mandag, maj 20, 2019

E3 2018: Hvilke spil ser du mest frem til?

Daily Rush Debat Spil E3 2018: Hvilke spil ser du mest frem til?

Hvilke spil ser du mest frem til på E3 2018?

Stem herunder på det eller de spil du ser mest frem til på E3 2018. Er det eller de spil som du ser mest frem til ikke på listen, må meget gerne tilføje en kommentar.

Du skal være logget ind for at deltage.
  • Cyberpunk 2077 (Multi)
  • Anthem (Multi)
  • Assassin's Creed: Odyssey (Multi)
  • Call of Duty: Black Ops 4 (Multi)
  • Battlefield 5 (Multi)
  • Beyond Good & Evil 2 (Multi)
  • Rage 2 (Multi)
  • Starfield (Multi)
  • Splinter Cell (Multi)
  • Metro: Exodus (Multi)
  • Super Smash Bros (Switch)
  • Red Dead Redemption 2 (Multi)
  • Spider-Man (PS4)
  • The Division 2 (Multi)
  • Kingdom Hearts 3 (Multi)
  • The Last of Us Part 2 (PS4)
  • Death Stranding (PS4)
  • Metroid Prime 4 (Switch)
  • Fallout 76 (Multi)
  • Ghost of Tsushima (PS4)
  • Days Gone (PS4)
  • Shadow of the Tomb Raider (Multi)
  • Pokémon Let’s Go (Switch)
  • Andet som ikke er på listen her
Viser 15 kommentarer - 1 til 15 (af 45 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Kolben
    Bruger
    18.618 indlæg

Cyberpunk 2077 er uden konkurrence det spil jeg ser mest frem til. Både at høre mere om og at spille

P=NP?

Phonetic
    Admin
    23.733 indlæg

#1: Du er ikke alene om den holdning. Helt enig

Daily Rush Head Honcho

giz0r
    Bruger
    381 indlæg

Cyberpunk 2077
    RDR2
    TLoU2

BruneBanan
    Moderator
    36.158 indlæg

Cyberpunkt 2077. Og hvis dit valg ikke er det samme, kan vi nok ikke være venner længere.

G33ky
    Bruger
    134 indlæg

Jeg er som udgangspunkt ligeglad med E3, da det er det tidspunkt på hele året, hvor man fyldes med så meget løgn og fup at det er for meget.

Men i år skulle Giants have Farming simulator 19 med, så det bliver spændende, om de fylder os med løgn, eller om de holder hvad de lover.

BruneBanan
    Moderator
    36.158 indlæg

#5 Jeg synes nu ikke, at der er mere løgn under E3 end normalt. Mængden af information er så bare 10-doblet hen over weekenden, så deraf kommer der selvfølgelig mere bullshizzle ud end en normal weekend.

Krisp
    Bruger
    4.985 indlæg

Jeg ser mest frem til Nintendo og Microsoft’s shows. Og selvfølgeligt så ser jeg mest frem til de spil vi ikke kender noget til endnu, jeg håber at blive overrasket. Microsoft må godt snart komme med nogle fede eksklusive titler, som får os til at falde ned af stolen. Og jeg tror Nintendo har noget fedt i støbeskeen.

Og så er der selvfølgeligt nogle af de spil der går rygter omkring. Bl.a. