mandag, november 18, 2019

Jeg har lige set… DRs filmtråd

Daily Rush Debat Film & TV Jeg har lige set… DRs filmtråd

• Dette indlæg indeholder 3.459 kommentarer, har 395 deltagere og blev senest opdateret af  Fox for 6 dage, 5 timer siden.
  • Forfatter
    Emne

BruneBanan
    Moderator
    36.149 indlæg

Jeg har lige set…

En tråd hvor du kan smide et indlæg om en film, du lige har set. Det kan være alt fra en 80’er b-film til sommerens hotteste blockbuster.

Det kan være en kort kommentar, en lille anmeldelse, eller hvad du nu end har på hjertet omkring filmen. Skriv gerne hvor du har fanget filmen; blu-ray, dvd, tv, bio, netflix og lignende.

Rusherne ser massevis af film hver eneste dag. Så lad os da snakke om dem

Viser 15 kommentarer - 3.421 til 3.435 (af 3.459 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Omnifilm
    Bruger
    5.292 indlæg

Yesterday – 8/10

Rigtig dejlig feel good film god hvis man synes efterårer presser sig lidt for hårdt på.

Den er hvad den er. Men den er også engelsk og derfor god tør humor. Kærlighedshistorien er måske åbenlys, men det gør ikke noget for den er bare så rar. Og så hjælper det også hvis kan lide bare et par stykker af Beatles sange
    Blev helt varm indeni af den…..

Fox
    Bruger
    3.651 indlæg

A Quiet Place – 6/10 (Stream)

Scifi film med et snert af Signs over sig (fordi man ikke rigtigt får hele historien med)….dog falder historien hurtigere fra hinanden end en kinesisk motorcykel…så snart man ligesom får styr på de Alienjenser (kan ikke forklare det uden at spoile den helt..). Men en ok film der sagtens kan ses.

Sometimes you gotta rise above your morales

Harkonnen
    Bruger
    6.871 indlæg

Rambo: Last Blood

Kanon fed film og en perfekt afslutning. Sylvester Stallone kan bare det der.

He who controls the Spice, controls the universe!

Emilsa
    Bruger
    10.797 indlæg

Genså lige District 9… Detaljegraden i den film er helt ekstrem, og så er den så sydafrikansk som noget kan være…

“The Scandinavian Eddas and Sagas thunder with cosmic horror, and shake with the stark fear of Ymir and his shapeless spawn; whilst our own Anglo-Saxon Beowulf and the later Continental Nibelung tales are full of eldritch weirdness.” — H.P. Lovecraft

Drixx
    Bruger
    2.798 indlæg

Eli på netflix. 4/10, skal ikke se den igen.

Dårlig gys med flade karakterer

Et helt almindeligt fyr

Retarded_wookie
    Bruger
    491 indlæg

“Snowden” på Netflix.

Den er da nogenlunde, men dokumentaren “citizenfour” er bedre at bruge sin tid på, hvis det skal være enten eller.

6/10

Forestil dig hvordan en retarderet Chewbacca lyder.

Mikaa
    Bruger
    3.095 indlæg

Joker i bio.

Forstyrrende og rigtig god. Men ikke værd at se i imax.

Jo mere jeg tænker over den, jo bedre bliver den.

Help me, Premature Ejaculation Man! Premature Ejaculation Man: I'm coming!

PBT
    Admin
    2.407 indlæg

Fik set El Camino, Breaking Bad-filmen på Netflix. Var ret vild med den – de to timer gik meget hurtigt. Men der forklares intet, så hvis man ikke har set Breaking Bad, er der ingen grund til at se den her.

Startede Daily Rush og Quake3.dk sammen med Webster i et andet årtusind

SittingDuck_m
    Bruger
    419 indlæg

Brawl in cellblock 99 – vince woughn som tidligere bokser som ende i fængsel. Den var ret fed

Midsommar – hvis man bare gerne vil se en film som man får det pisse dårligt over så er den god
    Hele sæson et eller andet af f for får… ja noget skal man lave med datteren

Genne
    Bruger
    484 indlæg

F for får er ganske enkelt fremragende, jeg elsker stort set alt alt som Nick Park har lavet. Kan anbefale filmene også. Og Wallace and Gromit også naturligvis.

Jeg så Aquaman/Aquabro-dude på Netflix i går. Jeg har stort set ikke set noget af det øvrige der er kommet ud af DCEU, på nær Wonder Woman, så havde ikke de store forventninger, udover at jeg synes Aquaman er fjollet. Jeg var udemærket underholdt, og sad flere gange og grinede over hvor komplet absurd det hele var. Totalt over-the-top-cgi-helvede og virkelig et fjollet univers på alle parametre. Selve historien er meget efter den klassiske skabelon, men jeg kan sgu meget godt lide Jason Momoma, og så tager den ikke sig selv alt for seriøst. Det havde så også været en umulighed, alt taget i betragtning, men jeg synes den var udemærket, selvom den godt kunne være 20 minutter kortere.

PBT
    Admin
    2.407 indlæg

#3430 Synes egentlig både Aquaman og Shazam! fungerer godt netop ift. ikke at tage sig selv så seriøst. Det er et frisk pust efter så mange år med dark and gritty, der tager sig selv ekstremt seriøst

Startede Daily Rush og Quake3.dk sammen med Webster i et andet årtusind

TheAviator
    Bruger
    198 indlæg

Så fik jeg set Guillermo Del Toros “The Shape of Water.”

Da jeg så den, var der nogen stemninger, som førte mig tilbage til “De Fortabte Børns By.” Jeg ved ikke, hvad det var specifikt.

Kopierer den?
    https://www.youtube.com/watch?v=StO4Az2Iiyc

Hm…Jeg synes ikke, den gør på nogen aggressiv måde… men den har hentet inspiration fra Jean Pierre Jeunet, skal vi sige på “homage-niveau.”

“I don’t think that people accept the fact that life doesn’t make sense. I think it makes people terribly uncomfortable.”
    ― David Lynch

3nickma
    Bruger
    4.320 indlæg

Zombieland 2: Double Tap – 7/10

Har lige været i biffen og se denne værdige efterfølger. 1eren er stadig bedst synes jeg, men de gør det godt 10 år efter.

Kan godt lide den nye karakter, da hun er fjollet på en dum, men god måde. Og så er der en post credit scene (vigtig) kort efter, og en uvæsentlig, men sjov lille scene helt til slut.

Canis_Lupus
    Bruger
    2.475 indlæg

Så lige filmen ‘Moms bang teens’ Med Brandi Love og Alex David, tror jeg nok hun hedder.
    En god film men den er godt nok meget forudsigelig. Man har efterhånden set plottet blive genbrugt rigtig mange gange, i flere film.
    Jeg skal nok forsøge at holde
    Det spoiler frit men, selvom det måske bliver lidt svært, men ja datter og hendes kæreste er ved at hygge sig lidt.. og pludselig dukker moren bare op, midt i det hele, og fanger dem
    Mens de hygger sig. Ja en ting fører videre til noget andet og pludselig er de 3 personer involveret i noget fælles ‘baby-making’ i pigens værelse , tror jeg nok.
    Udemærket film, men som sagt, alt for forudsigelig, instruktøren kunne godt have smidt nogle twists ind, men ja man kan ikke få det hele.

Retarded_wookie
    Bruger
    491 indlæg

Forestil dig hvordan en retarderet Chewbacca lyder.

Viser 15 kommentarer - 3.421 til 3.435 (af 3.459 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.