fredag, december 13, 2019

Jeg har lige set… DRs filmtråd

Daily Rush Debat Film & TV Jeg har lige set… DRs filmtråd

• Forfatter
    Emne

BruneBanan
    Bruger
    36.149 indlæg

Jeg har lige set…

En tråd hvor du kan smide et indlæg om en film, du lige har set. Det kan være alt fra en 80’er b-film til sommerens hotteste blockbuster.

Det kan være en kort kommentar, en lille anmeldelse, eller hvad du nu end har på hjertet omkring filmen. Skriv gerne hvor du har fanget filmen; blu-ray, dvd, tv, bio, netflix og lignende.

Rusherne ser massevis af film hver eneste dag. Så lad os da snakke om dem

Viser 15 kommentarer - 3.451 til 3.465 (af 3.491 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Anathema
    Bruger
    1.694 indlæg

The King på Netflix. 5/10. Flot lavet, men meget uinteressant historie og karakterer. Filmen var lidt hypet, så blev måske også tilsvarende skuffet.

TheAviator
    Bruger
    255 indlæg

#3450 Det indhyller vi i mystique lidt endnu. Let’s stay on topic.

“I don’t think that people accept the fact that life doesn’t make sense. I think it makes people terribly uncomfortable.”
    ― David Lynch

Ixnatifual
    Bruger
    2.148 indlæg

Crawl. 4/10. Laber svømmetøs og hendes snigskyttefar er fanget i en oversvømmet by fyldt med computeralligatorer. Der kommer en del NPCer forbi og bliver spist.

Pjulledk
    Bruger
    616 indlæg

Jeg har lige set filmen Midway med en times foredrag om slaget inden af en museumsinspektør rigtig god oplevelse🙂

Forstår ikke helt de dårlige andmeldeser filmen har fået jeg var ret godt underholdt igenmen den hvertfald.

Jeg giver den 7/10 stjerner.

https://www.reddit.com/r/gameofthrones/

Harkonnen
    Bruger
    6.876 indlæg

Fik også set Midway her i weekend. En rigtig god film med mange historiske scener og god effekter, samt kanon godt skuespil og lydspor. Det var en total fed oplevelse i biografen hvor folk klappede i hænderne hver gang amerikaner fik ramt en Japansk hangar skib.

He who controls the Spice, controls the universe!

SturmW-Ghost
    Bruger
    12.123 indlæg

Så Midway igår, og havde en udmærket oplevelse, men ikke så jeg sad og tænkte wow.
    Det var også nogen få ting i filmen jeg fandt lidt underlige, f.eks. scenen med ankeret, uden at smide for mange spoilers. Desværre lidt for Hollywood agtig til min smag, så jeg planlægger ikke at købe den selv.
    Men jeg synes filmen gjorde det ganske fint, selvom den ikke havde kvindelige helte, eller hyldede kvindernes indsats på hjemmefronten. Så ingen rasende feminisme herfra.

Og så var det rigtig fedt at den til sidst angav, at den var et minde om den indsats som både amerikanske som japanske soldater ydet i krigen.

6/10.

"In Hoc Signo Vinces" - "What was, What is, Will be once again" - Praise be to your glory, and from your decline a lesson should be learned. ZeroCool: "Jeg skal ikke gøre mig til dommer på andres færden".

Harkonnen
    Bruger
    6.876 indlæg

SJW communityét var sure over der ikke var noget feminisme i Midway. F.eks. er denne anmelder helt op at køre over Midway.

Kvinderne strutter og smører sandwich, mens mændene er helte: Ny krigsfilm sætter udviklingen tilbage

He who controls the Spice, controls the universe!

Pjulledk
    Bruger
    616 indlæg

Er det ikke sådan det var??

gætter på at ingen kvinder fløj i de fly og bombede skibene underligt at Feminister altid skal brokke sig

https://www.reddit.com/r/gameofthrones/

Fox
    Bruger
    3.667 indlæg

Aquaman – 4/10

Generic heltefilm….på grænsen til det kedelige….måske er jeg bare ved at vokse fra den slags, men det var tjubang helt efter bogen og igen blev der bare “hijacked et atomvåben og verden blev holdt gidsel”-agtig script. Dolph gjorde det faktisk ok i den rolle.

Filmen gav mig mere lyst til at kværke produceren med at vådt håndklæde end det gav fugtige mandetrusser.

Sometimes you gotta rise above your morales

TheAviator
    Bruger
    255 indlæg

CREED2. Ingen overraskelser. En helt gængs historie om en (lidt) ung, vred mand, som skal have opgøre et regnskab/have oprejsning. Gab.

Men det var sjovt lige at hilse på Gitte Stallone. Jeg kan huske, jeg har hørte hende sige, at hun lige sneg sit casting card ind under Slys dør på hotellet og se, hvad det førte med sig….

“I don’t think that people accept the fact that life doesn’t make sense. I think it makes people terribly uncomfortable.”
    ― David Lynch

• Denne kommentar blev ændret for 3 uger siden af  TheAviator.

Uranos
    Bruger
    2.008 indlæg

Den nye Terminator.
    Og det er helt klart en af de bedre i serien ! Hvis man er til gode gamle action-film og Arnold fan, er den helt sikkert hver at se.

Hvad sker der for der er en halv times reklamer før filmen begynder i en biograf

Alle har deres særheder,,

hausner
    Moderator
    17.148 indlæg

Jeg har også bemærket at reklamerne synes at vare længere end de plejer.
    Førhen var det max 20 minutter.

Planter er fascinerende

VampiricEye
    Bruger
    24.794 indlæg

I en biograf er der typisk reklamer i 10 mimutter og trailers i 10 minutter. Hvis man ikke vil se dem, kan man bare gå senere ind til filmen.:)

Nintendo Influencer

YT-kanal: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg

hausner
    Moderator
    17.148 indlæg

Mængden af reklamer er gået en del over 10 min de sidste par gange jeg har været i Cinemaxx

Planter er fascinerende

PBT
    Admin
    2.496 indlæg

#3464 Helt klart. Nok nærmere 20 og så trailere.

Startede Daily Rush og Quake3.dk sammen med Webster i et andet årtusind

Viser 15 kommentarer - 3.451 til 3.465 (af 3.491 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.