tirsdag, marts 26, 2019

Hvor bestilte du dit 2080ti kort fra?

Daily Rush Debat Hardware Hardware Hvor bestilte du dit 2080ti kort fra?

• Forfatter
    Emne

mcpeterc
    Bruger
    384 indlæg

Og hvad har du af forventet levering? Elgiganten siger d. 11/10

Dansk stream: www.twitch.tv/specops_tv

Viser 15 kommentarer - 16 til 30 (af 35 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Deadmeat
    Bruger
    6.025 indlæg

#13: Jeg tror PUBG bliver for moderne til den hardware flere af deltagerne kommer til at stille med. Det bliver Ol’school bigtime, med Star Craft 2, Diablo 3, Counter Strike og måske – hvis vi bliver virkeligt moderne – Battlefield 4.

#14: Nogen vil påstå at det er kriminaliserende at investere i et RTX kort og derved støtte The Evil (green) Empire

"Whose kitty litter box did I just shit in?"

mcpeterc
    Bruger
    384 indlæg

Njaa… Du misforstår mig… Når der står Danmarks Største Gaming Site skulle man tro at der også var hardcores herinde, og ikke kun casuals

trollololo

Come at me bros

mcpeterc
    Bruger
    384 indlæg

Det er vel ikke værre end dem der købte pascal titans? Var prisen ikke nogenlunde den samme

Creeker
    Bruger
    150 indlæg

#16 Forskellen her er bare, at du betaler for noget du reelt ikke kan udnytte, da der ikke er noget der kan udnytte RTX endnu – som sådan. Og så er Pascal stadig rigeligt m.m. du VIL spille i 4K og selv i 4K har RTX udfordringer… og så selvfølgelig prisen, som er håbløs. Selv hvis jeg havde råd, så ville jeg aldrig købe noget, som ikke giver mening! De fleste review sites giver også thumbs down bl.a. JayZ og Linus.

OhnoNono
    Bruger
    241 indlæg

Jeg så lige Digital Foundry review af RTX kortene og der viser de at DLSS giver dem et markant boost i perfomance, kontra GTX 1080TI på TAA.

Youtube

Hvis DLSS virker lige så godt i spil, som i benchmarks, så kommer RTX 2080TI til at slå GTX1080TI med 70-100% kontra de før nævnte 25-30%.

Jeg er her bare...

mcpeterc
    Bruger
    384 indlæg

Nej men det kommer jo. DLSS er det jeg synes virker mest interessant, da det kan give op imod 40% ekstra ydelse, oven i de allerede 20-30% performance løft fra 1080ti. Nu spiller jeg ‘kun’ på 1440p og ikke 4k, men der er stadig en del performance boots.

Ja reviewerne er ikke ovenud lykkelige over nvidias release, men det er grundet:

1. Prisen – alle er enige om den er helt væk
    2. ydelsen fra et 2080 (non ti) målt op imod et 1080ti – de mener ikke der er nok grund til at lave skiftet, hvilket jeg er enig i.

Men reviewerne er også enstemmigt enige i at 2080ti er meget mere interessant. Det er virkeligt et performance løft at måle her, men stadigvæk er prisen forkert.

mcpeterc
    Bruger
    384 indlæg

#20 – præcis!

wOOOOt
    Bruger
    1.076 indlæg

Jeg kommer nok til at købe, når jeg er klar på næste VR løsning, for hver eneste % der er at hente i forbedring er værd at tage med. Så må man bare beslutte at prisen er sekundær. Helt enig i at det er for dyrt, men det bliver et must have for mig.
    Venter dog noget tid endnu.

Thendur
    Medlem
    9.627 indlæg

Springer – desværre – 2xxx generationen over og så køber når vi rammer 3xxx.

Indtil da, så er planen en ny skærm med G-Sync

"You can do it your own way. If it's done just how I say."

Carnage
    Bruger
    503 indlæg

Jeg tør næsten ikke skrive det, men jeg bestilte mit hos Komplett, dagen efter de havde annonceret det
    Jeg havde lovet mig selv det nye TI kort. Fik godt nok også et chock over prisen, men det kriblede for meget i fingerne efter at bestille det

Nice guys finish last, that is because they put their girls first.

mcpeterc
    Bruger
    384 indlæg

Hvad er din forventet levering?

Jacques
    Bruger
    9.887 indlæg

Samme sted, jeg bestiller mine diamanter, Lamborghinier, palæer, sibiriske tigre og elektronmikroskoper: mine vådeste drømme.

Bye with a warmly hugs

Carnage
    Bruger
    503 indlæg

#26 Komplett skriver d. 27. Sep på hjemmesiden, så det må være det som passer. Har ingen mails fået, selv efter Nvidia selv annonceret at det ville være en uge forsinket.

Creeker
    Bruger
    150 indlæg

#28 Hvis Komplett skriver d.27, så regn med ca. 1 uge ekstra. De medregner ikke fragt fra deres lager i Norge, i deres oplyste leveringstider

• Denne kommentar blev ændret for 6 måneder siden af  Creeker.
    • Denne kommentar blev ændret for 6 måneder siden af  Creeker.

Carnage
    Bruger
    503 indlæg

#29 Tror de skrev 3 dages leverings tid, fra den oprindelige udgivelses dato, men det synes jeg sjældent passer. Tror dit bud er godt, så tak, det vil jeg lige have i mente, inden jeg ringer til deres support, og spørger hvor det bliver af

• Denne kommentar blev ændret for 6 måneder siden af  Carnage.
Viser 15 kommentarer - 16 til 30 (af 35 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.