torsdag, juli 9, 2020

Google Stadia? (RDR2 og Cyberpunk 2077) Hvad tænker folk?

Daily Rush Debat Spil Google Stadia? (RDR2 og Cyberpunk 2077) Hvad tænker folk?

• Forfatter
    Emne

OliverDK
    Bruger
    199 indlæg

Jeg sidder og overvejer om jeg skal ud og investere i en ny rig for RDR2 og naturligvis senere Cyberpunk 2077. Jeg ser så i dag, at begge titler er at finde på Google Stadia og så begynder det at lyde mere lokkende end en ny rig. MEN MEN MEN hvordan tænker folk oplevelsen af denne type spil vil blive på Google Stadi. Jeg skal ærligt indrømme, at jeg er gumpe dumpe dum når det kommer til det tekniske her, hvorfor jeg spørg. Det jeg kan læse mig til er at multiplayer og FPS på Stadia nok vil være problematisk pga. latency, men hvad med denne type Action RPGs?

Viser 8 kommentarer - 16 til 23 (af 23 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

-dut-
    Bruger
    2.730 indlæg

Én ting er latency, noget andet er spilkataloget. Det er ikke som udgangspunkt alle spil der kommer til Stadia, og alt efter hvor desperate EA Store og Steam bliver, kan det ende med ekslusivitetsaftaler der gør visse spil ikke kommer til Stadia (derved kan man slet ikke spille dem på sin gamle spand).

Jeg regner med i hvert fald at købe en gaming PC mere. Det er for tidligt at skifte over, før vi rent faktisk har set hvordan det virker og hvilke spil der bliver ‘spilbare’.

Rieder73
    Bruger
    5.969 indlæg

Andre faktorer er også internet og selv servicen. Ryger dit net er der ingen gaming. Ryger deres service er der ingen gaming.

Vil til enhver tid spille på en pc. Ingen tvivl om det.

viewreview.podbean.com

• Denne kommentar blev ændret for 8 måneder, 1 uge siden af  Rieder73.

Ghidora
    Bruger
    8.436 indlæg

Kan man kun bruge mus og tastatur hvis man spiller via en PC?

Ghidora84

• Denne kommentar blev ændret for 8 måneder, 1 uge siden af  Ghidora.

Kasper Kål
    Bruger
    3.208 indlæg

#18: ja

https://www.tomsguide.com/us/doom-on-google-stadia,news-29683.html

The Profile Formerly Known As kring17a

• Denne kommentar blev ændret for 8 måneder, 1 uge siden af  Kasper Kål.

Emilsa
    Bruger
    11.155 indlæg

Stadia er vanvittig interessant for mig.. De penge jeg kan skrabe sammen til en evt. gaming PC vil jeg hellere bruge på værktøj og aktive hobbyer (mere værktøj+uld). De sidste mange år har jeg hovedsageligvis siddet på skramlede maskiner der ellers vil have været endt som e-skrot.

Jeg kan nok leve med lidt lag, når realiteten er at hvis ikke jeg kan streame spillene, kommer jeg aldrig til at spille dem. Så jeg glæder mig til at se hvordan det kommer til at gå med Stadia.

Jeg tænker også den bette knejt og hans søster vil kunne få glæde af det… Ligenu er han jævnt kort til hovedet over at jeg har fortalt ham at han ikke får sådan nogle mobile enheder.

Imagine explaining to someone with a Che Guevara shirt in 2003 that Britney Spears would end up to the left of Rage Against the Machine

OliverDK
    Bruger
    199 indlæg

#17 Ryger strømmen derhjemme er der ingen gaming på PC’en overhovedet. Ligeså kan en strømforsyning gå i PC’en, rammene kan fejle, din skærm kan gå i stykker, en opdatering fra Microsoft kan fucke et eller andet op, osv.

Jeg siger ikke du ikke har ret, for jo jeg er da enig i det er sur røv når det sker, men for mit vedkommende er de højest sandsynlig ganske få gange jeg vil rende ind i sådanne problemer til at leve med

Emilsa
    Bruger
    11.155 indlæg

#21 – teknisk set kan man vel bare dele sin telefons internet over wifi og derigennem spille via stadia hvis internettet skulle gå neden om og hjem.

Imagine explaining to someone with a Che Guevara shirt in 2003 that Britney Spears would end up to the left of Rage Against the Machine

Kasper Kål
    Bruger
    3.208 indlæg

Lidt mere om teknikken
    https://www.youtube.com/watch?v=eouqoIur5c4

The Profile Formerly Known As kring17a

Viser 8 kommentarer - 16 til 23 (af 23 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.