onsdag, oktober 17, 2018

Jeg har lige set… DRs filmtråd

Daily Rush Debat Film & TV Jeg har lige set… DRs filmtråd

• Forfatter
    Emne

BruneBanan
    Moderator
    36.002 indlæg

Jeg har lige set…

En tråd hvor du kan smide et indlæg om en film, du lige har set. Det kan være alt fra en 80’er b-film til sommerens hotteste blockbuster.

Det kan være en kort kommentar, en lille anmeldelse, eller hvad du nu end har på hjertet omkring filmen. Skriv gerne hvor du har fanget filmen; blu-ray, dvd, tv, bio, netflix og lignende.

Rusherne ser massevis af film hver eneste dag. Så lad os da snakke om dem

Viser 15 kommentarer - 3.136 til 3.150 (af 3.214 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

DsJ
    Bruger
    2.962 indlæg

Black Panther 6/10
    Må tilslutte mig bananen lige på denne her. Utrolig kedelig af en Marvel film at være. Det virker dovn skrevet. Dog en af de flotteste af alle Marvel filmene. Lokationerne, kostumerne var helt i top.

Molly’s Game
    8/10
    Den tager sig nogle valg som er omdrejningspunkt i filmen, men aldrig skete i virkeligheden, som jeg fandt udnødvendigt. Udover det synes jeg det en sjov og virkelig god film. Den er lidt formularisk, men det vægter lavt på grund af hvor godt dialogen er skrevet. Jeg håber Aaron Sorkin forsætter med at indstruerer sine egne film, for synes det fungerede rigitig godt med denne.

Alloc
    Bruger
    1.663 indlæg

Game Night 7/10

Jeg havde ingen forventinger til denne, men den viste sig faktisk at være super sjov. Jeg grinte ihvertfald flere gange i løbet af filmen

Come-Join.us
    https://www.facebook.com/morerandomthancool/

Phonetic
    Admin
    23.733 indlæg

#3137: Takker. En af de jeg havde på måske-listen. Tror dog jeg venter lidt med den. Lidt andre film der skal ses her de næste ti dage.

Daily Rush Head Honcho

BruneBanan
    Moderator
    36.002 indlæg

Deadppol 2
    9/10

Ingen spoilers, bare rolig.

Holy shit en perfekt efterfølger. Den kører stilen 100% videre fra etteren, og det holder stadigvæk! Det er ikke større, vildere og mere mere mere. Det er bare godt filmhåndværk, masser af vildt gode og anderledes ekstremt voldelige scener og så bare joke på joke på joke på joke på joke på joke på joke …. på joke. En enkelt joke falder lidt til jorden i ny og næ, men inden du opfanger det, har 3-4 andre sjove ting strøget hen over skærmen. Jeg tror kun, at det er Deadpool 1, der har kunne levere SÅ mange grin hele vejen igennem en film.

Den er RIGTIG god. Og historien er faktisk også ret fed. Og meget overraskende!

Få den set, og lad være med at spoile jer selv. Jeg fik flere store overraskelser igennem filmen, og det er fandme fedt

Phonetic
    Admin
    23.733 indlæg

#3139: Forpremiere?

Har også stort set kun hørt godt fra andre i dag.

Daily Rush Head Honcho

BruneBanan
    Moderator
    36.002 indlæg

#3140 Troede bare det var den normale premiere Så den i den super lækre “nye” biograf i Fields. Salen var ikke engang halv fyldt. Det er så underligt, troede der blev total proppet.

Men det var så åbenbart en forpremiere Folk var også lidt mere gejlede end normalt, nu hvor jeg tænker over det

Octo
    Bruger
    1.058 indlæg

I Feel Pretty (4/6)

Havde ingen forventninger, men overraskende underholdende komedie. En komedie hvor jeg faktisk brød ud i decideret latter en del gange – sker sjældent til dagens komedier.

Kondomet
    Bruger
    327 indlæg

Slumdog Millionaire.

Ja, jeg ved jeg er sent på den. Hold kæft en god film.

VampiricEye
    Bruger
    23.899 indlæg

Batman Begins og The Dark Knight.

Jeg fandt til min store overraskelse ud af, at min kæreste aldrig havde set dem. Det skulle der selvfølgelig gøres noget ved.:) Vi skal nok også have set den sidste i trilogien. Jeg tror ikke, jeg har set den siden biografen, så det skal nok blive fint.

Jeg ELSKER Mikaas generøsitet!

GrayHair
    Bruger
    1.961 indlæg

Jurasic World : Fallen Kingdom.

Rimelig generisk, men faktisk ikke så ringe som jeg havde frygtet.

Dingleswitch

Harkonnen
    Bruger
    6.819 indlæg

Fik lige set Ant-Man and the Wasp og den var godt nok en kæmpe skuffelse.

I det mindste var det godt nok at se Evangeline Lilly i noget sejt outfit og Hannah John-Kamen er hot som altid.

Vidste ikke at Laurence Fishburne var med, men det er rigtig fedt at se de lidt ældre skuespiller kan være med i support roller, ligesom man også så det med Sylvester Stallone i Guardians of the Galaxy.

He who controls the Spice, controls the universe!

3nickma
    Bruger
    4.199 indlæg

Zoe på Netflix. Fucking wow.

Schalde
    Bruger
    5.345 indlæg

Wonder – 8/10

I could agree with you, but then we'd both be wrong

SealDK
    Bruger
    951 indlæg

Ready Player One 8/10 (måske endda mere, men vil lige besherske mig lidt) :o)

Var ikke engang klar over det var en Steven Spielberg film, men sagde til min makker under filmen, det er helt “steven spielbergsk lavet”…og så tjekkede vi først og fandt ud af det faktisk var ham – Denne måske lidt af spielberg typisk klassike måde at skabe et bånd til hovedrollerne i filmen, men det virker bare 100 altså.

Fed film, og rigtigt fedt med den virtuelle del som jo fylder meget i filmen, alle der har gamet kender jo til denne form for univers, kan kun KLART anbefale at se filmen!

VampiricEye
    Bruger
    23.899 indlæg

Mission Impossible.

Jeg havde ikke set den i mange år. Den begynder at vise nogle alderstegn, selvom den kun er 22 år gammel. Men stadig en fin film.:)

Jeg ELSKER Mikaas generøsitet!

Viser 15 kommentarer - 3.136 til 3.150 (af 3.214 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.