torsdag, januar 21, 2021

GTA V-tråden

Daily Rush Debat Spil GTA V-tråden

• Forfatter
    Emne

Thendur
    Medlem
    9.601 indlæg

[Flyttet fra det gamle Grand Theft Auto forum]

Dette er nu den officelle GTA-V tråd på Daily Rush.

Jeg har selv været i gang i et par timer og kan kun sige… Damn… Det er allerede nu det bedste spil jeg har haft i hænderne i år 2013 og har completed 2.3% af spillet.

Jeg vil ikke spoile overhovedet, men smider lige et par screens for at gøre jer grønne af misundelse indtil i selv kan hapse jeres eksemplar.

Installering af spillet

Kortet indtil videre

Min gangster!

Vil spare jer for flere billeder

Glæder mig vanvittigt til at høre Rush’ernes oplevelser i GTA, jeg har allerede haft mange sjove

"You can do it your own way. If it's done just how I say."

Viser 15 kommentarer - 1.816 til 1.830 (af 1.855 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Fakker
    Bruger
    1.613 indlæg

Min søn siger at han har opdateret GTA idag, jeg ved dog ikke hvad den byder på

Hellere komme galt afsted, end slet ikke komme afsted.

Knuspar
    Bruger
    6.426 indlæg

http://www.rockstargames.com/newswire

4 nye game modes i Online?

Desværre en smule for sent ifht. mig

Knuspar.dk - Steam Profil

Bunzai
    Bruger
    5.310 indlæg

Jeg nåede sgu ikke engang igennem story-line. Der manglede et eller andet i 5’eren her, som har været i de andre spil. Selvom 5’eren er større end alle andre GTA-spil, føltes det sgu ikke livligt nok. Eller der manglede bare den rette GTA-stemning – som GTA IV også manglede.

telum
    Bruger
    935 indlæg

Jeg kan ikke længere loade Save games, hvordan fjerner jeg updates uden at slette hele spillet inkl. Save games?

"In your face space coyote!" - Homer

fiskzero
    Bruger
    964 indlæg

#1825 under game utility data

copy paste Go into “Game data utility” (NOT “game save utility”)..You should have 2 GTA5 files, one will be large in size…something like 8gb. the other is small and says something like “version 1.01”, you must delete the smaller file, then run the game…and when you run the game it will redownload the file. I did this about 3 hours ago, and on my 3rd try to get online it worked…i played for about an hour and got off…im tired lol

men for at få det til at virke for mig var jeg nød til også at slette save game de ligger dog på en usb nu har ikke prøvet at ligge den tilbage inu

Grifler
    Bruger
    3.505 indlæg

Hej,

er der nogen af jer som kan komme med forslag til hvad man kan lave i GTA Online når man spiller med en buddy? Heists kan man jo ikke endnu. Hvad plejer i at lave?

You haven't lived until you've cried pooping.

Bunzai
    Bruger
    5.310 indlæg

Hvad fanden.. det sner jo

BruneBanan
    Bruger
    36.130 indlæg

#1827 Jeg har nu funderet over dit spørgsmål i et helt år.

Sneboldskamp.

ZiZZleR
    Bruger
    275 indlæg

Er der nogen der har prøvet at overføre deres ps3 online char til ps4? Kan det passe man mister ens biler og kun beholder penge, xp og lejlighed?

aloC
    Moderator
    9.054 indlæg

#1830: Det samme skete for mig. Jeg lavede en ticket hos Rockstar Support og de sendte mig 1 million på min online char som kompensation

Det jeg gjorde for at dokumentere det var at jeg vedhæftede min ticket 2 screenshots. Et af min PS3 garage der var fuld af biler og et af min PS4 garage der var tom. Du kan finde det inde på Social Club siden under punktet “Garage”.

"I am Guybrush Threepwood and i wanna be a pirate!"

ZiZZleR
    Bruger
    275 indlæg

Okay… synes virkelig det er nitten at stå nu uden alle mine lækre biler osv… fandme fesent…

Hvorhenne finder jeg det support halløj til tickets? Synes ikke lige jeg kan se det…

aloC
    Moderator
    9.054 indlæg

#1832: Jep, det er super nederen. Jeg mistede også helt lysten til at spille online til at starte med, men fik så taget mig sammen og kontaktet Rockstar. De var i øvrigt utroligt hurtige til at svare på min ticket, de svarede mig få timer efter jeg havde submittet den.

Udfyld formularen på denne side og vedhæft screenshots som dette og dette for at vise forskellen mellem din PS3 og PS4 garage.

Første gang jeg oprettede en ticket omkring problemet ville de have screenshots, derfor du ligeså godt kan få dem med fra start af.

"I am Guybrush Threepwood and i wanna be a pirate!"

ZiZZleR
    Bruger
    275 indlæg

Tak for det

Det er noget skidt med de screens, jeg får bare en blank skærm med “UNABLE TO RETRIEVE PERSONAL VEHICLE DETAILS”

Doh… havde valgt xbox menu…

carstone
    Bruger
    3.645 indlæg

Flyttede min char fra PS3 til PS4 uden problemer omkring launch. Mistede intet. Havde alle biler, penge, våben, tøj mm.

Så i har nok været uheldige

I have spoken.

ZiZZleR
    Bruger
    275 indlæg

Ja det kan være

Jeg har smidt en petition og håber jeg får alle bilerne igen, og ikke kun en million cash smidt i nakken…

Viser 15 kommentarer - 1.816 til 1.830 (af 1.855 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.