torsdag, juni 20, 2019

Jeg har lige set… DRs filmtråd

Daily Rush Debat Film & TV Jeg har lige set… DRs filmtråd

• Dette indlæg indeholder 3.366 kommentarer, har 391 deltagere og blev senest opdateret af  Fox for 3 dage, 7 timer siden.
  • Forfatter
    Emne

BruneBanan
    Moderator
    36.148 indlæg

Jeg har lige set…

En tråd hvor du kan smide et indlæg om en film, du lige har set. Det kan være alt fra en 80’er b-film til sommerens hotteste blockbuster.

Det kan være en kort kommentar, en lille anmeldelse, eller hvad du nu end har på hjertet omkring filmen. Skriv gerne hvor du har fanget filmen; blu-ray, dvd, tv, bio, netflix og lignende.

Rusherne ser massevis af film hver eneste dag. Så lad os da snakke om dem

Viser 15 kommentarer - 3.346 til 3.360 (af 3.366 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Retarded_wookie
    Bruger
    479 indlæg

First man 6-7/10

Kunne godt li’ at der var meget fokus på bagsiden af medaljen ved at være astronaut: Det er ekstremt farligt og der er ikke megen tid til familien.

Bad times at the el royale 6/10

Lidt Tarantino’sk stemning over den film og mange kendte skuespillere. Ganske ok.

Forestil dig hvordan en retarderet Chewbacca lyder.

3nickma
    Bruger
    4.283 indlæg

Rim of the World på Netflix

Haha WTF did I just see! Skal lige have samlet tankerne, for ved ikke om jeg skal grine eller græde

Emilsa
    Bruger
    10.727 indlæg

#3347 +1 Har også lige set den… Men der er sådan en Goonies vibe over den så det nok godtnok, det rammer ihvertfald i et eller andet bandomsminde

“The Scandinavian Eddas and Sagas thunder with cosmic horror, and shake with the stark fear of Ymir and his shapeless spawn; whilst our own Anglo-Saxon Beowulf and the later Continental Nibelung tales are full of eldritch weirdness.” — H.P. Lovecraft

• Denne kommentar blev ændret for 2 uger, 6 dage siden af  Emilsa.

Kallekun
    Bruger
    3.832 indlæg

John Wick 3.
    Havde hørt godt om den i troldspejlet podcast, men blev skuffet. Al, al, al for meget action. Næsten ingen historie. Helle Berry er med og er en shitty skuespillerinde.

Mindre spoiler alert.

De har hunde med, og det er totalt latterligt. Hundene bider fjenderne i maven i mange scener, og fjenderne ligger og skriger, i stedet for at skyde dem i hovedet.

Alt i alt en rimelig meh film.

Ved Osiris og ved Apis, du er et vildsvind, jaaa et vildsvin. Kig godt på mig....

Rieder73
    Bruger
    5.805 indlæg

John Wick 3. Fantastik action film. Ja, action. Ikke en dyb, historiedrevet film. Der skal det heller ikke være. Scenerne med køterne var fede og et frisk pust ind i alt gun play’et. Ser frem til 4’eren.

viewreview.podbean.com

Schalde
    Bruger
    5.534 indlæg

Rim of the world

6/10

I could agree with you, but then we'd both be wrong

martin_shadow
    Bruger
    929 indlæg

Rim of the World på Netflix. Og det var en skuffende oplevelse. Kan kun anbefale jer ikke at se den. Jeg så den faktisk ikke færdig, og det er sjældent at jeg afbryder en film fordi den er for plat.

Jeg sad med en følelse af at vide alt hvad der ville ske, på forhånd, fordi den er så klichéfyldt.

Hovedpersonen og den ene pige der er fokus på, finder selvfølgelig sammen. Hun går fra at være iskold, til at være dybt forelsket i ham, uden nogen mellemstationer.

Den bærende “mission” i filmen ser ud til at være løst kort inde i filmen, men viser sig ikke at være det, så filmen kan fortsætte med hovedrollerne i fokus.

