torsdag, januar 21, 2021

GTA V-tråden

Daily Rush Debat Spil GTA V-tråden

• Forfatter
    Emne

Thendur
    Medlem
    9.601 indlæg

[Flyttet fra det gamle Grand Theft Auto forum]

Dette er nu den officelle GTA-V tråd på Daily Rush.

Jeg har selv været i gang i et par timer og kan kun sige… Damn… Det er allerede nu det bedste spil jeg har haft i hænderne i år 2013 og har completed 2.3% af spillet.

Jeg vil ikke spoile overhovedet, men smider lige et par screens for at gøre jer grønne af misundelse indtil i selv kan hapse jeres eksemplar.

Installering af spillet

Kortet indtil videre

Min gangster!

Vil spare jer for flere billeder

Glæder mig vanvittigt til at høre Rush’ernes oplevelser i GTA, jeg har allerede haft mange sjove

"You can do it your own way. If it's done just how I say."

Viser 10 kommentarer - 1.846 til 1.855 (af 1.855 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

knaseren
    Bruger
    6.895 indlæg

er gta online gået helt i stå? jeg havde forventet de ville tilføje nyt indhold konstant. og især mange flere heists.

-

Redspeed93
    Bruger
    13.448 indlæg

#1852 Så har du forventet på et imaginært grundlag.

Det har aldrig været lovet eller endda hintet at heist skulle være mere end de 4,5 der er nu.

Men gået i stå? Ikke det der ligner! Der er underholdning til tusindvis af timer! Jeg har kun rundet 500 timer og jeg synes stadig det er AWESOME.

Basis-råd: Vælg et billigere bundkort, en mindre PSU og hovedtelefoner + mic i stedet for et headset

BruneBanan
    Bruger
    36.130 indlæg

#1852 Der er da lige ankommet en kæmpe bunke nyt indold med andel del af “Ill gotten gains”.

Så nej, det er da bestemt ikke gået i stå

knaseren
    Bruger
    6.895 indlæg

fik lige patchet og var inde i et spil med 3 andre spillere. 2 af dem brugte en form for god mode og var 100% umulige at tage hp fra. det virkelig et sørgeligt spil og elendig sikkerhed.

-

abehanne
    Bruger
    1.155 indlæg

#1855 Ja der er desværre en helvedes masse cheaters. Spillet er sørgeligt på GRUND af den elendige sikkerhed, ellers er det top 3 videospil til dato.

FunteX
    Bruger
    8.263 indlæg

De bor virkelig gore en heftig indsats og implementere noget third party sikkerhed i det mindste. For lige nu er det rent til grin, og det er en skam for spillet er guld . . .

Daily Rush's Petrolhead & ADHD case #1 Triple punctuation is my trademark!!!

knaseren
    Bruger
    6.895 indlæg

kunne være fedt med dedicated servers. så er cheat noget svære at lykkes med. det må de godt tænke på til gta online 2

-

BruneBanan
    Bruger
    36.130 indlæg

Ja, eller bare egne servers, hvor MODs kunne få lov til at være en del af spillet.

Der er SÅ mange fede MODs, og det er super belastende, at vi ikke kan lege med dem online

Redspeed93
    Bruger
    13.448 indlæg

#1859 Er der virkelig det? Jeg har endnu ikke set et eneste der rent faktisk forbedre spillet nævneværdigt, kun nogle der gør det mere “youtube-bait-fun” eller underligt.

Bevars, mods som tweaker first person FOV eller grafiske indstillinger er da fint nok, men det er da ikke noget der gør spillet bedre.

Basis-råd: Vælg et billigere bundkort, en mindre PSU og hovedtelefoner + mic i stedet for et headset

abehanne
    Bruger
    1.155 indlæg

så kom sneen til los santos, deltog i en grum sneboldskamp på vespucci beach!

http://imgur.com/a/fbTUm

Viser 10 kommentarer - 1.846 til 1.855 (af 1.855 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.