tirsdag, september 22, 2020

Elgiganten har TLOU 2 til 399,- fra 19.06.2020

Daily Rush Debat Spil Elgiganten har TLOU 2 til 399,- fra 19.06.2020

• Dette indlæg indeholder 37 kommentarer, har 17 deltagere og blev senest opdateret af  NoFaith for 3 måneder siden.
  • Forfatter
    Emne

Elocon
    Bruger
    2.040 indlæg

Er sikker på at Bilka følger trop !

Tilbudsavis

For at blive gammel og klog, bliver man nød til at ha været ung og dum

Viser 15 kommentarer - 16 til 30 (af 37 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

MiNo
    Bruger
    2.665 indlæg

#4 Det er vist ikke prisen der er retarderet som mange andre har påpeget i mange tråde gennem tiden, så er prisen typisk mere afhængig af hvad folk vil betale end produktionsomkostningerne. Da de fleste nu synes det er fedt med en digital kopi, så bliver dette “det bedre produkt” og dermed kan prisen sættes op. Simple as that.

i7-6700K@4.5 Ghz|Noctua NH-D14|Asus Z170|GTX1080ti|32GB DDR4|Pro 950 512GB NVMe|2x 850 Evo 1TB SSD|CORSAIR AX 850W|R5|Asus PG279Q

Schalde
    Bruger
    6.126 indlæg

Priserne på PS Store er ingenting ifht Nintendos priser. jo startprisen er nogenlunde det samme, men priserne falder og er ofte 50% efter få måneder hvorimod Nintendos priser, især exlusive aldrig falder ret meget i pris.

I could agree with you, but then we'd both be wrong

Sanjo
    Bruger
    826 indlæg

Hehe, en simpel fejl kan løse alt

NoFaith
    Bruger
    4.205 indlæg

Hvis man bestiller online kan man så forvente den ligger i postkassen på fredag eller skal man fysisk rende derned og hente den?

Its Funny Because Its True...

Lightgard
    Bruger
    725 indlæg

Skulle lige til at spørger om det samme, hvordan sender Bilka og elmutanten deres preorders ud? I samme stil som coolshop, så man typisk har det på dagen måske enda dagen før. Eller sender de først ud på release dagen?

NoFaith
    Bruger
    4.205 indlæg

#20 Fik endelig hul igennem til El mutanten og de sagde de bestræber sig på at levere dem på release dagen, går det galt kan man returnere det i 30 dage så længe spillet ikke er brudt på emballagen.

Tænker bare jeg køber det online jeg stoler sku ikke på det, kunne så også se at der kommer 39 kroner på i fragt, så det kommer til at være 100 kroner til forskel fra PS store, så vil jeg hellere give 100 kroner mere og så ved jeg at jeg kommer til at spillet det på fredag.

Haveplanten
    Bruger
    1.504 indlæg

Ehem.. hvorfor tager I ikke bare i Bilka kl 0700 og afhenter istedet for at stole på PostNord?

Lightgard
    Bruger
    725 indlæg

Var bare nysgerrig på hvordan de sendte ud. Nogle butikker sender først på release dagen.
    Og hvem har lige tid til at tage i Bilka kl 7? Der skulle jeg gerne ha været på arbejde mindst en time:p

Elocon
    Bruger
    2.040 indlæg

#23– så tage der ud efter fyraften ligesom jeg

For at blive gammel og klog, bliver man nød til at ha været ung og dum

3nickma
    Bruger
    4.391 indlæg

Følger der nogle preorder bonusser med, hvis man køber spillet hos Elgiganten?

Eller får man kun dem, hvis man køber direkte igennem PlayStation Store?

NoFaith
    Bruger
    4.205 indlæg

#25 Du kan købe collectors edition mener jeg, men den der preorder ellie edition kan vidst kun købes på PS store hvor du får en masse upgrades fra start af etc.

Kan se hele listen over det her: https://www.playstation.com/en-us/games/the-last-of-us-part-ii-ps4/

El mutanten har kun standard edition og der følger IKKE preorders med.

• Denne kommentar blev ændret for 3 måneder, 1 uge siden af  NoFaith.

Lightgard
    Bruger
    725 indlæg

Altså, på ps store får du jo osse nogle småting med til standard edition. Kan godt være de kun er preorder bonusser, kan osse være de følger med som standard, og de ville ligge som koder på disc versionen. Har godt siddet og luret lidt på special edition og collectors edition. Mener coolshop stod til at ha special hvor der følger en lille art book og steel case med. Collectors med taske, statue og tingeltangel er for dyr til mig. Og er vist osse ret meget udsolgt, selvom Bilka har den til preorder.

aloC
    Moderator
    8.969 indlæg

POWER har det også til 399. Og der kan man vælge “afhent i butik” til 0 kr. Så er man sikret et eksemplar og man er ikke underlagt postbudets nåde

"I am Guybrush Threepwood and i wanna be a pirate!"

Lightgard
    Bruger
    725 indlæg

Fedt! Kommer dog ikke lige forbi en power. Men er sikker på nogen af de andre rush’er kan bruge den info:)

Haveplanten
    Bruger
    1.504 indlæg

Hmmmmmmmm……..

Gad vide om disse:

• Ammo capacity upgrade to Ellie’s pistol
    • Crafting manual for recipes and upgrades*

.. vil være at finde i spillet også? Altså jeg tænker, vil man forsat ende med fuldt upgraded gear som f.eks. 5/5 eller vil man have en fordel og være 6/5 ?? Hvis ikke, så er man jo nødsaget til at bestille nu, for at få en fordel permanent ???

Viser 15 kommentarer - 16 til 30 (af 37 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.