torsdag, september 19, 2019

Jeg har lige set… DRs filmtråd

Daily Rush Debat Film & TV Jeg har lige set… DRs filmtråd

• Forfatter
    Emne

BruneBanan
    Moderator
    36.150 indlæg

Jeg har lige set…

En tråd hvor du kan smide et indlæg om en film, du lige har set. Det kan være alt fra en 80’er b-film til sommerens hotteste blockbuster.

Det kan være en kort kommentar, en lille anmeldelse, eller hvad du nu end har på hjertet omkring filmen. Skriv gerne hvor du har fanget filmen; blu-ray, dvd, tv, bio, netflix og lignende.

Rusherne ser massevis af film hver eneste dag. Så lad os da snakke om dem

Viser 15 kommentarer - 3.331 til 3.345 (af 3.413 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Fox
    Bruger
    3.620 indlæg

Tomb Raider (Netflix) – 3/10.

Altså hvis dette var et forsøg på at reboote franchisen….så falder det da til jorden med et brag. Hende svenskeren virkede mere som en balletspringer på flugt fra hendes pædofile træner, end en tuff action-heltinde. Hold op en gang intet sigende gøgl og plat. Hun når ikke Angelina til ankelkæden og virker helt mal-castet til den rolle. Hvad Fassbender har set i hende er mig en gåde….den “tomb” gad jeg sgu ikke raide….mere end 1 gang ;-).

Jeg giver den 3 da effekterne er gode og Alex’ spiller bad guy håndlanger. Han er cool nok….selvom han nok burde holde sig til hash og nøgler.

Sometimes you gotta rise above your morales

3nickma
    Bruger
    4.312 indlæg

Har lige set Ted Bundy filmen på Netflix:

Extremely wicked, shockingly evil and vile

Damn den var sku god og gribende. 8/10 herfra. Synes flødebollen Zac Efron spiller utroligt godt! Vildt underligt at se ham i en voksen og seriøs rolle, men han gør det sku rigtigt godt

Selvom det er en mindre rolle, så synes jeg også der var noget godt over dommer Malkovich. Og Haley Joel Osment er sku blevet buttet, så jeg ikke lige kunne kende ham

Det er grumt at tænke på hvor bestialsk Ted Bundy har været, mens han var så elskelig og kvindernes ven. Syg og sød i én og samme person. I starten havde jeg troet filmen ville fortælle historien anderledes, men den gør det rigtigt godt. Især sidste del synes jeg rammer en meget. Personligt var jeg slet ikke klar over den vigtigste detalje.

-dut-
    Bruger
    2.382 indlæg

#3332 jeg så den også for nyligt. Positivt overrasket, jeg kendte ikke så meget til sagen på forhånd, men har læst at mange af scenerne i retssalen er meget tæt på virkeligheden.

TheAviator
    Bruger
    160 indlæg

Fik respekt for Tom Cruise efter en omgang “Tropic Thunder” i går. Han har åbenbart selv udviklet sin karakter, Les grossman.

“I want fat hands, and I wanna daaaaance”:

https://www.youtube.com/watch?v=srH94OR1TbU

“I don’t think that people accept the fact that life doesn’t make sense. I think it makes people terribly uncomfortable.”
    ― David Lynch

• Denne kommentar blev ændret for 4 måneder, 1 uge siden af  TheAviator.

hunterSEG
    Bruger
    440 indlæg

Alien
    40 års jubilæums visning i biografen, Viborg (bliver vist mange steder)
    Giver filmen 9/10

Dog synes jeg lydsiden var lige lovlig høj. Kan godt høre der er sket meget med lyd og stemningsmusik på 40 år.

Vildt at den film bare stadig holder.

Fik du ikke set den i dag, så viser de den nok igen om 40 års tid

joakimm
    Bruger
    42 indlæg

#3335 Er også selv lige kommet hjem efter at have været inde og se Alien 40 års jubilæum visningen (Vejle). Og kan kun give dig ret. En af mine absolutte yndlings film.

• Denne kommentar blev ændret for 4 måneder siden af  joakimm.

SittingDuck_m
    Bruger
    412 indlæg

John wick 3 på en forpremiere.
    Den var fandme fed! Brutal og fede action scener og gar lyst til at se mere til ham

FedeAnderzen
    Bruger
    6.202 indlæg

What is my name – Mohammad Ali

Dokumentar på HBO i 2 dele, den er virkelig fed, ikke det sædvanlige USA Fuck Yeah potræt af en amerikansk sportsmand. Men snarere et billede af et menneske med alle hans talenter og fejl. De sidste 10 min af filmen havde jeg tårer løbende ned af kinderne.

https://www.youtube.com/watch?v=olgoMbAz-ts

Edit: Nu med trailer

Jeg ville ønske jeg havde en kagearm.

• Denne kommentar blev ændret for 3 måneder, 4 uger siden af  FedeAnderzen.

PBT
    Admin
    2.350 indlæg

Hunter Killer: Hæderlig ubådsfilm, hvis man er til den slags, krydret med lidt Navy SEALs action. Ikke essentiel, men fin nok underholdning.

First Man: Den var jeg til gengæld meget begejstret for. Hvis man interesserer sig for månelandingen, er den must see.

Startede Daily Rush og Quake3.dk sammen med Webster i et andet årtusind

Nickell
    Bruger
    3.979 indlæg

Conspirancy (2001, HBO)

Interessant film om Wannsee-konferencen. Ondskaben til disse møder er ret vild. Flere gode præstationer, særligt Kenneth Branagh er en ægte kold stoffer.

#3339: Har du set instruktørens gennembrudsfilm, Whiplash? Den er fandme også god.

Familiv uden kemi? Tjek http://gronfamilie.dk/

SapowiTz
    Bruger
    1.870 indlæg

The Deer Hunter (1978, BluRay)

Set den nogle gange, men sikke et mesterværk imo!

Jeg vil hellere spise her!

PBT
    Admin
    2.350 indlæg

#3340 Nej, ikke set den – tak for tippet!

Startede Daily Rush og Quake3.dk sammen med Webster i et andet årtusind

VampiricEye
    Bruger
    24.612 indlæg

#3332 Hvad er den vigtigste detalje? Filmen er ikke 100% faktuel.:) Hvis det interesserer dig, så skal du tage at se den Ted Bundy dokumentarserie, der ligger på Netflix. Den er en del bedre end filmen, hvis du spørger mig.:)

Nintendo Influencer

YT-kanal: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg

sortsovs
    Bruger
    475 indlæg

Er lige kommet hjem fra Drive-In bio hvor den stod på et nostalgisk gensyn med Aladdin.

Skøn film, super flot, sange der kan synges med på og Genie som de i den grad har fået fixet siden første trailer.

Intet nyt under solen, men den går lige i barndoms-hjertet

Steadi
    Bruger
    5.046 indlæg

Så “Pokemon Detective Pikachu” i går. Pokemon har aldrig sagt mig noget, men det her var en rigtig fin film, i særdeleshed pga. Ryan Reynolds tilstedeværelse.

Vi lander vel næsten på en 7,5 / 10, tænker jeg.

My fellow Americans, I am pleased to tell you I just signed legislation which outlaws Russia forever. The bombing begins in five minutes.

Viser 15 kommentarer - 3.331 til 3.345 (af 3.413 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.