tirsdag, september 22, 2020

Hvilke Sci-Fi ser du mest frem til i 2017?

Daily Rush Debat Film & TV Hvilke Sci-Fi ser du mest frem til i 2017?

Hvilke Sci-Fi ser du mest frem til i 2017?

Der kommer en række fede Sci-Fi film i år. Hvilke en af følgende film ser du mest frem til her i 2017? Det er især sommeren som byder på rigtig mange premierer.N.B.: Amerikanske premieredatoer anført og i kan stemme på flere film.

• Star Wars: The Last Jedi (15. december)21.09%93
  • Alien: Covenant (19. maj)17.01%75
  • Guardians of The Galaxy Vol. 2 (27. april)14.51%64
  • Blade Runner 2049 (6. oktober)11.34%50
  • Valerian and the City of a Thousand Planets (21. juli)9.30%41
  • Thor: Ragnarok (3. november)7.48%33
  • The Dark Tower (4. august)5.90%26
  • War for the Planet of the Apes (14. juli)3.85%17
  • Spider-Man: Homecoming (7. juli)3.40%15
  • Justice League (17. november)2.27%10
  • Wonder Woman (2. juni)2.04%9
  • Transformers: The Last Knight (23. juni)1.81%8
  • Forfatter
    Emne

Phonetic
    Bruger
    23.574 indlæg

Så har jeg fanget alle kendte fejl og vi prøver igen. I må meget gerne stemme løs.

Afstemningen kører til og med fredag.

Daily Rush Head Honcho

Viser 15 kommentarer - 1 til 15 (af 25 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Phonetic
    Bruger
    23.574 indlæg

Der er ikke mange som tror på at Warner Bros. og DC Comics får et godt år

Daily Rush Head Honcho

kenkari
    Bruger
    5.245 indlæg

jeg er sådan set ligeglad med alt andet end Alien, men smed alligevel et par stykker på.

Jeg har dog “barnet ser julemanden” store forventninger til Alien, det er helt sindssygt

Stay Loyal - Forget Royal

Phonetic
    Bruger
    23.574 indlæg

Tror hele DR glæder sig til Alien. Havde dog forventet at The Last Jedi Ville få flest stemmer.

Daily Rush Head Honcho

TormDK
    Bruger
    14.686 indlæg

Alien kan jeg godt undvære, har aldrig været fan af den omgang.

Valerian and the City of a Thousand Planets ser meget flot og sci-fi agtig ud, så glæder mig til at se hvad det er for noget.

Og så er der selvfølgelig alle Marvel og DC filmene som man også skal se

Phonetic
    Bruger
    23.574 indlæg

Så er Star Wars trukket fra.

Daily Rush Head Honcho

hausner
    Moderator
    17.161 indlæg

jeg er åbenbart mega mainstream. hakkede de to af der var stemt flest gange på pt.

Planter er fascinerende

-zybr
    Bruger
    2.982 indlæg

Jeg er vist ikke den eneste der er blevet 100% træt af Marvels “superhelte-genre”….

"Tibet-kommissionen har derimod ikke kunnet læse de øverste chefers mails, fordi ”deres korrespondance simpelthen var væk. Slettet. Slettet også fra backup’en og væk", -Kommissionens formand, Tuk Bagger.

Schalde
    Bruger
    6.126 indlæg

Lækker med afstemning. Men burde man ikke bare nævne den ENE film man ser mest frem til?

I could agree with you, but then we'd both be wrong

Phonetic
    Bruger
    23.574 indlæg

#8: Det kan man også gøre, men jeg vil lige teste om alt spiller med flere svarmuligheder også.

Daily Rush Head Honcho

BruneBanan
    Bruger
    36.141 indlæg

Guardians og Valerian fik mine to stemmer. Skal se alle film bortset fra transformers og justice league. Men Guardians v2 og Valerian bliver fucking epic!

LiberNull
    Bruger
    5.169 indlæg

Det er kun Alien som jeg SKAL se. Planet of the Apes og Star Wars snupper jeg på Bluray. Og superhelte film og Transformers skal jeg ligge en dej på.

See I'd like to share your point of view... as long as it's my view too

Zanmato
    Bruger
    879 indlæg

5th Element har 20 års fødselsdag i år. Valerian er uden tvivl den jeg glæder mig mest til. Dernæst Star Wars. Var vild med den første Guardians, men er bange for de har skruet for meget op for den platte humor i 2’eren.

Harkonnen
    Bruger
    6.942 indlæg

Jeg har stemt på disse da jeg regner med at se dem i biffen.

Guardians of The Galaxy 2
    Wonder Woman
    SpiderMann: Homecoming
    Blade Runner 2049
    Thor: Ragnarok: 3
    Justice League
    Star Wars: The Last Jedi

Resten af filmene på afstemningen listen ser mig ikke noget særligt.

He who controls the Spice, controls the universe!

MiNo
    Bruger
    2.665 indlæg

Er kæmpe Alien fan, men indtil videre siger den nye mig ikke en fis. Ved ikke hvorfor, men intet i traileren rykke for mig.

Har ikke glædet mig i lang tid som jeg gør til Valerian. Læste serien ofte som barn, og for nyligt var jeg den store genudgivelse igennem fra a til z. Håbe på magi a la 5th element – og forudsætningerne er jo ligesom til stede.

i7-6700K@4.5 Ghz|Noctua NH-D14|Asus Z170|GTX1080ti|32GB DDR4|Pro 950 512GB NVMe|2x 850 Evo 1TB SSD|CORSAIR AX 850W|R5|Asus PG279Q

Lightgard
    Bruger
    725 indlæg

Mine stemmer gik til

Guardians.
    Alien.
    Planet of the apes.
    Valerian.
    Blade runner.
    Star wars.

Guardians er nok den eneste superhelte film jeg er spændt på. Den første ramte noget helt særligt med stemning og univers. Så skal helt klar se mere..

Alien fordi det er alien og håber at ridley stadig har et par gode film i sig.( hans udmelding om at ville lave 3-4 stykker mere i samme univers bekymre dog lidt lige pt. Han er tros akt en gammel mand efterhånden, og har desværre været ret hit and miss med mange af hans film de sidste mange år.)

Planet of the apes pga nostalgien fra de gamle og hvor overraskende gode de 2 nye har været.

Valerian pga de mange timer der gik med at læse Linda og valentin på biblioteket i folkeskolen. Altid nogle vilde ideer og flotte designs og tyk tyk stemning. At det så er Luc besson der står bag i samarbejde med tegneseriens skaber er kun et kæmpe plus. Når man tænker på hvor fed fifth element var og hvor meget Linda og Valentin(Valerian) har inspireret så meget andet sci-fi jeg holder af, så er det svært ikke at styrte ned i biffen allerede nu.

Blade runner igen pga nostalgi og fordi den første foregår i så fedt og lækkert et univers. Er spændt på hvad den byder på når ridley ikke direkte står og diregere slaget, men mere ser med fra sidelinien. Ihvertfald mig bekendt… kan godt være han har været mere hands-on i sin rolle som producer end forventet.

Star wars gir næsten sig selv i min verden, jublede som et lille barn over traileren, og er spændt på at se mere.

Viser 15 kommentarer - 1 til 15 (af 25 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.