fredag, november 27, 2020

Formel 1 – 2018

Daily Rush Debat Sport Formel 1 – 2018

• Forfatter
    Emne

Nickell
    Bruger
    4.374 indlæg

Så kører vi igen i år!

Vi starter den 25. marts, men bilerne er allerede blevet præsenteret. Haas’ bil ligner Ferrari’s 2017-bil grundet deres partnerskab, men det gør ikke noget, for den var hurtig sidste år.

Ydermere er der en ny streaming-tjeneste på vej. Den får vi ikke i Danmark før 2018-sæsonen er slut, men det lyder spændende: http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1519807634

Jeg håber, at Vettel truer Hamilton i år, for første halvdel af sidste sæson var sku spændende. Men Hamilton er mit bud på en 2018-mester, Verstappen er mit wildcard.

Xbox-nyheder? https://xgamer.dk
    Familiv uden kemi? Tjek http://gronfamilie.dk/

Viser 15 kommentarer - 151 til 165 (af 220 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Phonetic
    Bruger
    23.574 indlæg

Jimmy forsøger at slå Ricciardos vanvittige 1.10.810 pole lap:

Altid underholdende

Daily Rush Head Honcho

Stormtrooper
    Bruger
    886 indlæg

Jeg hader simpelthen den bane. Der findes ikke mere kedelige løb end Monacos GP og alligevel falder alle på halen for det. Ad. Nåh ja, det hjalp selvfølgelig heller ikke på mit humør at Nando udgik

The floor's made for dancin' - you can tell by the lights

Phonetic
    Bruger
    23.574 indlæg

Løbet i år udstillede altså det allerværste ved Monaco. Ricciardo vandt med en Power Unit med ca. 180 HK mindre end de andre og alle var tvunget til at køre rundt i slow motion – fordi banen er umulig at overhale på.

Løbet burde droppes og laves som ren kvalifikation over to dage med 5 afdelinger

Daily Rush Head Honcho

Peterec
    Bruger
    95 indlæg

Det var vel kun 10 omgange? Han kørte fra Vettel, Hamilton, og Räikkönen da de ødelagde deres dæk super hurtigt. Selv med Ocon som sprang af vejen for begge Mercedes kørere efter deres pitstop formåede de ikke at sætte Ricciardo under pres.

Det kan godt være at Ricciardo manglede hk (og sad fast i 6. gear?) men de andre hang ikke på tæt bagved ham.

Zanmato
    Bruger
    881 indlæg

Havde det været enhver anden bane var Ricciardo sejlet bagud i feltet. Som Raikkonen sagde efter løbet. “No matter what speed you drive at, the guy behind can’t overtake”

Tror bare Vettel gjorde op med sig selv at det var bedre at hale 3 point ind på Hammilton end at risikere DNF ved en hasarderet overhaling.

KlausB
    Bruger
    977 indlæg

Kan kun tilslutte mig at Monaco er frygtelig kedsommeligt. Hold nu kæft.
    Men mener også at sidste års Canada GP var gabende kedelig.
    Året forinden havde Mercedes bremseproblemer hvilket rykkede lidt i stolen men ellers ikke.
    Savner nogle gode dueller!

Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn...

carstone
    Bruger
    3.645 indlæg

https://www.youtube.com/watch?v=_iOqNukfeso

Jimmy kører sæsonens sidste iRacing race!

edit: kan ikke lige finde ud af at linke direkte til youtube videoen.. Men det er Live!

I have spoken.

Phonetic
    Bruger
    23.574 indlæg

Er i klar til et spændende Montreal ræs? Kvalifikationen var jo så fed. Tre teams kæmpede næsten på lige fod.

Og bliver rart at se overhalinger efter det forfærdelige Monaco Grand Prix

Daily Rush Head Honcho

Esmun
    Bruger
    999 indlæg

#158 Hvor meget fortryder du den kommentar?

Det er måske endnu mere kedeligt end Monaco. Der skal virkelig ske noget drastisk i de sidste 7 laps.

Kirov Reporting

Stormtrooper
    Bruger
    886 indlæg

Av, av, av, et kedeligt Canada GP. Jeg syntes ellers at sæsonen startede godt ud med spændende løb, men de sidste to (måske tre?) løb har været helt ufatteligt kedelige…

The floor's made for dancin' - you can tell by the lights

Timon5022
    Bruger
    1.361 indlæg

jævnt kedeligt desværre Jeg synes dog at der var noget snak om at de havde fundet lidt af en løsning til turbulence problemet? Bliver spændende at se om de kan gøre noget for at gøre det nemmere at overhale.

Phonetic
    Bruger
    23.574 indlæg

Det er rigtig længe siden vi har set en brændende Formel 1 bil:

Daily Rush Head Honcho

Esmun
    Bruger
    999 indlæg

Wooop. Både Gro og Mag i Q3, sammen med Leclerc! Det er ufatteligt hvad han får presset ud af den Sauber racer. Der går nok ikke mange år før han ryger videre til Ferrari.

Kirov Reporting

Onkelkarkov
    Bruger
    368 indlæg

#163 Bilen må altså også være blevet meget bedre end de sidste mange år. Når Ericsson formår at komme med i q2 med jævne mellemrum, så er bilen ikke dårlig. Men ok. Med den bil Williams præsterer, er der jo nærmest kun 3 pladser på spil i q1…

Esmun
    Bruger
    999 indlæg

#164 ja der er nok også kommet nogle betydelige summer fra Fiat-gruppen efter de klistrede Alfa Romeo logoer over hele bilen.

Og nu kørte Grosjean galt igen. Tænker der bliver et spot hos Haas som Leclerc kan tage

Kirov Reporting

Viser 15 kommentarer - 151 til 165 (af 220 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.