lørdag, august 24, 2019

Fallout 76 gameplay

Daily Rush Debat Spil Fallout 76 gameplay

  • Forfatter
    Emne
  • #0

    DasJux
    Bruger
    1.299 indlæg
    Offline

    I PLAYED FALLOUT 76 – My Brutally Honest Opinion

    1 hour pure gameplay

    Jeg har ikke spillet ét eneste battle royale spil, så jeg ved ikke helt. Jeg er mest til RPG, men jeg bliver nok nødt til at prøve det… Selvom jeg sikkert hurtigt bliver træt af useriøse folk. Det jeg godt kan lide ved bethesdas spil er, hvor immersive de er. Jeg lever mig helt ind i det… Det tror jeg ikke jeg gør så meget, når jeg bliver smækket ned med golfkøller af fire mandlige greiferer klædt i kjole, efterfulgt af teabagging på skift til desert. Det bliver også ærgerligt at se useriøse spasser camps, hvis eneste formål er at få folk til at tænke WTF.

    Hvad tænker pøblen?

    Dra'nakyuek er min drømmekvinde.

    • Dette indlæg blev ændret for 10 måneder, 2 uger siden af  DasJux.
    • Dette indlæg blev ændret for 10 måneder, 2 uger siden af  DasJux.
Viser 15 kommentarer - 31 til 45 (af 61 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer
  • #31

    Canis_Lupus
    Bruger
    2.344 indlæg
    Offline

    Spillet er nede på 70 kr.. hold da kæft.

    Overvejer lidt at købe det xD

    #32

    Schalde
    Bruger
    5.643 indlæg
    Offline

    #31 Meget billig men lad nu være med at støtte Bethesda… De må sgu vågne op og tage sig sammen.

    I could agree with you, but then we'd both be wrong

    #33

    Canis_Lupus
    Bruger
    2.344 indlæg
    Offline

    Altså de har lavet pisse fede spil,
    Ok 1 af dem fejlede… synes det er lidt overdrevet at
    boycotte dem pga. 1 fuck up.

    #34

    qoz
    Bruger
    2.689 indlæg
    Offline

    #33 Jeg synes faktisk de har løjet. Og det vil jeg ikke støtte..

    Jeg har spillet Morrowind, Oblivion, Fallout 1-3 og New Vegas og også Skyrim og det var fint til tiden. Alle sammen spillet helt til ende.

    Spillede også Fallout 4 helt igennem, men der manglede noget. Der var ikke den samme magi mere. Grafikken var tung og lidt dated og som sædvanlig maaaange bugs.

    Med alle disse spil har jeg været nødsaget til at installere mods. Til at lave vægt om og hele inventory der sutter røv.

    Efter Fallout4 så køber jeg ikke den næste per instinkt. Venter lige og ser..
    Mange har haft det sådan tror jeg.

    Og så kom Fallout76 ! Som jo bare viser, at de fortsætter i samme spor med samme teknologi osv. som før. Utroligt mange bugs, ringe grafik og samme problemer med UI osv.

    At de så løj helt vildt omkring Fallout 76 hjælper ikke på det.
    De sagde også inden release at Fallout4 havde en masse nye engine features osv. men det lignede det samme.

    Så nu tror folk ikke længere på dem og venter og ser.. tror at deres næste spil ikke vil sælge særligt godt, hvis det er samme mangel på innovation som Fallout4.

    Nu skal de konkurrere med Cyberpunk2077 og den kamp taber de 100% sikkert.

    • Denne kommentar blev ændret for 7 måneder, 1 uge siden af  qoz.
    #35

    DasJux
    Bruger
    1.299 indlæg
    Offline

    #34 Jeg forstår, hvad du siger, men du glemmer bare én ting: It just works.

    Dra'nakyuek er min drømmekvinde.

    #36

    Schalde
    Bruger
    5.643 indlæg
    Offline

    #35 Der går nok lidt tid inden vi høre det fra Tod igen:)

    I could agree with you, but then we'd both be wrong

    #37

    Deadmeat
    Bruger
    6.281 indlæg
    Offline

    #34:

    Grafikken var tung og lidt dated og som sædvanlig maaaange bugs.

    @qoz du nævner tung og gammeldags grafik som et nyt problem i Berthesda spil, Du kunne have sagt nøjagtig det samme også om deres andre spil. Fallout 3 og Oblivion som de ældste eksempler jeg kender.

    tror at deres næste spil ikke vil sælge særligt godt, hvis det er samme mangel på innovation som Fallout4.

    Personligt havde jeg stor fornøjelse af base/by bygger modulet i Fallout 4 og synes det var den killer feature der holdt mig til spillet hele vejen. Så synes ikke din kritik her er helt fair.

    Til gengæld meget enig omkring Cyberpunk 2077. De skal nok ikke lige vælge at udgive Fallout 5 I nærheden af dét spils udgivelse 😊

    #36: @schalde vi satser på, at Fallout 76 lanceringen er blevet opfattet internt i Berthesda som en kæmpe skandale, så forhåbentlig tager de sig alvorligt sammen med næste forsøg.

    "Whose kitty litter box did I just shit in?"

    #38

    qoz
    Bruger
    2.689 indlæg
    Offline

    #37
    Oblivion var altså et kæmpe teknisk leap. Grafikken var utrolig flot dengang.

