søndag, januar 26, 2020

Jeg har lige set… DRs filmtråd

Daily Rush Debat Film & TV Jeg har lige set… DRs filmtråd

• Forfatter
    Emne

BruneBanan
    Bruger
    36.155 indlæg

Jeg har lige set…

En tråd hvor du kan smide et indlæg om en film, du lige har set. Det kan være alt fra en 80’er b-film til sommerens hotteste blockbuster.

Det kan være en kort kommentar, en lille anmeldelse, eller hvad du nu end har på hjertet omkring filmen. Skriv gerne hvor du har fanget filmen; blu-ray, dvd, tv, bio, netflix og lignende.

Rusherne ser massevis af film hver eneste dag. Så lad os da snakke om dem

Viser 15 kommentarer - 3.481 til 3.495 (af 3.531 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Mikaa
    Bruger
    3.133 indlæg

Jeps, der røg lige en ekstra time på, men reklamerne ændrer ikke ved, at det er en utrolig fed film. Scenen med bjørnen får mig stadig til at sidde uroligt, når jeg ser den.

Help me, Premature Ejaculation Man! Premature Ejaculation Man: I'm coming!

kenkari
    Bruger
    5.047 indlæg

Rambo: Last blood

Mja, mjo.. det er jo Rambo.. der er vold, død og ødelæggelse. Lidt for forudsigelig og lidt for “lad os prøve at kopiere 1’eren”..

Men hey, det er menigsløs action, så 6 ud af 10

Stay Loyal - Forget Royal

TheAviator
    Bruger
    278 indlæg

“The Founder.” Seværdig. Kan generelt godt lide Michael Keaton.

“I don’t think that people accept the fact that life doesn’t make sense. I think it makes people terribly uncomfortable.”
    ― David Lynch

Nickell
    Bruger
    4.080 indlæg

Den nye Hellboy (Blu-Ray fra biblioteket)

Den startede faktisk godt, og jeg kunne bedre lide den her monstervision end del Toros. Desværre gik det ned ad bakke; ringe CGI, elendig skurk, ufuldendt plot. Var det bare det?

2/6

Familiv uden kemi? Tjek http://gronfamilie.dk/

Retarded_wookie
    Bruger
    509 indlæg

The irishman

Den er helt sikkert god, men lige lang nok til min smag. Og sidder jeg lidt med fornemmelsen af at jeg har set meget af det før. Hænger nok sammen med Scorseses brug af skuespillere og hans mange mafia/crime-film.

7-8/10

Forestil dig hvordan en retarderet Chewbacca lyder.

Brianhenneberg
    Bruger
    52 indlæg

Glem det

• Denne kommentar blev ændret for 1 måned, 2 uger siden af  Brianhenneberg.

kenkari
    Bruger
    5.047 indlæg

#3486: Så er det da godt du poster den i film tråden og ikke serietråden

Brianhenneberg
    Bruger
    52 indlæg

Jeg anede ikke der var en serietråd, men bare glem det

StultusX2
    Bruger
    5.152 indlæg

#3488 ..så vi SKAL ikke huske noget?

Har lige set
    The Irishman(2019) og TAK er kun et fattigt ord. (Marty’ & co)
    5 af 6 og kuns grundet “ung-CGI’en” gjorde min gamle hjerne..øh..mistænksom

My TIE! My nimble coffin!
    En snarligt uddøende Single-Player, der "skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen"..

• Denne kommentar blev ændret for 1 måned, 2 uger siden af  StultusX2.
    • Denne kommentar blev ændret for 1 måned, 2 uger siden af  StultusX2. Årsag: gamel lyder bedre end gamle/gammel

Omnifilm
    Bruger
    5.333 indlæg

Mission Impossible – Fallout, ligger på Netflix nu. 4/6

Ser ikke MI filmene som stor kunst, det er meget på formel ala Disney, men de gør det godt inden for genren. Ganske underholdende og selvom Cruise er lidt af en nutcase så må man sgu tage hatten af for at han selv laver de stunts.

hausner
    Moderator
    17.153 indlæg

The Irishman – 6/10
    Historien er god, men den bringer intet nyt med sig i forhold til alle de gangsterfilm de gamle stjerner allerede har lavet.
    Og så kan jeg bare ikke forlig mig med CGI’en. Robert De Niros øjne er skinner på en mærkelig måde som hiver mig ud af oplevelsen. Det samme gælder den måde “de unge” bevæger sig på. De er simpelthen blevet for gamle til at løbe og slås som en ung person. Jeg synes det er så ærgerligt at Martin ikke tør bruge nogle yngre skuespillere i filmens flashbacks.

The Joker 8/10
    Super stemningsfulgt film som som stikker ud på en positiv måde fra de sædvanlige superheltefilm. Stor skuespils-præstation på hovedrollen og meget troværdig historie i forhold til Jokers udvikling.

Planter er fascinerende

kenkari
    Bruger
    5.047 indlæg

6 underground på Netflix.

Michael Bay møder Ryan Reynolds.

Ryan spiller en milliardær som iscenesætter sin egen død, så han kan komme til at øve retfærdighed, dvs dræbe, de diktatorer der findes rundt om i verden, som resten af verden ikke kan gøre noget ved.

Eksplosioner, spektakulærer actionscener og masser af humor. I genren vil jeg give den 8 ud af 10 stjerner.

TheAviator
    Bruger
    278 indlæg

#3491 Fuldstændig med dig med hensyn til The Irishman.

“I don’t think that people accept the fact that life doesn’t make sense. I think it makes people terribly uncomfortable.”
    ― David Lynch

Ixnatifual
    Bruger
    2.162 indlæg

6 Underground. Konstante kame cuts i hver scene, konstant shaky cam, random slow motion shots uden grund og konstante jumps i tid af alskens størrelse. Har aldrig oplevet noget lignende og gav op efter 10 minutter.

Gætter på den måske kan snige sig op på 3/10 hvis man lukker øjnene og blot lytter.

NightBreaker
    Bruger
    6.620 indlæg

Nogle der ved hvorfor bb. Har været offline på DR i mere end 3mrd.

Lige set top gun igen efter mange år. Var bedre i hovedet end jeg lige husker det. Men stadigvæk en god film.

Viser 15 kommentarer - 3.481 til 3.495 (af 3.531 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.