tirsdag, november 12, 2019

Jeg har lige set… DRs filmtråd

Daily Rush Debat Film & TV Jeg har lige set… DRs filmtråd

• Forfatter
    Emne

BruneBanan
    Moderator
    36.149 indlæg

Jeg har lige set…

En tråd hvor du kan smide et indlæg om en film, du lige har set. Det kan være alt fra en 80’er b-film til sommerens hotteste blockbuster.

Det kan være en kort kommentar, en lille anmeldelse, eller hvad du nu end har på hjertet omkring filmen. Skriv gerne hvor du har fanget filmen; blu-ray, dvd, tv, bio, netflix og lignende.

Rusherne ser massevis af film hver eneste dag. Så lad os da snakke om dem

Viser 15 kommentarer - 3.361 til 3.375 (af 3.459 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Omnifilm
    Bruger
    5.291 indlæg

#3359 enig, synes også den fungerede godt. Meget fedt koncept og man troede lige man havde regnet den ud men så alligevel ikkr helt.

Var slet ikke klar over hun var dansk hun er godt nok rykket op i klasse meget hurtigt.

I Am Mother 7.5 / 10

Noztra
    Bruger
    1.689 indlæg

I Am Mother – 9/10

Blev nødt til at se den når alle herinde skrev om den. Super fed film og anede ikke hun var dansk.

Fik lidt en Moon vibe over den, så den fik jeg lyst til at se igen.

Moon – 10/10

En af de fedeste sci-fi film der nogensinde er lavet og desværre for få mennesker der kender eller har set den. Sam Rockwell burde have vundet en Oscar for sin rolle i den.

https://www.imdb.com/title/tt1182345/

PBT
    Admin
    2.396 indlæg

#3362 Jeg skal helt klart også have set I Am Mother, og er meget begejstret for Moon Én af mine favorit sci-fi film.

Startede Daily Rush og Quake3.dk sammen med Webster i et andet årtusind

VampiricEye
    Bruger
    24.700 indlæg

Murder Mystery på Netflix. Jeg burde have læst til eksamen, men jeg så film med fruen i stedet. Ikke et højdepunkt for hverken Adam Sandler eller Jennifer Aniston, men fin nok til halvanden times afkobling af hjernen.:)

Nintendo Influencer

YT-kanal: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg

anders-cold
    Bruger
    4.437 indlæg

Doom Patrol 8/10 – ret fremragende weirdo-superhelteserie med masser af dybde og ja, weirdness i lårfede stråler. Undgå den, hvis du vil have gammeldags superhelte-skraldbang-action.

Halt and Catch Fire 9/10 – kort fortalt Mad Men i IT-bizzen i stedet for reklamebranchen. Sat i de 15 år, der skete allermest i branchen. Virkelig spændende.

Kill the headlights and put it in neutral!

Fox
    Bruger
    3.650 indlæg

#3358 – Hey ! Det kan jeg da ikke uddybe her ?! Så svinger moderatorerne the hammer….

Sometimes you gotta rise above your morales

TheAviator
    Bruger
    185 indlæg

Endelig fået set “The Raid”. Solid. Grafisk. Hardcore.
    https://www.youtube.com/watch?v=m6Q7KnXpNOg

5 ud af 6 herfra.

“I don’t think that people accept the fact that life doesn’t make sense. I think it makes people terribly uncomfortable.”
    ― David Lynch

PBT
    Admin
    2.396 indlæg

Spider-Man: Far From Home. Super sjov og underholdende. Den var sådan set alt, jeg havde håbet på. En god, let dessert, om man så må sige, ovenpå den noget tungere Endgame.

Startede Daily Rush og Quake3.dk sammen med Webster i et andet årtusind

mestermad
    Bruger
    5.383 indlæg

Spider man er lidt en blanding af spider man og High School musical, ikke desto mindre grinede jeg højlydt flere gange under filmen.

Jeg er vild med den.

Hvis Frederik var til fyre , så var jeg dronning nu

Ixnatifual
    Bruger
    2.137 indlæg

Ravenous fra 1999. Guy Pierce som hovedperson og en del andre stærke skuespillere.

En underholdende gyser med diverse komiske elementer. Den handler om den gamle indianermyte Wendigo.

Jeg giver den nok 6.5/10. Underholdende og anderledes.

TheAviator
    Bruger
    185 indlæg

#3370 Lyder interessant. Jeg synes, Guy Pierce er en eminent skuespiller – og undervurderet.

“I don’t think that people accept the fact that life doesn’t make sense. I think it makes people terribly uncomfortable.”
    ― David Lynch

TheAviator
    Bruger
    185 indlæg

#3368 Den så jeg også i weekenden, kalorielet solid underholdning.

― David Lynch

GrayHair
    Bruger
    2.052 indlæg

Har lige set Yesterday – sikke en fed “feel good” film.

9/10 herfra

Dingleswitch

TheAviator
    Bruger
    185 indlæg

Så har man gnasket sig igennem “The man with the iron fists” af RZA. Ikke stor, epokegørende filmkunst, men pyt… Ganske underholdende. 4 ud af 6.

Den giver mest, hvis man er lidt inde i martial arts-genren og Quentin Tarantinos univers allerede.

― David Lynch

• Denne kommentar blev ændret for 4 måneder siden af  TheAviator.

DsJ
    Bruger
    3.076 indlæg

Vil lige gøre opmærksom på vi har en serie tråd her på DR. Hjælp endeligt med at holde den aktiv også
    https://www.dailyrush.dk/debat/emne/jeg-har-lige-set-drs-serietraad/

Viser 15 kommentarer - 3.361 til 3.375 (af 3.459 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.