onsdag, oktober 23, 2019

Hjælp: Imap og outlook 2013

Daily Rush Debat Off-topic Hjælp: Imap og outlook 2013

• Dette indlæg indeholder 6 kommentarer, har 4 deltagere og blev senest opdateret af  TormDK for 5 år siden.
  • Forfatter
    Emne

BirdDog
    Bruger
    1.458 indlæg

bliver nød til at bede om hjælp her.

Køre outlook 2013 og IMAP, fungerede fint.
    Så skulle vi skifte mail host, så jeg lavede en backup af mine mails og mapper som PST (muligvis forkert)

Nu er vi skiftet mail host og alle nye mails virker fint, men hvergang jeg importere min pst fil og den så lave et sync for at tjekke min mail så forsvinder alt det jeg har importeret.

har prøvet at lave en dummy konto som pop3, importere mailsne der i også manuelt flytte dem op i min imap folder, men det giver det samme.

nogen bud til hvordan jeg kommer videre, virker som om jeg mangler at sætte et flueben eller 2 et sted.

Viser 6 kommentarer - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

MadsAG
    Bruger
    4.585 indlæg

Kan man importere mails til en IMAP konto?
    Jeg ville tro at de selvfølgelig bliver slettet, hver gang du downloader mail-listen fra mailserveren.

Du skal have mailsne op på mailhotellet/serveren er min tanke.

BirdDog
    Bruger
    1.458 indlæg

Jamen man kan jo godt flytte mails fra en anden f.ekls pop3 konto man har i samme outlook ind i sin imap konto og på den måde få den ind imap.

roadrunnah
    Bruger
    14.273 indlæg

jeg vil tro at du skal importere til den lokale postkasse i Outlook, fordi man skal ikke sammenligne pop3 og IMAP med office 365 funktionaliteten, med at have det hele i en postkasse. Jeg har prøvet IMAP men det fuckede mildest talt op, og jeg fik aldrig rigtig undermapperne til at fungere rigtigt

DAMN YOU Clicker Heroes!

BirdDog
    Bruger
    1.458 indlæg

Vil sige det fungerede jo fint inden vi skiftede mailhost, og der hvor vi ligger nu har vi i flere år kørt med en andet domaine og mail via imap og det køre fint med undermapper.

Men vil bare gerne have mine gamle mails ind. Det må være lige til tænker jeg da folk/firmaer skifter jo host engang imellem

BirdDog
    Bruger
    1.458 indlæg

Ser ud til at jeg heller ikke kan lave nye undermapper nu, så melder den fejl.

TormDK
    Bruger
    14.503 indlæg

#5 Tag snakken med din nye host.

Rent praktisk burde du kunne tilknytte din allerede eksisterende .PST fil til den nye host uden at miste data, og den burde faktisk også oprette mappe strukturen hvis e-mailen er den samme.

Viser 6 kommentarer - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.