tirsdag, juli 16, 2019

Jeg har lige set… DRs filmtråd

Daily Rush Debat Film & TV Jeg har lige set… DRs filmtråd

• Dette indlæg indeholder 3.377 kommentarer, har 391 deltagere og blev senest opdateret af  Drixx for 1 dag, 1 time siden.
  • Forfatter
    Emne

BruneBanan
    Moderator
    36.148 indlæg

Jeg har lige set…

En tråd hvor du kan smide et indlæg om en film, du lige har set. Det kan være alt fra en 80’er b-film til sommerens hotteste blockbuster.

Det kan være en kort kommentar, en lille anmeldelse, eller hvad du nu end har på hjertet omkring filmen. Skriv gerne hvor du har fanget filmen; blu-ray, dvd, tv, bio, netflix og lignende.

Rusherne ser massevis af film hver eneste dag. Så lad os da snakke om dem

Viser 15 kommentarer - 3.256 til 3.270 (af 3.377 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Ixnatifual
    Bruger
    2.066 indlæg

Bumblebee. Utroligt nok en god Transformers film som varmt kan anbefales. Minder egentlig lidt om ET.

Retarded_wookie
    Bruger
    476 indlæg

Så fik jeg også set “Wind river” pga. Jeres anbefalinger.

Ok film. Et lille 7tal på 10er skalaen.

Og tak for tippet. Synes sgu udvalget at film, der er værd at se, er ved at være småt, men det er jo nok alderen, som spiller ind.

Forestil dig hvordan en retarderet Chewbacca lyder.

• Denne kommentar blev ændret for 5 måneder, 3 uger siden af  Retarded_wookie.

medisterKongen
    Bruger
    1.132 indlæg

Har været i biografen og gense “Team America: World Police” her til aften. Fuck Yeah, 10/10. Jeg har ikke set den siden den kom i 2004 og derfor glemt det meste. Men den var absolut et gensyn værd. Hele salen var tydeligvis enig og der blev sunget med på sangene og heppet. Dukkefilm holder 100p, specielt i hænderne på Trey Parker og Matt Stone.

Husk at koge din medister inden den steges

StultusX2
    Bruger
    4.776 indlæg

#3258 Hvilken udgave?

My TIE! My nimble coffin!
    En snarligt uddøende Single-Player, der "skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen"..

medisterKongen
    Bruger
    1.132 indlæg

#3259 “Long” spilletiden er opgivet til 98 min.
    Edit. Unrated version

• Denne kommentar blev ændret for 5 måneder, 3 uger siden af  medisterKongen.

StultusX2
    Bruger
    4.776 indlæg

#3260 Darka! Darka! tikke-takke-tikke-takke..dukkesex er godt, især med “champagne”…

Godkendt!

“..heppet..” ?

En snarligt uddøende Single-Player, der "skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen"..

• Denne kommentar blev ændret for 5 måneder, 3 uger siden af  StultusX2.

Anathema
    Bruger
    1.670 indlæg

Glass. Overraskende god, bedre end både unbreakable og split syntes jeg. 7/10

JeBus
    Bruger
    283 indlæg

Jeg bliver nødt til at smide denne. (Ved ikke om den har været oppe i tråden)
    Så “Es ist wieder da” på Netflix i lørdags.
    Den film sætter bare nogle tanker igang.
    Det “komedie” aspekt den ligger ud med og så til filmes slutning, gør at man næsten har en dårlig smag i munden over at have grinet lidt.
    Sammenblandingen af film/doku gør det bare skræmmende at tænke på efterfølgene, speciel doku scenerne. Tyskerne slipper bare aldrig af med fortiden..

8/10 skal helt sikkert se den igen! (og måske læse bogen )

puuha, det tar' cirka li'så lang tid som det gør for en tosse at binde sine træsko...

medisterKongen
    Bruger
    1.132 indlæg

#3261 Hver gang teamet rykker ud blev der huet og heppet, og i scenen hvor Gary brækker sig i tykke stråler.

Fox
    Bruger
    3.592 indlæg

Hostiles – Viaplay

En western der barsk skildrer vanviddet der var i; indianere vs nybyggere, soldater vs indianere og indianere vs. indianere….ikke den store dybe historie og kan virke en smule lang. Men godt lavet og “real” – altså ingen pyller-sødme whatsoever. Bale er meget god i den rolle…..den stille psygo er lige ham !

7/10

Sometimes you gotta rise above your morales

StultusX2
    Bruger
    4.776 indlæg

#3264 Aha. Modtaget

Kufad
    Bruger
    3.518 indlæg

IO. Dårlig film! Don’t waste your time.

PSN & XBL & Steam: kufad

DsJ
    Bruger
    3.041 indlæg

A Star Is Born
    9/10
    Fantastisk skuespil og kemi mellem Cooper og Gaga. Viderunderligt musik og utrolig flot skudt. Dog et sted i anden akt bliver den lidt langtrukken. Stærk slutning som der fik mig til at tænke over den et par dage efter jeg så den.

Retarded_wookie
    Bruger
    476 indlæg

Bohemian rhapsody

Jeg var godt underholdt, og den var bedre end jeg havde forventet. Live aid scenen var måske lige 5 minutter for lang til min smag, men det er en småting.

8/10

Forestil dig hvordan en retarderet Chewbacca lyder.

Emilsa
    Bruger
    10.701 indlæg

Das Boot, jeg så den engang for meget lang tid siden. Så nu genså jeg den med min kone, da vi møtes havde hun en meget vag ide om hvad anden verdenskrig var. Så jeg fodrer hende forholdsvist regelmæssigt med den slags.

Forsatan den film er intens!

Næste film i rækken bliver “Come and See”

“The Scandinavian Eddas and Sagas thunder with cosmic horror, and shake with the stark fear of Ymir and his shapeless spawn; whilst our own Anglo-Saxon Beowulf and the later Continental Nibelung tales are full of eldritch weirdness.” — H.P. Lovecraft

Viser 15 kommentarer - 3.256 til 3.270 (af 3.377 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.