onsdag, oktober 23, 2019

Hvad mangler WoW?

Daily Rush Debat Spil World of Warcraft Hvad mangler WoW?

  • Forfatter
    Emne
  • #0

    Anonym 3.995 indlæg
    Offline

    Jeg kan se at der ikke er så meget high-end content endnu udover at lave de samme og de samme instances eller battlegrounds.

    Glæder mig til at se, hvor kreative Blizzard er til at komme med nyt indhold til spillet – overvej hvor meget de vil gøre for at beholde de millioner af WoW spillere – mon ikke de fixer noget der gør gameplayet mere varierende og overraskende…

    Problemet er så bare – det er begrænset, hvor meget man kan ændre i en game-motor og bare ændre generelt i et spil som allerede har sine faste rammer.
    __________________________________________
    Jeg savner fx:

    *fysik i PVP kampe (fx at kunne skubbe hinanden ud over kanten, eller at blive skubbet ad H til når man bliver slået med en hammer)

    *diverse våben som Flails og de der kæmpe træstammer som Taurens plejer at have.

    *mere karakter redigering mht udseende (fx kan man ikke se: ringe, amuletter, trinkets) evt skal man kunne tilføje ar i hovedet eller længere skæg eller næse. Er også pissetræt af at høre på samme og samme grin der kommer fra alle spillere af samme race – de burde jo fx lave flere varianter af Human-stemmer (good, evil, heroic, sarcastic, psychotic etc.)

    *blod, blod og blod (fx at kunne se hovedet ryge af, når man laver en deathblow med en critical, eller at se en kanin blive sprunget til atomer hvis man bruger en meget kraftig spell på den) desuden skal man kunne vælge det fra hvis man ikke kan tåle det

    *mere socialitet i WoW når det gælder questing og grinding – det er noget pis at man man får mere ud af grinding ved at solo’e

    __________________________________________
    Og så synes jeg generelt at maskiner og robotter ødelægger WoW stemningen.

    Men jeg tror ikke at der kommer nogen spil der vil dække alle af de overstående behov på en gang.

    Hvad synes DU, WoW mangler?

Viser 15 kommentarer - 1 til 15 (af 24 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer
  • #1

    Zuke
    Bruger
    1.935 indlæg
    Offline

    Wow mangler meget meget bedre pvp uden for battlegrounds. Battlegrounds suger! det er noob pvp…

    #2

    X4v14
    Bruger
    1.344 indlæg
    Offline

    wow mangler Patter!

    EDIT

    selvom de godt nok har gjort en stor indsats med de slutty outfits man kan få i de højere lvls

    #3

    iMz
    Bruger
    570 indlæg
    Offline

    #2

    Yeah –

    / * iMz

    #5

    Thormam
    Bruger
    4.032 indlæg
    Offline

    De har helt sikkert 10-15 årige i tankerne når de laver WoW som de har gjort – kan man også se hver gang de patcher fordi de små har været og sagt det er snyd at mage giver mere skade end dem.
    Det ender med alle giver lige meget skade
    fedt..

    der mangler også at man kan få øje på sin guildmates når man møder dem (meget simpelt.. gør navnet gult over hovedet på guildmates f.eks)

    Og så mangler der noget random i instances – det er samme monstre – baner og taktik hver eneste gang hvilket gør man ikke tænker overhovedet på hvordan man kæmper efter et par gange – kun på “drop nu drop nu”

    Endgame er alt for item baseret – og hvorfor bruge så meget tid på at få bedre items ? Har jeg stadig ikke forstået

    #6

    Kleitus
    Bruger
    358 indlæg
    Offline

    WoW er meget afhængigt af hvilke personer man spiller sammen med. Det er spillerne der skaber spillet – wow er kun en scene mens det er skuespillerne der skabet stykket (lol det blev vist lidt poetisk!)

    jeg har været i et kanon guild hvor der blev lavet de sjoveste events og det var virkelig kanon. Men af den ene eller anden årsag brød guildet fra hinanden og da jeg så stod tilbage i et dødt guild så var WoW pludselig død kedeligt og elendigt. Raids efter fede items? Who cares?!? Hvad skal du bruge dem til?

    I modsætning til de lave levels hvor man “kommer videre” i hisorie og levels hele tiden går det hele i stå i end-game. Der mangler nogle fede quest-serier med en god og spændende historie og sjældne questrewards istedet for bare “ja nu skal du så raide de samme instances 400 gange indtil du har dit epic og så kan du så sætte dig tilbage og tænke det-var-så-det”…

    Theory is when you know everything but nothing works. Practice is when everything works but no one knows why. We combine theory and practice: Nothing works and no one knows why.

    #7

    Nikolaiownz
    Bruger
    158 indlæg
    Offline

    fysik?

    haha, vil godt se den computer som ville kunne køre wow verdenen med HL2 grafik

    wicked

    #8

    sYnCHAoZ
    Bruger
    11.990 indlæg
    Offline

    Det i efterlyser angående end-game vil aldrig kunne lade sig gøre i WoW, eller noget andet mmorpg for den sags skyld. Online konsistente gaming-worlds vil altid blive monotone før eller senere.

    Hvis nu de havde 50 mand ansat til at sidde og skrive nye koder, designe nye dungeons og nye events hver evig eneste dag, så kunne det lade sig gøre. Men så ville spillet være så usammenhængende at ingen ville kunne finde hovede eller hale i noget somhelst.

