommerens hotteste blockbuster.

Det kan være en kort kommentar, en lille anmeldelse, eller hvad du nu end har på hjertet omkring filmen. Skriv gerne hvor du har fanget filmen; blu-ray, dvd, tv, bio, netflix og lignende.

Rusherne ser massevis af film hver eneste dag. Så lad os da snakke om dem

Viser 15 kommentarer - 3.526 til 3.540 (af 3.552 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Heschen
    Bruger
    1.801 indlæg

Har lige set Togo, med Willem Dafoe
    https://www.imdb.com/title/tt5116302/?ref_=nv_sr_srsg_0

En rigtig feel good film der forgår i 1925 i Alaska, hvor en mand og hans slædehund skal redde en by for et sygdoms udbrud ved at hente noget serum, langt væk midt i en storm.
    Historien er ret lige til, ikke så meget nyt der, men nu er den vist også inspireret af virkelige hændelser, så ikke meget de kan ændre Den har alt hvad jeg lige havde brug af humor og spænding, og så er jeg bare en sucker for film om intelligente dyr.

Den får 7,5 ud af 10 fra mig.

What LOL champ do you hate the most? - and why is it Teemo?

PBT
    Admin
    2.589 indlæg

Angel Has Fallen. Den har rimelig dårlige anmeldelser, men jeg synes egentlig det var en hæderlig actionfilm.

Startede Daily Rush og Quake3.dk sammen med Webster i et andet årtusind

PBT
    Admin
    2.589 indlæg

Fik også set Once Upon a Time in Hollywood. Jeg var ikke fuldstændig vild med den, men fik da set den til ende. Det er et fint tidsbillede, men jeg ved ikke helt, om det holder at se 2½ time på at Tarantino geeker ud over biografer, filmset, filmplakater, filmruller osv. osv.

kongkim
    Bruger
    15.988 indlæg

Dark Phoenix

Havde ellers længe godt ville se den.
    Men en noget skuffede omgang. Rodet og kludret i tiden.

5/10 men tæt på 4.

Medlem af den religiøse Pc-Religion Konsol hader to the max. PC for ever. - Største ønske på DR: Alle fora på forsiden.

Omnifilm
    Bruger
    5.340 indlæg

6 Underground på Netflix – 7/10

Var ikke klar over at det var en Michael Bay film, men havde tænkt tanken undervejs. Ret tydeligt i retrospekt x)

Synes egentlig den er en habil action film. Knald på vilde måder at dø på, knaldet Ryan Reynolds humor og damer.
    Der var enkelte tidspunkter hvor jeg lige skulle holde tungen lige i munden for at spotte tidslinien. Se den for at se en mega drengerøvs film fuld af populær musik…

DonKarnage
    Bruger
    7 indlæg

Terminator: Dark Fate – 7/10
    Synes den var overraskende god (men havde måske også skruet forventningerne ned efter de lunkne anmeldelser)

A Quiet Place – 8/10
    Fik endelig taget mig sammen til at få set denne og synes det var en fantastisk film, var virkelig grebet af stemningen.

PBT
    Admin
    2.589 indlæg

Ad Astra. Jeg synes historien er lidt tam, men lyden og det visuelle… wow. Virkelig lækkert.

Genne
    Bruger
    485 indlæg

Jeg var voldsomt undervældet af Ad Astra, synes den var røv kedelig.

Jeg var i biffen og se The Lighthouse – fantastisk film synes jeg, jeg var komplet blæst bagover af skuespilpræstationerne og settingen. De spiller begge to røven ud af bukserne, og giv nu bare Willem Dafoe en oscar.

Nickell
    Bruger
    4.098 indlæg

Vice (Filmstriben)

Christian Bale brillierer som Dick Cheney. Faktisk er de alle gode; Amy Adams, Sam Rockwell og Steve Carell er sateme velvalgte, og opbygningen bryder med den klassiske biopic.

5/6

Gratis at se på filmstriben: https://fjernleje.filmstriben.dk/film/9000005199/vice

Familiv uden kemi? Tjek http://gronfamilie.dk/

Uranos
    Bruger
    2.049 indlæg

Bad boys for life.
    Hvis man kan lide 2 så vil jeg mene det er et sikkert hit.
    Jeg syns i hvert fald om blanding af action humor og drama

Alle har deres særheder,,

Cancerman
    Bruger
    1.016 indlæg

Ad Astra.
    Jesus Christ den var elendig. Spild absolut ikke tiden på den.

Brianhenneberg
    Bruger
    58 indlæg

Shazam

Da jeg så traileren for mange måneder siden tænkte jeg: Det ser sgu sjovt ud det der. En anden slags superheltefilm? Måske er der endelig en superheltefilm der ikke keder mig til døde, hvilket de fleste ellers gør. Det var der så ikke. Shit den var kedsommelig. De første 20 min var ganske ok, men så måtte jeg dele resten op på 3 dage, fordi jeg simpelthen ikke kunne udholde kedsomheden. Men nu havde jeg besluttet mig for at se den færdig, og jeg ville gerne lige se om det var en film min knægt måske kunne se. Det er måske fordi det egentlig er en børnefilm. Ikke designet til voksne mennesker. Det er bare generic, ligegyldig action, en grinagtig historie, og karakterer der har lige så meget dybde som karaktererne i de der farverige eftersynkroniserede Disney ungdomsserier der altid kører på Nickelodeon og den slags kanaler. Det er ikke underholdning for voksne mennesker.
    4/10

Drixx
    Bruger
    2.866 indlæg

1917

Super fed film,godt skruet sammen og visuelt virkeligt imponerende.

8/10

Et helt almindeligt fyr

DonKarnage
    Bruger
    7 indlæg

The Lighthouse
    Er lidt splittet om hvad jeg synes. Var med hele vejen under filmen. Og så alligevel, når den er slut, sidder jeg tilbage og spekulere over hvad det dog er jeg lige har spildt 2 timer på at se
    Den skal vist lige synke ind, inden der kommer en karakter på.

Sanjo
    Bruger
    751 indlæg

Ad Astra
    Viser desværre igen, at man ikke skal læse anmeldelserne vedrørende film og især er jeg skuffet over den her. Tog mig flere dage for at se den færdig. Visuelt flot, men gab historien er kedelig.

Viser 15 kommentarer - 3.526 til 3.540 (af 3.552 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.