søndag, august 18, 2019

Jeg har lige set… DRs filmtråd

Daily Rush Debat Film & TV Jeg har lige set… DRs filmtråd

• Forfatter
    Emne

BruneBanan
    Moderator
    36.146 indlæg

Jeg har lige set…

En tråd hvor du kan smide et indlæg om en film, du lige har set. Det kan være alt fra en 80’er b-film til sommerens hotteste blockbuster.

Det kan være en kort kommentar, en lille anmeldelse, eller hvad du nu end har på hjertet omkring filmen. Skriv gerne hvor du har fanget filmen; blu-ray, dvd, tv, bio, netflix og lignende.

Rusherne ser massevis af film hver eneste dag. Så lad os da snakke om dem

Viser 15 kommentarer - 3.376 til 3.390 (af 3.400 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Mikaa
    Bruger
    3.071 indlæg

Har netop set gyseren “Mama”.
    Den er underholdende nok og kan give lidt gåsehud her og dér, men også lidt langtrukken.
    6,5/10

Help me, Premature Ejaculation Man! Premature Ejaculation Man: I'm coming!

Drixx
    Bruger
    2.734 indlæg

Blues Brothers med akroyd og beluchi. Holder stadig og kanon musik
    9 / 10

Et helt almindeligt fyr

PBT
    Admin
    2.328 indlæg

Predator (den gamle). Holder stadig.

Startede Daily Rush og Quake3.dk sammen med Webster i et andet årtusind

Rykno
    Bruger
    190 indlæg

The Abyss. 9/10 det er vildt imponerende hvordan James Cameron har formået at lave den film i 1989.

Fox
    Bruger
    3.611 indlæg

Highway Men – Netflix – 7/10

Godt lavet og så vidt jeg kunne forstå noget af den mest realistiske Bonnie & Clyde fortælling nogensinde…men en smule lang i det. Det er ikke guns blazing hver 5. minut….

Sometimes you gotta rise above your morales

Mikaa
    Bruger
    3.071 indlæg

The Conjuring på Netflix.

Så den også i bio.

Synes den er pissefed og en af mine yndlingsgyserfilm. Jeg ser den som en moderne klassiker inden for genren.

Ret simpel formel, set 1000 gange i genren; familie flytter ind i nyt hus, som viser sig at gemme på en grum forhistorie, surprise, surprise. Hvordan gysene langsomt bygges op og bliver værre og værre er ret fedt lavet.

Kæresten, som foretrækker håndgribelige gys med seriemordere, fandt den også spændende og blev grebet af den.

9,5/10.

Help me, Premature Ejaculation Man! Premature Ejaculation Man: I'm coming!

Ixnatifual
    Bruger
    2.104 indlæg

#3381 Synes også The Conjuring var en effektiv gyserfortælling. Gjorde mig desuden til fan af Patrick Wilson.

Selv så jeg Don’t Even Be Afraid of the Dark, endnu en gyser med Guy Pierce. Et par og en lille pige flytter ind i et gammelt hus, men opdager, der bor andre i huset end dem selv. (Ikke spøgelser)

Vil give filmen 7/10. På imdb har den 5.6/10, men det skyldes muligvis det er en remake af en film fra 70erne. Har man set den originale, hvilket jeg ikke har, kan det være, man vil give en lavere score. Måske skal jeg give den gamle film et kig.

Da jeg valgte filmen, vidste jeg ikke Guy Pierce var med i den. Så det er ikke fordi, jeg går specifikt efter Guy Pierce film. Han plejer dog ikke at skuffe. Så det er fint med mig, når han dukker op.

Det største kritikpunkt jeg havde ved filmen er, hvordan de voksne uden god grund lader den lille pige rende alene efter de har fundet ud af, det ikke er sikkert. De burde alle bevæge sig samlet på det tidspunkt. Men ligesom mange andre gysefilm er det nok fordi, man har ment, det er mere spændende, når alle render rundt hver for sig.

DualityV2
    Bruger
    6 indlæg

Lige set Top Gun, stadig god

My Steam Profile (from SteamDB)

[*]Worth: 4332€ (1189€ with sales)

[*]Games owned: 333

[*]Games played: 209 (62%)

[*]Hours on record: 2,049.9h

Nickell
    Bruger
    3.966 indlæg

The Meg (Bluray, biblioteket)

Sikke noget hø! Hvorfor bliver haj-film bare ringere og ringere? Den her er kinesisk bestillingsvare med et letbenet manuskript, som indeholder alle klichéer og tyvstjæler fra alle andre film om havets dræbere. The Shallows var en fin film trods den ringe CGI-film, mens den her er utroligt ringe håndværk fra animatorerne. Instruktør Jon Turteltaub plejede at lave anstændige film.

1/6

Into the Spider-Verse (Bluray, biblioteket)

Fed film, selvom Miles Morales er lidt for kedelig som Spider-Man. Heldigvis gør resten af castet, herunder Peter Parker det ret fedt. Animationsstilen og humoren er god, og det er dejligt med fokus på andre skurke end de sædvanlige.

5/6

Familiv uden kemi? Tjek http://gronfamilie.dk/

PBT
    Admin
    2.328 indlæg

Har fået set The Founder. Spændende historie om McDonald’s tidlige dage, og Michael Keaton er mega god i den. Gav mig lyst til at se Beetlejuice igen

Carmillah
    Bruger
    45 indlæg

Midsommar.

Mmmm, ved ikke helt hvad jeg synes om den. Hereditary var bedre.

3/6

- En dude i forklædning..

Steadi
    Bruger
    5.025 indlæg

#3385 – hvor har du set den henne? Har set frem til den længe!

My fellow Americans, I am pleased to tell you I just signed legislation which outlaws Russia forever. The bombing begins in five minutes.

PBT
    Admin
    2.328 indlæg

#3387 Jeg måtte hoste op for leje (Telia Movieshop).

Ixnatifual
    Bruger
    2.104 indlæg

I Am Mother.

OK spændende sci-fi mysterie med lidt thriller smidt ind til at holde dig på tæerne. Nogle twists undervejs.

7/10

Den handler om en pige der bliver opfostret af en robot.

Steadi
    Bruger
    5.025 indlæg

#3388 – lige før, men også kun lige, at jeg kunne overveje at leje den

My fellow Americans, I am pleased to tell you I just signed legislation which outlaws Russia forever. The bombing begins in five minutes.

Viser 15 kommentarer - 3.376 til 3.390 (af 3.400 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.