onsdag, september 19, 2018

Formel 1 – 2018

Daily Rush Debat Sport Formel 1 – 2018

• Forfatter
    Emne

Nickell
    Bruger
    3.755 indlæg

Så kører vi igen i år!

Vi starter den 25. marts, men bilerne er allerede blevet præsenteret. Haas’ bil ligner Ferrari’s 2017-bil grundet deres partnerskab, men det gør ikke noget, for den var hurtig sidste år.

Ydermere er der en ny streaming-tjeneste på vej. Den får vi ikke i Danmark før 2018-sæsonen er slut, men det lyder spændende: http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1519807634

Jeg håber, at Vettel truer Hamilton i år, for første halvdel af sidste sæson var sku spændende. Men Hamilton er mit bud på en 2018-mester, Verstappen er mit wildcard.

Familiv uden kemi? Tjek http://gronfamilie.dk/

Viser 15 kommentarer - 1 til 15 (af 212 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Mazeios
    Bruger
    1.225 indlæg

Jeg håber virkelig at Redbull får fat i noget i år.

Ferrari virker ikke til at være konsekvent nok og de savner et eller andet fra Schumi tiden.

Desuden håber jeg på at se flere farver i toppen. Mclaren tror selv på at de havde et godt Chassi sidste år, vi må håbe de har ret. Jeg vil gerne se Alonso i en reel kamp.

Jeg har ikke det store håb til Haas desværre. Deres budgett er alt for lille til at kunne komme med ordentlige præstationer.

"It´s only a Game until you win"

Esmun
    Bruger
    913 indlæg

Fårk. Hvis vi får F1 TV i 2019, så er det farvel til min TV pakke. Formel 1 er stort set det eneste jeg stadig ser som ikke er On-Demand.

Som inkarneret Alfa Romeo fan, vil jeg helt sikkert følge ekstra meget med Sauber Teamet i år. På trods af at jeg ikke er synderligt begejstret for Marcus Ericsson :[

Kirov Reporting

Stormtrooper
    Bruger
    747 indlæg

Alonso vinder.

Haas får færre end 30 point.

Bum.

The floor's made for dancin' - you can tell by the lights

Mazeios
    Bruger
    1.225 indlæg

#3 Du har nok ret i en af delene =D

K19
    Bruger
    2.180 indlæg

Håber sæsonen bliver lige så spændende som det ser ud til på papiret. Red bull sluttede stærke sidst. Ferrari skal have styr på de sidste fejl og så er de også en udfordring. Derudover har McLaren ingen undskyldninger i år. Midterfeltet bliver også interessant. Renault hvor meget rykker de? Sauber er de bedre med ny motor? Williams har nyt koncept i år, kommer det til at rykke på noget? Hvor god er Honda motoren i torro rosso?

Der er mange spørgsmålstegn, men man frygter lidt de alle sammen er besvaret når de rammer Europa, og Mercedes kører den hjem derfra.

Timon5022
    Bruger
    1.318 indlæg

Jeg havde virkelig set frem til streaming tjenesten, men ak, det var selvfølgelig nok urealistisk at den skulle være klar til denne sæson. Jeg er dog super glad for at det rent faktisk bliver til noget!

Had
    Bruger
    2.702 indlæg

F1 TV. Jeg græder allerede af lykke

Unlimited tolerance must lead to the disappearance of tolerance

Stormtrooper
    Bruger
    747 indlæg

#4: Vi får at se i slutningen af november

F1 TV kan kun komme for langsomt. Jeg orker ikke at høre på den tumpe til Jens Hansen længere.

The floor's made for dancin' - you can tell by the lights

Jepparh
    Bruger
    1.698 indlæg

Psykopat-Asiat
    Bruger
    1.313 indlæg

Er det ikke bare at skaffe sig en vpn?

I'm so smart...S-M-R-T!

Mazeios
    Bruger
    1.225 indlæg

#10 – De har medelt at de vil blockere for VPN tjenester.

TabascoPreben
    Bruger
    785 indlæg

Ferrari har igen været innovative og lavet noget funky design med negativ downforce nogle steder og luftindtag på oversiden af sidepod, men det er sikkert ikke nok til at slå den tyske effektivitet og power i længden. Red Bull burde være stærke, men jeg tror stadigt ikke der er nok power i Renault motoren til at de rigtigt kan være med. Det bliver spændende at se, hvad Mclaren kan når de ikke har Honda som undskyldning længere. Mon ikke de kan køre lige op med Force ??? i år. Haas ser ikke så stærk ud, men det kan måske give nogle mere stabile resultater at de har gået efter et simpelt design de forstår. Synes dælme der var mange løb sidste år, hvor de ikke fattede hvor pace, eller mangel på pace kom fra.

Jeg tager nok den her sæson med på 3+, men hvis de gør som jeg håber og åbner for F1 TV næste år er det også slut med viasat.

Psykopat-Asiat
    Bruger
    1.313 indlæg

#11 Har de tænkt sig at kunne blokere samtlige VPN udbydere i verden?

I'm so smart...S-M-R-T!

Mazeios
    Bruger
    1.225 indlæg

#13 – Det må du spørge Liberty Media om. =D

Nickell
    Bruger
    3.755 indlæg

#14: Liberty Media kunne være ligeglade (da de både får penge af Viasat for licensen og får solgt et abonnement til dig), men jeg ved ikke, om Viasat vil finde sig i det.

Familiv uden kemi? Tjek http://gronfamilie.dk/

Viser 15 kommentarer - 1 til 15 (af 212 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.