onsdag, juni 26, 2019

Formel 1 – 2019

Daily Rush Debat Off-topic Formel 1 – 2019

• Dette indlæg indeholder 21 kommentarer, har 12 deltagere og blev senest opdateret af  Nickell for 1 måned siden.
  • Forfatter
    Emne

Nickell
    Bruger
    3.952 indlæg

Vi nærmer os. Jeg er begyndt at være lidt tændt, der er nogle vilde rokeringer hos holdene ifht. sidste sæson.

Vi begynder den 17. marts i Australien klokken 6.00 dansk tid.

Netflix har en lovende dokumentarserie på vej om 2018-sæsonen:
    https://www.youtube.com/watch?v=FJNbLTFx-ow

Ydermere er F1 Pro-TV klar til streaming i Danmark:
    https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1550479184
    Husk dog at vælge den rigtige pakke. Vælger man ikke Pro, så får man ikke live-streaming med. Kvaliteten skulle være 1080P, men nu får vi at se den 17. marts. Jeg vælger dog nok at se RTL gennem Telia TV.

Er I klar?

Familiv uden kemi? Tjek http://gronfamilie.dk/

Viser 15 kommentarer - 1 til 15 (af 21 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Chukie
    Bruger
    1.560 indlæg

Ja, glæder mig også. Jeg ser det dog sjældent. Håber det bedste for Magnussen, Grosjean og Haas.

Glæder mig også til den 8. med Netflix serien. Der skulle komme nogen ret vilde ‘bag kulissen’ optagelser

Deadmeat
    Bruger
    6.168 indlæg

Det bliver en spændene sæson! Er særligt spændt på at se, hvordan de nye regler for aero på bilerne kommer til at spille ind. Haas har tidligere været udfordret her, fordi de ikke har helt de samme midler som de store hold til at udvikle og teste aero udenfor banen.

Har pt. Viaplay Sport, så skal bare se den danske transmission. Og ellers er RTL’s dækning ret god også.

"Whose kitty litter box did I just shit in?"

Krael
    Bruger
    2.352 indlæg

Jeg skal se det via Viasat Sport i UltraHD uden reklamepauser! Det er dælme luksus ikke at blive afbrudt af de der pisse irriterende Santander reklamer.
    Det bliver en crazy sæson med alle de rokeringer. Det bliver samtidig også en sæson, hvor vi forhåbentlig ser Leclerc virkelig udfolde sit potentiale og samtidig er det i min optik Vettels sidste chance for igen at blive verdensmester.
    Der er rigtig mange, der har rigtig meget på spil i år, så der bliver kørt til stregen (og over stregen), det er jeg sikker på.

TabascoPreben
    Bruger
    812 indlæg

Jeg er super hyped. De nye regler og de mange rokeringer kan forhåbentligt ryste posen lidt. Der er så mange spændende dueller og vinkler i år:

-Kan Ferrari endelig få skovlen under Mercedes? (Ja, jeg tror faktisk de gør det i år)
    1) Kan det unge talent Leclerc udfordre veteranen Vettel i Ferrari? (Nah, næste år måske)
    2) Kan Red Bull med Honda power holde fast i jævnlige podiepladser og sejre? (Ja, første test i Barcelona har været meget lovende og de har Verstappen)
    3) Vil Mercedes konservative udvikling med fastholdelse af lav rake og “standard” frontvinge give bagslag i år? (??)
    4) Vil Ricciardos skift til det ambitiøse Renault hold allerede nu kaste podiepladser af sig (Nah, tror stadigt de vil være kongen af Formel 1.5 men ikke mere i år).
    5) Kan Ricciardo sætte Hulken på plads i Renault? (Ja, men det bliver nok tættere end mange regner med)
    6) Kan Haas være med i toppen af midterfeltet igen i år? (Ferrari virker stærke, så det burde igen smitte af på Haas i år)
    7) Kan Magnussen finde et højere niveau og stabilt levere over en hel sæson i år? (Nah, jeg tror ikke helt på det)
    Vil det nye Alfauber med et “så uforsigtigt bildesign som muligt” og Iceman rykke op og kæmpe med om best of the rest?
    9) Kan Racing Point holde formen med en Lance ved roret og en Lance ved ratttet? (Tror det bliver et overgangsår, hvor de falder lidt ned i feltet)
    10) Vil Mclaren endelig få vendt skuden og arbejde sig op i feltet? (Tror stadigt de mest vil ligge og rode i den tunde ende i år)
    11) Jeg ville skrive noget om Williams, men de må vist allerede nu begynde at se frem mod 2020.

