søndag, januar 24, 2021

Gear of War 1, 2 og 3 Konkurrence. (Xbox 360 & Xbox One)

Daily Rush Debat Platform Xbox Gear of War 1, 2 og 3 Konkurrence. (Xbox 360 & Xbox One)

• Forfatter
    Emne

GrillBiller
    Bruger
    2.760 indlæg

Jeg har undladt det første tegn og erstattet det med det Hashtag

Vinderen er den som først finder det manglende bogstav eller enkelt ciffer når man indløser koden.
    (i skal ikke spørge mig efter den…) men bare fortælle at nu er koden fundet og derefter et stort tillykke til dig.

Gear of War 1:
    #F9RP-CGM2K-KHXF3-RMQ99-Q4C2Z

Gear of War 2:
    #JX9K-9YH44-G3YJM-6V339-J323Z

God Jagt…

”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.” B.S. Christiansen

Viser 4 kommentarer - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Redspeed93
    Bruger
    13.448 indlæg

*Konkurrence* (Med mindre man er fra vestegnen :P)

Basis-råd: Vælg et billigere bundkort, en mindre PSU og hovedtelefoner + mic i stedet for et headset

GrillBiller
    Bruger
    2.760 indlæg

Og gear of war 3
    #FQP9-9DC4V-D6362-FY92Z
    (hint=bogstav)

”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.” B.S. Christiansen

GrillBiller
    Bruger
    2.760 indlæg

Jeg glemte en serie nr til gear of war 3
    Så derfor får i den lige igen…

(hint=bogstav)
    Ny kode
    #YJPF-XFQP9-9DC4V-D6362-FY92Z

Jeg har fået at vide at gow2 koden er fundet…

GrillBiller
    Bruger
    2.760 indlæg

Dobbelpost

Viser 4 kommentarer - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.