Rumvæsener kan bruge termisk syn nogle gange, men hvis det betyder at hovedpersonerne var blevet opdaget og dræbt, så er den evne glemt igen.

Der er en del referencer til andre filmklassikere, der indikerer at filmen er rettet mod et ældre publikum, men skulle jeg gætte, vil jeg tro at man skal være 15-18 år måske, og aldrig have set andre film, for at synes filmen er interessant.

Hele den sidste del af filmen starter i øvrigt som en skamløs reklame for Adidas.

2/10 herfra

DR's (hidtil) uskrevne regler

VampiricEye
    Bruger
    24.515 indlæg

Pokémon: Detective Pikachu

Noget mesterværk er det ikke, men fin underholdning.:)

Nintendoredaktør

DonKarnage
    Bruger
    2 indlæg

The Blob (1988)

Ret underholdende 80’er gys. Kan klart anbefales, hvis man er til den slags.

DsJ
    Bruger
    3.036 indlæg

I Am Mother
    8/10
    Med det lave budget, så synes jeg det var en god og spændende film som der sætter spørgsmål i gang omkring hvad udgør et perfekt menneske. Den er lidt for hurtig med at fremvise vendepunktet hvilket vil have givet større spænding hvis de havde holdt lidt igen med det. Men det ødelægger bestemt ikke noget. Clara Rugaard er helt perfekt castet. Hun er så utrolig god at jeg kan ikke vente med at se mere til det unge danske skuespil talent.

Tater Tot & Patton
    7/10
    En indie film du skal gå ind til når du i humør til det. Og det var jeg så sandelig da jeg så den. En film omkring at komme sig over sorg eller fejltagelser i livet og erkende vi alle ens når det kommer til indre had og frustration. Om du privilegeret eller fortabt, så er vor følelser ens. Filmen balancere rigtig flot imellem humor og drama. Der er steder der virker ligegyldige og hvor instruktøren famler i blinde, men det er små ting, i forhold til hvor meget de for ud af dette indie projekt. Du ender med at holde af to personer du nok aldrig ville tro du ville kunne holde af.

Fox
    Bruger
    3.592 indlæg

Rim of the World – Netflix.

…sidder tilbage med følelsen af et dårligt rim-job ! Et mærkeligt forsøg på at lave en moderne “Goonie” – som dog fejler grumt, da den næsten er een stor kliché og ekstrem forudsigelig.

4/10 – fordi den er pænt lavet….men Netflix – kvalitet fremfor kvantitet please.

Spoiler !

Man burde måske også forvente at sådan nogle alienjenser havde lidt bedre forsvar på et mothership….siden et par lazere fra ’86 kunne nakke det.

..og skulle det forestille dens penis der blev deeptroated af komiske mørke generic person ?!

Sometimes you gotta rise above your morales

Harkonnen
    Bruger
    6.833 indlæg

Fik lige set The Arrival da de vidste den på tossekassen her den anden aften.

Havde dog fået set lidt af den for nogle år siden, men det er først nu at jeg fik set hele filmen færdig.

He who controls the Spice, controls the universe!

StultusX2
    Bruger
    4.720 indlæg

#3357 Og?

..nåeh, derfor..

#3356 Hvad er “Et godt Rim-job”?

My TIE! My nimble coffin!
    En snarligt uddøende Single-Player, der "skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen"..

• Denne kommentar blev ændret for 1 uge, 1 dag siden af  StultusX2.

3nickma
    Bruger
    4.283 indlæg

I Am Mother – 9/10

Holy fuck det er sku en fantastisk spændende og medrivende film synes jeg! Især mod slutningen var jeg helt opslugt af dramaet og konflikten.

Stakkels lille pige, der får sig noget af et mind fuck, og så igen Og hvor er Clara Rugaard dog et fantastisk talent (uden accent), som jeg håber vi kommer til at se meget mere til

Canis_Lupus
    Bruger
    2.292 indlæg

Hang Over Part III, god underholdning
    dog ikke lige så fed som de to første.

Viser 15 kommentarer - 3.346 til 3.360 (af 3.366 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.