    Jeg gad da også godt at det var sådan. Men det er det ikke, og det bliver det aldrig. Ikke i WoW, ikke i EQ2, World of Starcraft eller noget andet mmorpg. Måske om en 20-30 år, når teknologien har lavet nogle syge fremskridt.

    #9

    Nioxic
    Bruger
    17.642 indlæg
    Offline

    Flere item sæts. OGså flere pvp sets. man skal jo have noget at vælge mellem ellers ligner alle hianden.

    fx. ALLE rogues bruger voldsom tid på at skaffe sig sit shadowcraft sæt, bagefter nightslayer i molten core.
    Heldigvis kommer det 1(wow, 1) set til hver class, som er at finde i det næste raid instance, zul’gurub)

    det er selvfølgelig fair nok. men ens char bliver aldrig unique når alle har det samme. og det er kedeligt.

    exemplet er mest til rogues, hvor der ikk er så mange items at gå efter. en Mage har rigtig mange forskellige muligheder.(efter min mening)

    Mid-lvl raid isntances. blokkeret for højere lvl chars.(for at bevare “sværhedsgraden”, eller hva man nu siger)

    Bedre “jokes”, de fleste af dem er så vamle at det er ynkeligt

    http://www.reddit.com/r/random/

    #10

    Anonym 3.995 indlæg
    Offline

    #8

    om 20-30 år bliver MMORPG’s så fangende og vanedannende at læger, politikkere og resten af verden vil spille det og Verden vil gå i stå.

    Forestil en gruppe terrorister der er på vej mod New New York. Datoen er 11/09-2031 og en nørd med kæmpestore briller stopper dem og siger: “hey, hvad skal I?”. Så siger terroristerne: “bare bombe de 2 nye World Trade Center tårne”. Så siger nørden “jamen har I overhovedet prøvet det nye WoW3? Det er meget sjovere end det der terro-pjat”

    Og fra den dag spillede terrorister WoW3 og raidede Ironforge sammen i stedet. Og de levede alle lykkeligt til resten af deres dage……. og døde sfølig af sult fordi de ikke kunne stoppe med at spille det superfede og realistiske spil!

    #11

    arboC
    Bruger
    328 indlæg
    Offline

    #10
    Du har da vist det hele planlagt =D

    "Death solves all problems... No man, no problem." - Josef Stalin

    #12

    mokkatomic
    Bruger
    2.207 indlæg
    Offline

    Tror ikke du får et mere avanceret fysiksystem i et mmorpg, det tar ganske enkelt for meget bandwith.

    Dine ideer med nye våben, character customization og blodet, er ganske geil

    Jeg synes dog at teknologien, robotterne osv giver spillet et twist i den gode retning

    Frie radikaler, de bedste kæledyr

    #13

    Lujar
    Bruger
    67 indlæg
    Offline

    Har nogle af jer prøvet spillet Neverwinter Nights? Jeg har ikke spillet det rigtig, men jeg har set måden det er bygget op på med hensyn til char. Man vælger ikke kun én ting man kan, som f.eks. mage, men man kan blande det hele som man lyster, og f.eks. kan man lave en Hunter som kan heale, og gå i stealth. Ikke lige sådan som jeg beskrev det, men noget i den stil. Efterhånden som man så stiger i level får man point man kan give i forskellige områder af sine abilities, f.eks. som necromancer. På den måde kan ens char blive meget mere unik, og man kan tilpasse dem så de bliver skrædersyet til en selv.

    Det kunne jeg personlig godt tænke mig blev lavet i WoW, men det gør det nok næppe. Så jeg skal nok have et kig på det kommende Neverwinter Nights 2 i stedet ti lnæste sommer.

    Men ellers ville nogle småting gøre spillet en del bedre. At kunne farve sit tøj, eller skulle have en tailor til det, på den måde kunne man komme til at se mere unik ud (Er jeg den eneste der synes Magister’s settet har nogle klamme farver?). Flere muligheder med en udseendet… -Jeg synes det er kunne være geil hvis man kunne ændre sin vægt, så var man måske overvægtig og langsom, man kunne slå lidt hårdere og tager lidt ekstra slag. Uden det blev for “The Sims” agtigt self.

    #14

    sYnCHAoZ
    Bruger
    11.990 indlæg
    Offline

    #13 Nu kører Neverwinter også på D&D 3.0 ED regelsættet, med nogle små modifikationer. Dette er et copyrighted regelsæt som bruges til alt Dungeons & Dragons relateret, hvilket betyder at Blizzard først og fremmest skal købe rettigheder til at implementere det i deres spil, og for det andet skal overtale Wizards of the Coast til at måtte bruge deres Greyhawk regler i et spilunivers om overhovedet intet med D&D har at gøre.

    Og så vil jeg da lige linke til Dungeons & Dragons Online, hvilket kommer til at blive lige nøjagtig alt det, som du efterlyser i din post.

    #15

    Torrasque
    Bruger
    1.766 indlæg
    Offline

    man kunne nu godt lave flydende klasser uden at bryde wizards’ copyright, men et neverwinter night mmorpg skal man nok kigge mod D&D online efter =)

    - Torrasque

    #16

    Elleve
    Bruger
    3.824 indlæg
    Offline

    Forhåbentlig kommer der den forskellighed folk gerne vil ha med hero classes. Et gæt er at vi ser hero classes med wows første expansion. Jeg ser gerne at den expansion kommer til efterår/vinter men med bliz standarder skal i nok ikke komme alt for meget op og køre over det hvis det først bliver sent forår 2006.

    "You are the owner and operator of your own brain"

Viser 15 kommentarer - 1 til 15 (af 24 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.