onsdag, januar 22, 2020

Erfaring med Customer Service ved nVidia store?

Daily Rush Debat Hardware Hardware Erfaring med Customer Service ved nVidia store?

  • Forfatter
    Emne
  • #0

    Festival_H
    Bruger
    4.388 indlæg
    Offline

    Jeg købte inden jul et RTX 2070 Super direkte ved nVidia for at få en Founders Edition kort.

    Desværre vælger fragtmanden, uden foregående aftale, at sætte pakken ved min dør, og da jeg kommer hjem, senere på dagen, er der ikke nogen pakke.

    Jeg er derfor igang med at få opstartet en sag igennem nVidia omkring missing package, men det er sgu ikke til at komme igennem til dem virker det som om.

    Nogle herinde der har haft lignende sager med mistede pakker og hvad endte sagen med?

    Der står på min tracking at fragtmanden selv har valgt at stille pakken ved døren og at der derfor ikke er noteret nogen underskrift på udlevering.

    Hvorledes står jeg i en mulig erstatnings sag?

    Og husk nu: densutterjoikksigselv.dk

Viser 9 kommentarer - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer
  • #1

    mOO-iM-AcOW
    Bruger
    1.889 indlæg
    Online

    Det er vel mere fragtfirmaet der skal erstatte værdien end det er butikken

    de er vel uskyldige i sagen hvorimod fragtfirmaet er fuldstændig skyldig og burde være dækket

    #2

    Festival_H
    Bruger
    4.388 indlæg
    Offline

    Jo jo, jeg er sandsynligvis helt enig. Det er bare nVidia store der skal oprette en Missing Package sag ved fragtfirmaet. Eller det læser jeg mig i hvert fald til. Og det er her problemet opstår. De reagere ikke rigtig på mine henvendelser. Jeg har haft fat i flere kanaler hos dem, men de skriver at jeg skal bruge en bestemt og det synes bare at være en stort sort hul! Jeg modtager end ikke engang en bekræftelse på at de har modtaget min henvendelse. Det er sgu lidt træls. GPUen er den sidste komponent i min SFF fra den anden tråd med Ghost S1 kabinettet. Og så selve kabinettet, men den kan man jo leve uden til stumperne kan købes igen.

    Og husk nu: densutterjoikksigselv.dk

    #3

    Noize
    Bruger
    4.413 indlæg
    Offline

    Det er da fragtmanden der skal have opgraderet sin spand. Ville gå fragtfirmaet hårdt på klingen indtil de finder den pakke samtidig med du presser nvidia. Har du betalt via paypal skal du også lave en claim derigennem idet at de altid vil tage købers parti når du har en tracking der siger pakken er sat uden aftale.

    #4

    Fisker
    Bruger
    11.960 indlæg
    Offline

    Det er butikkens ansvar at levere varen, hvad fragtmand har eller ikke har gjort har intet med dig at gøre og det er ikke dit problem at opsøge fragtmanden.

    Så enten må de sende dig et nyt eller ty til lommerne, nægter de så må du lave en indsigelse i din bank.

    #5

    Festival_H
    Bruger
    4.388 indlæg
    Offline

    Jeg har oprettet en Claim ved fragt firmaet nu. Så må vi se hvad der sker.

    Håber dog at nVidia snart kommer ind i kampen. Jeg kan dog se at de på nVidias store side ikke længere sælger 2070 founders edition! Lorte pis. Så må det blive en Money back istedet. Øv.

    Og husk nu: densutterjoikksigselv.dk

    #6

    Sven_Bent
    Bruger
    25.493 indlæg
    Offline

    #1
    nej
    fragt firmaet har intet ansvar overfor modtager da der service er solgt til afsender
    saa op goer det korrekt at henvende sig til afsender som saa skal henvende sig til fragt firmaet

    fragt firmaet ska nok erstatte i sidste ende men OP’s interface er til nvidia som sa slev skal slaas med deres business partnere.

    eller sagt paa en ande maade
    ansvaret foelger i omvendt retning af pengene.

    Sven Bent - Dr. Diagnostic
    www.TechCenter.DK

    • Denne kommentar blev ændret for 2 uger, 5 dage siden af  Sven_Bent.
    #7

    Festival_H
    Bruger
    4.388 indlæg
    Offline

    nVidia er stadig helt AWOL i denne sag.

    Fragtfirmaet er dog gået igang med at eftersøge pakken.

    Jeg gik selv til fragten og efterlyste pakken da nVidia bare sidder på deres hænder.

    Og husk nu: densutterjoikksigselv.dk

    #8

    Fisker
    Bruger
    11.960 indlæg
    Offline

    #7 Selvfølgelig er de AWOL, du har jo allerede besluttet at gøre deres arbejde for dem.

    #9

    SturmW-Ghost
    Bruger
    12.149 indlæg
    Offline

    #0
    “Hvorledes står jeg i en mulig erstatnings sag?”

    Det fremgår vel af handelsbetingelserne?

    Personligt havde jeg meget god erfaring med nvidia da jeg havde et grafikkort der skulle skiftes for mange år siden. I din sag kan du måske være løbet ind i noget jule/nytårs travlhed, men de bør naturligvis vende tilbage indenfor rimelig tid, hvis du har oprettet en sag korrekt hos dem.

    MSI som jeg havde en sag hos senest får kæmpe thumbs up herfra. Meget professionelle. Upgradering ved udskiftningen uden yderligere merbetaling

    "In Hoc Signo Vinces" - "What was, What is, Will be once again" - Praise be to your glory, and from your decline a lesson should be learned. ZeroCool: "Jeg skal ikke gøre mig til dommer på andres færden".

Viser 9 kommentarer - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.