Hjælp til Speciale
Daily Rush › Debat › Off-topic › Hjælp til Speciale
- Dette indlæg indeholder 15 kommentarer, har 14 deltagere og blev senest opdateret af
Snielsen for 6 år, 5 måneder siden.
- ForfatterEmne
- 18/08/2014 kl. 16:17#0
Kære Alle
Jeg skal i forbindelse med mit speciale fra Aarhus Universitet indsamle noget data om vælgeres politisk adfærd.
Spørgsmålene går på tværs af politiske partier, holdninger og værdier – så alle kan være med.Det tager ca 10 min. at gennemfører spørgeskemaet.
Tusind tak for hjælpen
Link til undersøgelsen:
https://www.survey-xact.dk/LinkCollector?key=3QP6D96T3K3P - ForfatterEmne
- ForfatterKommentarer
- 18/08/2014 kl. 16:47 #1
Nu har jeg været flink at svare på dit spørgeskema, selvom du kun har oprettet brugeren for at dele linket.
A fine beer may be judged with only one sip, but it's better to be thoroughly sure.
18/08/2014 kl. 16:49 #2
Anonym 11.724 indlægOfflineJeg gik i stå ved spørgsmål 1
Indvandrerpolitik
A siger: Danmark bør stoppe for indvandringen fra muslimske lande i en årrække.B siger: Danmark skal fortsat modtage mindst det samme antal indvandrere som vi gør idag.
Mest enig med person A
Mest enig med person BDet giver ikke mening at du har religion til stede hos A men ikke hos B medmindre du bevidst prøver at manipulere med dataen?
18/08/2014 kl. 16:53 #3Jeg har svaret på alle, men har nogle kommentarer.
Dronningen er ikke en politisk leder. Hun er statsoverhoved, men apolitisk – en ting vi lægger meget vægt på i DK.
Ang. spørgsmålet om homoseksualitet. Så ja, jeg synes det er unaturligt, men, men, men, jeg har intet imod homoseksuelle (og vil give dem samme rettigheder som alle andre). Det skulle være skrevet anderledes, for i naturen er det vel trods alt mest naturligt, at de to køn tiltrækkes…
18/08/2014 kl. 17:23 #4#3 Der er flere dyrearter der har homosex. Men jeg er enig med dig alligevel.
"Hummerbestanden i de vestlige farvande har lidt et grumt nederlag som følge af min svaghed for deres überfråderen kød" - Ukendt dansker i Caribien.
18/08/2014 kl. 17:37 #5#4 Jeg ved du har ret – det var bare simplere at snakke lidt generelt for at forklare min holdning
18/08/2014 kl. 17:38 #6Håber ikke det her er OK kvalitet til et kandidatspeciale ved universitetet
18/08/2014 kl. 20:47 #7#4
Nu er mennesket jo ikke et dyr, og slet ikke i en forstand hvor mennesket og andre biologiske skabninger kan bringes til nogen form for betydningsfuld sammenligning i seksuelle forhold i en forståelse vi har af det, kontra en forståelse de ikke har eller har haft, eller nogensinde får.Unaturligt….er også enig i den forstand at det er unormalt, men man kan samtidigt sige at det sker indenfor naturens rammer, og at det så ikke er unaturligt i den forstand som brugen af ordet har til formål. Der kan jo ikke eksistere adfærd eller tankesæt eller noget andet som ikke allerede eksisterer indenfor virkelighedens rammer. Hvordan skulle noget somhelst uvirkeligt kunne finde sted indenfor virkelighedens rammer? Hvis det ikke forhånd har sit afsæt der, uanset tid, form, kombination osv. kan det hverken ytres, tænkes eller overvejes af nogen eller noget der besidder selvsamme egenskaber. Man kan blande ting sammen så absurd man ønsker, enkeltdelene er af den årsag hverken absurde eller uvirkelige isoleret betragtet. Resultater af ønsker i alle mulige blandinger, er det dog ofte. I hvertfald i absuditeten af det frembragte.
at benytte det-er-naturligt argumentet, f.eks. ved at sammenholde dyrs adfærdsmønstre med menneskers som argumentgrundlag og senere som evt. retfærdiggørelse af en eller anden sdfærd, retfærdiggørelse som iøvrigt typisk er eneste årsag til at det gøres, så står man i lort til ørerne når anden dyrisk adfærd betragtes udfra samme værdigrundlag i en lignende vurdering, og denne vurdering ved identisk måling udfra samme tankesæt, vurderes som naturligt uacceptabel. Så har man bevæget sig ud i en total usammenhæng, eller ender der til sidst, ved sin brug af relativisme for at opnå et mål erklæret som faktum længe før det er etableret. Sagen er at det ikke lader sig gøre med det ønskede resultat fordi udgangpunktet ikke er hverken logisk, eller faktuelt i sig selv i sin start.
Når udgangspunktet er en blanding af ting dervikke hører naturligt sammen, ender man (helt naturligt med noget der heller ikke gør.
Jeg har atomer i bukserne. Og så kan man desuden aldrig få CPU'er nok. Det er ganske enkelt naturvidenskabeligt umuligt.
18/08/2014 kl. 21:32 #8#3 Biler og mobiltelefoner er også unaturlige
De er begge naturlige resultater af, at menneskets hjerne er så udviklet – Lidt lige som homoseksualitet er et naturligt resultat af, at vi kan bruge vores hjerne til selv at bestemme hvordan vi vil leve/være.
Jeg synes det er svært at skelne mellem naturligt og unaturligt, når vi snakker mennesker.
Brianbil
18/08/2014 kl. 21:34 #9#8 Prøver du at sige, at homoer selv vælger at være homoer? Okay så.:D
Nintendo Influencer
På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg
På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA
18/08/2014 kl. 21:39 #10#9 Nej eller.. nogle enkelte freaks gør sikkert.
Kan godt se at min post er mystisk. Jeg tror såmænd bare, at homoseksualitet er et resultat er vores kompleksitet.
Brianbil
18/08/2014 kl. 22:00 #11Dudes, jeg tror ikke han kommer herind igen. Han har oprettet denne tråd på flere fora som helt ny bruger. Nok bare for at få så mange svar som muligt.
Man kan bare Google hans bruger og lidt fra indlægget.
Så ingen grund til at diskutere tror jeg.
Is The Grizzly Reaper mowing?
18/08/2014 kl. 22:01 #12Det er bare noget de finder på for at få opmærksomhed, de bøsser.
Jeg hoster når jeg kysser
18/08/2014 kl. 22:12 #13#0 Det er et røvsygt spørgeskemasystem. Hvis man timerud undervejs, eller hopper tilbage til tidligere sider, så er alt fucked.
Inden du skriver for meget af dit speciale, vil jeg anbefale dig at lære om nutids-r.
Hellere komme galt afsted, end slet ikke komme afsted.
19/08/2014 kl. 00:13 #14lidt kritisk feedback
nar man indsamler data er det vigtigt at man kan indsamle alt data og ikke tvinger data til at passe ind til sit indsamling.
samt er man afdaekker nok data til ikke at have et forcret resultat
exempelvis paa spoegrmaal 1
A: Stoppe muslims indvandring dvs 0 invandring
B: mindst det samme som foer. dvs >X hvor x er tidligere invdnring antalhvad hvis man vil have mindre men ikke stoppe? dvs
Sven Bent - Dr. Diagnostic
www.TechCenter.DK19/08/2014 kl. 10:55 #15Done
- ForfatterKommentarer
- Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.
























