torsdag, november 23, 2017

Jeg har lige set… DRs filmtråd

Daily Rush Debat Film & TV Jeg har lige set… DRs filmtråd

• Forfatter
    Emne

BruneBanan
    Moderator
    34.839 indlæg

Jeg har lige set…

En tråd hvor du kan smide et indlæg om en film, du lige har set. Det kan være alt fra en 80’er b-film til sommerens hotteste blockbuster.

Det kan være en kort kommentar, en lille anmeldelse, eller hvad du nu end har på hjertet omkring filmen. Skriv gerne hvor du har fanget filmen; blu-ray, dvd, tv, bio, netflix og lignende.

Rusherne ser massevis af film hver eneste dag. Så lad os da snakke om dem

Viser 9 kommentarer - 3.031 til 3.039 (af 3.039 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Rieder73
    Bruger
    5.407 indlæg

#3021:
    Hvor kan den ses? Lovligt.

viewreview.podbean.com

Grifler
    Bruger
    3.448 indlæg

BladeRunner 2049
    Måske jeg ikke er den rette målgruppe, eller mangler noget mere information om filmen, men jøsses hvor var den langtrukken. Flot, cool soundtrack, gode skuespillere. Men bare al for langtrukken i min smag. Jeg synes at kunne huske, at den originale var i samme stil. Så måske bare ikke en film for mig.
    164 minutter film.
    5/10

You haven't lived until you've cried pooping.

wOOOOt
    Bruger
    876 indlæg

Baby Driver

Rigtig god film, med interessante skæve karakterer, en god historie, der har nogle tvists man ikke helt forventer. Gode skuespiller – fed film, se den.

Handler om en lidt for ung “get-away driver” som kører for bankrøverer, og er godt til det. Men han har dårlig hørelse og er lidt spøjs, så det gør historien interessant.

kenkari
    Bruger
    4.716 indlæg

The Dark Tower.

Jeg ved ikke. Med al den hype den fik, så var jeg lidt skuffet. Jeg skal være ærlig. Jeg fadede ud et par gange, simpelthen fordi skuespillet var så dårligt.
    Men… underholdning i baggrunden, der virkede det

Stay Loyal - Forget Royal

ngin
    Bruger
    2.650 indlæg

Jeg synes også den var utrolig flad. Serien består vidst også af 7 bøger, så der er nok for meget af historien der ikke når med. Sjovt de kan koge den ned til 1 film, mens at Hobitten, en meget kort bog kan laves til 3 film

BruneBanan
    Moderator
    34.839 indlæg

Brawl in cell block 99

Holy fuck! Så den efter en anbefaling her i tråden. Og den er sgu vild. Vince Vaughn spiller helt vildt fedt, og filmen er bygget ekstremt godt op. Første halvdel er nærmest en drama film og den sidste halvdel er non stop ekstremvold. Satte den på lidt over midnat i aftes og kunne slet ikke slippe den før den var forbi. 8/10 – super fed!

kenkari
    Bruger
    4.716 indlæg

#3036: Seriøst?.. Den sidste scene i cellen ødelagde hele filmen for mig.

Stay Loyal - Forget Royal

Nickell
    Bruger
    3.534 indlæg

Passengers (Viaplay)

Udmærket og flot film. Handlingen kan gættes undervejs, men den er bedre end sit rygte.

7/10

[Annonceplads til salg - pris? En velfungerende negleklipper!]

gumshot
    Bruger
    19 indlæg

Cobra – Sylvester Stallone

Dengang var de sgu meget cool.

Alt du skal vide - 4 8 15 16 23 42

Viser 9 kommentarer - 3.031 til 3.039 (af 3.039 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.