onsdag, juli 8, 2020

Hvilket Mmo holder i 2020

Daily Rush Debat Genre MMO Hvilket Mmo holder i 2020

• Forfatter
    Emne

mestermad
    Bruger
    5.390 indlæg

Hej
    Har været min computer utro i omtrent 10 år, xboxen var for lækker som hun stod der.

Men nu skal det være slut, har bestilt en ny pc og kunne godt tænke mig at hyggespille et mmo, af favoritter gennem tiden kan nævnes daoc, warhammer Aion og har sikkert glemt nogle stykker

Men hvor går jeg hen i 2020, Wow synes stadig at være stort, det kunne være en mulighed da jeg aldrig rigtig fik dyrket det for alvor, men er der andre oversete perler der stadig har et fornuftigt liv, det behøves ikke være tip top grafisk , men heller ikke skrige midt nuller grafik

Hvis Frederik var til fyre , så var jeg dronning nu

Viser 13 kommentarer - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

wOOOOt
    Bruger
    1.208 indlæg

ESO holder stadig 100%
    Kæmpe MMO, fantastisk verden, stadig flot gtafisk.
    Masser af story, vel balanceret og stadig super aktivt og populært. Masser, næsten uendeligt content af PVE og PVP, alt efter hvad du er til. Og The Danish Guild er en stor dansk guild hvor alle er velkomne. De har 600-800 aktive spillere.

wOOOOt
    Bruger
    1.208 indlæg

WOW holder selvfølgelig også, hvis man var glad for WOW i spillets unge dage.
    Der kan jeg anbefale Semper Danica som dansk guild, der både spiller officiel og classic WOW.

VampiricEye
    Bruger
    25.611 indlæg

#1 Elder Scrolls Online? Det kommer gratis til Stadia midt i juni. Jeg har aldrig for alvor spillet et MMO, men jeg overvejer at give det et skud.:)

Nintendo Influencer

På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg

På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA

mestermad
    Bruger
    5.390 indlæg

Jeg har siddet og kigget lidt video til eso, kunne godt være en mulighed tak

Hvis Frederik var til fyre , så var jeg dronning nu

medisterKongen
    Bruger
    1.255 indlæg

Foxhole

Husk at koge din medister inden den steges

nEmo
    Bruger
    3.733 indlæg

Albion Online – det kan det hele, og masser af spillere, og det er aldrig for sent at komme i gang.

And isn't it ironic, don't you think?

Red-poL
    Bruger
    255 indlæg

Final Fantasy

Sentrax
    Bruger
    3.517 indlæg

Jeg synes guild wars 2 er fantastisk. Det har også en ret stor tilslutning.

Hammer in my hand, still pounding on a screw.

stemme
    Bruger
    32 indlæg

Helt klar Final Fantasy 14
    Metacritic taler for sig selv
    Metacritic score

Deres seneste expansion “Shadowbringeres”, som kom ud for ca. et år siden er fantastisk og spillet generelt har virkelig meget at byde på. Især endgame og for mit vedkommen, lysten til at logge ind og have masser af forskelligt content at lave, udover dungeons & Raids. Selv efter release, sørger de for at videre bygge på historie, nye tiltag og mechanics, så der hele tiden er et eller andet nyt at lave. Crafting og gatering er også et helt andet niveau end wow, hvis man er til sådan noget. Det vist også rigtig godt i ESO, har jeg lade mig fortælle
    Der er et fantastisk community omkring spillet og en Producer/director der lægge alle sine kræfter i det spil og er meget synlig udadtil
    Tag og se lidt videoer på youtuben.
    Vil klart anbefale det
    Jeg har spillet samtlige wow exp, lidt ESO, men efter jeg gav ffxiv lidt tid og fordybede mig i universet, er det spillet for mig i 2020

Zoster
    Bruger
    145 indlæg

Jeg er sprunget direkte tilbage ned i WoW classic gryden som for 15 år siden 💪.
    På de fleste servere er der gode danske communities eller engelsk talende guilds med stor andel af skandinaver i. Jeg vil dog anbefale at du overvejer hvilken server du vælger da der på de store servere er flere timers kø i prime time.
    Jeg fravalgte dem da jeg ikke magtede at bruge min gaming tid på at side i kø eller min tid med ungerne på at gå frem og tilbage til min PC for at sørge for jeg var logget ind i timerne op til raids.

Kan klart anbefale WoW classic 🤗

Drixx
    Bruger
    2.924 indlæg

Final Fantasy XIV – Classic er ødelagt af min-maxing med en tyk sovs af world buffs, der er intet sjov tilbage i det desværre, medmindre man kan hygge sig med de andre super autister som også nyder at hente world buffs og så vente til raid aften.
    Efter at have været på classic siden starten, vil jeg råde dig til at vente på TBC eller helt spille noget andet

Et helt almindeligt fyr

ngin
    Bruger
    2.773 indlæg

Jeg har været gennem samme omgang, og jeg overvejer også at hoppe på en meget casual omgang WoW. Synes dog jeg kørte ret flad i classic, så det bliver nok Shadowlands når det udkommer

Spionas
    Bruger
    1.640 indlæg

#11 Enig, der kan godt være lidt meget min-max’ing + BIS tankegang i classic. Der er godt nok blevet mulighed for performance optimering på et helt nyt niveau i forhold til original vanilla. Med det sagt, så kommer det også an på den guild man er i. Jeg spiller med en flok hvor nogen min-max’er en del og andre er mere tilbagelænede og det er der heldigvis plads til. Vi får stadig clearet content i fin stil fordi folk generelt er indstillet på at vi ikke er hardcore, men dog raider med et vist niveau.

• Denne kommentar blev ændret for 1 måned, 1 uge siden af  Spionas.
Viser 13 kommentarer - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.