fredag, august 23, 2019

Jeg har lige set… DRs filmtråd

Daily Rush Debat Film & TV Jeg har lige set… DRs filmtråd

• Forfatter
    Emne

BruneBanan
    Moderator
    36.146 indlæg

Jeg har lige set…

En tråd hvor du kan smide et indlæg om en film, du lige har set. Det kan være alt fra en 80’er b-film til sommerens hotteste blockbuster.

Det kan være en kort kommentar, en lille anmeldelse, eller hvad du nu end har på hjertet omkring filmen. Skriv gerne hvor du har fanget filmen; blu-ray, dvd, tv, bio, netflix og lignende.

Rusherne ser massevis af film hver eneste dag. Så lad os da snakke om dem

Viser 15 kommentarer - 3.391 til 3.405 (af 3.409 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

mengsk
    Bruger
    1.034 indlæg

Har lige set Black Clans Man, og jeg forstår seriøst intet mere. Er jeg som 33 årig allerede så forældet, hvad sker der for alle mine bekendte som har sammenlignet den med Django, alle som sagde den burde have vundet en Oscar? Selv om de to Ron hovedroller, gør det ret hæderligt er plottet, handlingen og især slutningens treenighed mig en gåde. Også brugen af filmklip fra charlots ville, fuldkomment skamløst, som en eller anden moralsk undskyldning for en elendig film. Arg troede faktisk på filmen en del undervejs, men frygtede så meget slutningen og de sidste 45 min, som i spile Lees st. Anna(eller hvad den WW2 film hed). Men fik de bange anelser beskæftiget.

Jo han har formået at få langt bedre skuespil, og produktion, men gal for en maveplasker historiemæssigt. Altså det falder jo totalt fra hinanden, komikken, sammenhængen, selvretfærdighed og selvfedhed ud over alle grænser.
    Hende den tykke som skal placere en bombe, telefonfissamtalerne, skuespillerne som skal fnise, hele side historien med black Panthers totalt uforløst. Vi hører intet om den menneskelige side af kkk, intet om deres bevægegrunde eller følelser. Scooby doo David Duke, come om det er tyndt. SkuuuÅÅffet.

4/10

- Spil Vanilla, lev drømmen.

• Denne kommentar blev ændret for 3 uger siden af  mengsk.

Steadi
    Bruger
    5.026 indlæg

#3391 – Den “menneskelige side” af KKK? Jeg tror ikke rigtig, at du er en del af filmens målgruppe…

Edit:
    Seneste film i biografen var Spiderman. Den var fed. Klart en af de bedre MCU-film, omend 1’eren stadig var en tand bedre.

My fellow Americans, I am pleased to tell you I just signed legislation which outlaws Russia forever. The bombing begins in five minutes.

• Denne kommentar blev ændret for 2 uger, 6 dage siden af  Steadi.

mengsk
    Bruger
    1.034 indlæg

#3391 tænker som feks Jakob Holts amerikanske billedet

- Spil Vanilla, lev drømmen.

PBT
    Admin
    2.333 indlæg

Og så fik jeg set Beetlejuice igen. Stadig sjov og med sin helt egen gotiske charme.

Startede Daily Rush og Quake3.dk sammen med Webster i et andet årtusind

3nickma
    Bruger
    4.307 indlæg

Cargo

WTF. Sikken en omgang langtrukken og intetsigende Netflix bras.

Drixx
    Bruger
    2.744 indlæg

The meg . 2/10
    Så dårlig man skulle tro uwe boll havde lavet den

Et helt almindeligt fyr

Mikaa
    Bruger
    3.072 indlæg

Southpaw.

Rigtig god film. Slap af, Jake Gyldenkål er rippet og spiller fantastisk.

Handler om en boksers storhed og fald og vejen tilbage. Mange rørende øjeblikke.

9/10.

Help me, Premature Ejaculation Man! Premature Ejaculation Man: I'm coming!

GrayHair
    Bruger
    2.041 indlæg

Hobbs and Shaw – har ikke set en eneste Fast and F film – men tænkte den her kunne var ok, siden Vin Diesel ikke er med.

Over the top action og en tynd historie – perfekt til Fredag aften med popcorn

Dingleswitch

Ixnatifual
    Bruger
    2.109 indlæg

The Dark Tower
    4/10

Havde forventet den var ringe og det levede den op til. Ikke en god ide at koge seks bøger ned til én film. Jeg har læst noget af serien, men kan ikke huske om det kun var den første bog eller de første to. Hovedpersonen i bogen var ikke engang hovedpersonen i filmen. Øv bøv.

hunterSEG
    Bruger
    431 indlæg

Ohhh, ingen der har nævnt Once upon a time in Hollywood.

9/10

Så den forleden. Den kan godt være lidt lang, men jeg sad godt i stolen og nød bare stemningen, dialogen, musikken og billedsiden. Sublimt skuespil.

Havde man forventet mere aktion, så var den nok endt på lidt mindre.

Ses det skal den. Mr. T kan bare noget specielt.

• Denne kommentar blev ændret for 5 dage, 1 time siden af  hunterSEG.

Mikaa
    Bruger
    3.072 indlæg

Interstellar (igen).

Mesterværk af Nolan.
    9,5/10.

Help me, Premature Ejaculation Man! Premature Ejaculation Man: I'm coming!

Omnifilm
    Bruger
    5.251 indlæg

Gad dælme godt jeg kunne opleve den i bio igen, som første gang. Vi tog en formiddags forestilling, så bio var helt tom på nær to andre. Ved ikke om det var derfor lyden var så høj, men seriøst…. sæderne rystede i de voldsomme scener.
    Det var så fedt!

VampiricEye
    Bruger
    24.587 indlæg

Once Upon a time… In Hollywood. Ikke Tarantinos bedste. Men jeg kedede mig da ikke. Teknisk vellavet og fremragende skuespil af Leo.

Den gav mig til gengæld lyst til at se Django igen.

Nintendoredaktør

medisterKongen
    Bruger
    1.140 indlæg

Once Upon a time… In Hollywood.

8/10

Var godt underholdt, men den er noget anderledes end hvad jeg havde forventet sammenlignet med Tarantinos andre film. Til gengæld er den fyldt med referencer til gamle film i bedste Tarantino-stil og pissefedt filmet. Protip – bliv siddende indtil at rulleteksterne er slut.

Husk at koge din medister inden den steges

Brianhenneberg
    Bruger
    49 indlæg

Kung Fury https://www.imdb.com/title/tt3472226/

Jesus Kristus det er godt det her. Hvorfor har jeg aldrig hørt om den film? Det er over the top 80’er actionfilm pastiche på steroider. Ikke engang film fra 80’erne ser så 80’er agtige ud. Ikke engang actionfilm fra 80’erne er så meget actionfilm fra 80’erne. Hitler er kung fu mester; der er dinosaurer der skyder med laser; bodybuilderen Andreas Cahling er en episk Thor; der er en levende arcademaskine der skyder med laser ud af dens fuckfinger; der er svensktalende tyske nazister, som får tæsk med en tank; der er Conan-agtige vikingetøser med miniguns. Eneste minus er at den kun varer 30 min, men så vidt jeg kan se er de ved at lave en 2’er med både Arnold og Michael Fassbender. Det kan kun blive godt.

10/10

#iTunes

Viser 15 kommentarer - 3.391 til 3.405 (af 3.409 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.