    Det var der deres engine peakede og var nyskabende. Stadig mange bugs.
    Fallout 3 var også flot dengang men det vildeste var den store åbne verden. Deres in-house tools til content creation viste deres styrke.

    MEN .. så stoppede det lidt med innovation rent teknisk. Skyrim var mest bare mere samme tekniske engine med flere polygoner, længere view distance og mere detaljerede textures. Og med bedre quests end Oblivion.

    Derefter har de kun lappet på det tekniske. Håbet var at Fallout 4 skulle ha ny engine. Så håbede man at de næste spil ville få det. Men nej. Fallout76 ligner lort. Og deres nye Starfield og ES6 bruger også samme tech.

    De skulle ha rebootet deres tech efter Skyrim. Måske har de gjort det? Det tager måske bare længere tid end de regner med.

    #39

    qoz
    Bruger
    2.689 indlæg
    Offline

    Problemet er også, at deres spil ligner hinanden. Kan du nævne noget nyskabende i Fallout4?
    Du nævner base byggeri. Jeg .. og mange andre.. fandt det mere irriterende end fedt. Som om man de ledte efter noget nyt at introducere og så kom det her lidt fesne addon.

    #40

    qoz
    Bruger
    2.689 indlæg
    Offline

    Jeg tror de har svært ved at slippe deres investeringer de har gjort i deres omfattende content creation tools der gør dem i stand til at skabe store verdener hurtigt. Som de gjorde til Fallout 76.
    De er sikkert lavet lidt bundet op på den Gamebryo tech de har.

    Så det er nok en kæmpe investering at lave det om. Og executives her nok kigget på salgstal på Fallout4 og Skyrim og tænkt at vi da sagtens kan køre videre på det gamle tech nogle år endnu.
    Som jo betyder at de ikke helt har haft fingeren på pulsen så de kunne handle pro- aktivt.

    #41

    knaseren
    Bruger
    6.652 indlæg
    Offline

    fallout 76 har intet med battle royal at gøre.

    i7-6700k - asus z170 pro gaming - 16gb corsair dominator platinum 3000mhz - asus strix 1080ti - Predator Z321QU - 500gb 950 pro - 500gb 850 EVO - 1TB 860 EVO - Fractal define XL

    #42

    Deadmeat
    Bruger
    6.281 indlæg
    Offline

    #38: @qoz, jeg husker ikke grafikken i Oblivion som noget exceptionelt, primært karakterernes ansigter var døde og kønsløse. Men bliver i tvivl nu om min opfattelse også skyldes at jeg først har spillet Oblivion længe efter det blev lanceret.

    Fallout 3 havde semi-open world, men var stadig delt ret hårdt ind i nogen afgrænsede zoner. Grafikken var ikke prangende men dog ret stemningsfuld. Jeg spillede det på x360, så det er muligt at PC udgaven har noget mere bling.

    #39: Jeg vil heller ikke kalde Fallout 4 for innovativt, men for mig var der nok fornyelse til at jeg blev holdt til ilden i 100+ timer. Jeg nåede også et godt stykke ind i Far Harbour, men gav op da jeg løb ind i en spil-ødelæggende bug i hoved historien.

    Ud over base building var jeg også glad for den nye tilgang til power armour og systemet omkring at crafte våben og udstyr. Så alt i alt synes jeg bestemt de flyttede gameplay en del fremad fht. Fallout 3.

    "Whose kitty litter box did I just shit in?"

    #43

    qoz
    Bruger
    2.689 indlæg
    Offline

    #42 jeg spillede dem alle på release dag.
    Oblivion var foran sin tid dengang rent grafisk. På konsollerne blev det ikke så pænt da de ikke var så kraftige. Oblivion satte en ny standard. Lisom Witcher 3 gjorde og sikkert også Cyberpunk2077.

    Fallout 3 satte nye standarder mht. open world skala og alle detaljerne. Så meget at udforske.

    Men nu er Bethesda ikke de eneste der laver kæmpe open world spil og folk forventer nu mere end bare et stort spil. Så alle de problemer der også er med deres spil bliver sværere at tilgive da de ikke er de bedste til hverken open world eller historie. Obsidian lavede en meget federe historie med New Vegas f.eks.

    Jeg håber dog de tager sig sammen og kommer med noget reelt nyt i Starfield og ES6.

    #44

    Deadmeat
    Bruger
    6.281 indlæg
    Offline

    #43: Forhåbentlig spænder de virkelig hjelmen ovenpå Fallout 76. Hvis ikke, så er de dælme også selv ude om konsekvenserne. Jeg tror ikke communitiet har meget mere tålmodighed med Berthesda.

    "Whose kitty litter box did I just shit in?"

    #45

    qoz
    Bruger
    2.689 indlæg
    Offline

    #44
    Ja. Men spil udvikling tager mange år. ES6 er vel 4-5 års udvikling. Og at ændre engine osv. tager måske en periode på også 4-5 år fra start med et parallelt hold.

    Så den lærdom de skulle ha fået vil vi se i de projekter efter ES6 og Starfield desværre. Specielt hvis disse 2 ikke sælger så godt som de forrige.

Viser 15 kommentarer - 31 til 45 (af 61 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.