IRC Zombie/Bots!!!!!!
Daily Rush › Debat › Daily Rush › IRC Zombie/Bots!!!!!!
- Dette indlæg indeholder 25 kommentarer, har 13 deltagere og blev senest opdateret af
okay_jeg_laante_pass for 19 år, 7 måneder siden.
- ForfatterEmne
- 03/06/2001 kl. 15:26#0
Det er en laaaang smøre, men god og spændende læsning.
Hvad mener i om det??!!
This is my boot and it will fit in your ass with the right amount of force!
- ForfatterEmne
- ForfatterKommentarer
- 04/06/2001 kl. 18:00 #16
EvilDonut hvis du ikke kan engelsk så skal jeg over sætte dette stykke for dig:
so make sure he doesn’t deploy it until you fix it for him.
< ^b0ss^> may I ask how old you are?
I’m 46. (Been hacking since I was 14.) Ja som du kan se af udklippet, så har han altså været inde i hacker verdenen siden han var 14 år!
Jeg ved ikke med dig…..men jeg kan kun konkludere at han er hacker…..og udfra alt det han kunne, tjaaa….så var det jo hack han lavede….han kom ind på en kanal på IRC som der var kodeord (også kaldet password)….plus han havde lavet en bot som spionere alle dem der prøvede på noget! Ergo er han en hacker![GaLaXy]Zsyco
04/06/2001 kl. 18:06 #17Hvis du vil overbevise mig om må du komme med en anden definition på en hacker end Lademands leksikon gør!
[GaLaXy]Zsyco
04/06/2001 kl. 18:57 #18Sej artikel….kanonskrevet, og god afrunding…
04/06/2001 kl. 19:14 #19Jackass der er lige nogle småting jeg er uenig med dig i:
Du kan ikke vide om han direkte har “hacket” siden han var 14 eller han bare kalder det at han har beskæftiget sig med i mange år for “hacking” for at være bedre i sand til at kommunikere med denne hacker “b0ss”. Min personlige (subjektive) opfattelse er at han blot ved en allerhelvedes masse om netværkskommunikation, low-level-programmering og computerteknologi i det hele taget. Disse ting vil selvfølgelig gøre ham i stand til at hacke, men jeg tvivler på at han kan klassificeres som “hacker” som den almindelige dansker forstår det, bl.a. fordi han udleverer utrolig mange hacker-oplysninger jeg ikke kunne forestille mig at en typisk hacker ville ønske kom ud til offentligheden. Det er min opfattelse at hackere har deres eget “samfund” og det ville være lidt af et selvmord på hele “samfundet” at udlevere den mængde information han udleverede.
Det vil nok kunne klassificeres som hacking at gøre det han fjorde ved den kanal, men det er også det eneste hacker-agtige han gør i hele artiklen. For at være politisk korrekt vil det han gør i egentlig forstand være “hacking” i modsætning til “cracking” da han søger viden til at beskytte sin egen hjemmeside. Han er ikke engang ude på at få den 13-årige idiot bag tremmer. Da hacking er defineret ved at man udelukkende er motiveret af at ville lære noget, er han langt mere hacker i hacker-terminologi og ikke cracker, som majoriteten af mennesker jo kalder hackere.
Bare min mening, plz la være med at flame subjektive elementer i mit indlæg da de jo netop er subjektive feel free til at flame de objektive ting jeg ikke har fattet.
PsiGod
04/06/2001 kl. 19:44 #20hacker:
1. A person who breaks into, or attempts to break into, or use, a computer network or system without authorization, often at random, for personal amusement or gratification, and not necessarily with malicious intent.
2. [An] unauthorized user who attempts to or gains access to an information system (IS). [INFOSEC-99]
3. A technically sophisticated computer expert who intentionally gains unauthorized access to targeted protected resources. [After ANSDIT]
4. Loosely, a computer enthusiast. [ANSDIT]
5. A person who uses a computer resource in a manner for which it is not intended or which is in conflict with the terms of an acceptable-use policy, but (unlike the work of a cracker) is not necessarily malicious in intent.cracker:
1. Hacker jargon to indicate “one who breaks security on a system.” Note: The term cracker was coined ca. 1985 by hackers in defense against journalistic misuse of the term hacker.
2. An individual who, with malicious intent, gains or tries to gain illegal access to computers or computer programs. [After Bahorsky] Synonym password cracker.Jeg ved ikke….men jeg tror FBI har mest forstand på emnet…det er i hvert fald derfra!….så jo han var en hacker-cracker!
[GaLaXy]Zsyco
04/06/2001 kl. 21:39 #21Sygt skrevet… Han virker rimlig klog
04/06/2001 kl. 22:11 #22Jackass jeg tvivler ikke på at FBI definerer det sådan, det jeg prøvede på at redegøre for var hvordan det ville være, set ud fra en hackers (ikke en crackers) synspunkt. Det er nemlig to helt forskellige ting.
Hacker’s definition:
Hacker: Bryder ind i folks systemer for at lære noget, aldrig for at lave profit på det.
Cracker: Bryder ind for at stjæle ting han kan sælge.
PsiGod
04/06/2001 kl. 22:24 #23PsiGod…..hvad er så problemet? Han er jo en hacker så! Også som jeg sagde!
Og som du selv skriver:
Hacker: Bryder ind i folks systemer for at lære noget, aldrig for at lave profit på det.Ja, han brød ind på en password beskyttet IRC kanal…ergo er han en hacker…..
[GaLaXy]Zsyco
04/06/2001 kl. 23:03 #24Okay så misforstod jeg dig jackass, troede du mente at han var:
“så jo han var en hacker-cracker! ”
Jeg er kun uenig i cracker-delen, så hvis du kun kalder ham hacker nu så er vi jo enige
PsiGod
04/06/2001 kl. 23:24 #25yes yes!
[GaLaXy]Zsyco
- ForfatterKommentarer
- Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.
