Kommer også som udgangspunkt til at se det på RTL over Telia TV. Det var simpelthen for dyrt at have TV3+ gennem Yousee. Hvis jeg kan se jeg har tid og løbene ligger nogenlunder tæt, vil jeg nok købe en måned ad gangen til 109 kr. med F1 Pro TV.

Elleve
    Bruger
    3.781 indlæg

Sjyt jeg gad godt se F1 i UHD men 289 kr per måned er sq for dyrt i forhold til at jeg ikke ville komme til at bruge abonnementet til andet end F1

Glæder mig helt sikkert til den nye sæson, men er stadig irriteret over at feltet er delt op i 2 som sædvanligt…. Gad vide hvad der kunne ændre på dette mon? Noget a la et løn loft som i NFL måske?

"You are the owner and operator of your own brain"

data222
    Bruger
    302 indlæg

Uha jeg glæder mig til at se F1 i 4K.

Har Waoo og de har Viasat Ultra HD i deres store TV pakke, og det er uden reklamer Det er bare skønt. Selve transmissionen er den samme fra Tv3+. men der er så helt ro når de går på reklamer.

Nickell
    Bruger
    3.952 indlæg

Jeg kan simpelthen ikke forstå, at man skal betale 109,-/md for 2-3 løb, som ikke sendes i 4K. Æv….

Jeg er enig i #4s liste og tilføjer lige Bottas. Kan han leve med at være wingman for Hamilton, eller vil han tænke mere på sig selv jvf. hans udtalelser for nylig?

Nickell
    Bruger
    3.952 indlæg

God kvalifikation for Haas i dag, Renault kan ikke være glade. Gasly faldt igennem og Mercedes fortsætter dominansen. Kimi gjorde det fint i sin Sauber.

Bliver Lando mon KMags rival i midterfeltet i år?

Mazeios
    Bruger
    1.293 indlæg

#8 – Hvis det er McLarens niveau så tror jeg mere Kmag skal være bekymret for Sainz.
    Men selvom midterfeltet far tæt, så var Haas godt sikret i forhold til, så hvis vi dømmer ud fra status pt,så er Kmagś største problem at han laver fejl der koster ham og Grosjean i en bil magen til kørte stort set fejlfrit.

MEN!! Det er årets første kvalifikation på en bane der historisk set ikke har diktere sæsonen. Så vent lige et par løb endnu, Det ville undrer mig meget hvis Renault ikke tog sig sammen meget snart og fik Ricciardo kørt i stilling.

"It´s only a Game until you win"

Spionas
    Bruger
    1.563 indlæg

Så rev han sgu lige en 6. plads til sig. Jeg så ikke løbet, men fed start på sæsonen. Lad os håbe han kan holde hovedet koldt.

SealDK
    Bruger
    976 indlæg

Er der nogen der ved om der findes et site på nettet, hvor man kan se en kørers positioneringer gennem et løb der er kørt ?

Eksempel løbet fra i dag i Melbourne, jeg så ikke løbet, og kunne godt tænke mig her efterfølgende at læse hvordan Magnussens placeringer har været igennem omgangene i løbet ?

Mazeios
    Bruger
    1.293 indlæg

#11 – Sådan en her?

https://www.statsf1.com/en/2019/australie/tour-par-tour.aspx

"It´s only a Game until you win"

Nickell
    Bruger
    3.952 indlæg

Ricciardo må være rasende. Han fortjente egentlig bedre, selvom han kører for Renault. Jeg er vild med, at han hoppede fra Red Bull, når de åbenlyst favoriserer Verstappen, vel vidende at Renault ikke har en lige så hurtig bil.

Vi må ej heller glemme evigt uheldige Grosjean. Hvordan kan samme fejl ramme på samme bane to år i træk?

Godt løb af Magnussen og Bottas fortjente sin sejr!

SealDK
    Bruger
    976 indlæg

#12 mange tak, perfekt!

Deadmeat
    Bruger
    6.168 indlæg

#13: Ja Bottas sagde selv det var det bedste løb han har kørt i sit liv, hvor alt bare klappede. Så godt det blev belønnet og fedt at Hamilton i det mindste kan blive udfordret fra egne rækker.

Det ser fornuftigt ud med Magnussen og Haas, men løbet viste også at midterfeltet om muligt er endnu mere tæt i år!

Fik set løbet med Viaplay Sport på Viaplay Ultra HD – genialt at se et helt løb uden reklamer. De eneste pauser var i kommentatorernes talestrøm under reklamepauserne til 3+ 😀

"Whose kitty litter box did I just shit in?"

Viser 15 kommentarer - 1 til 15 (af 21 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.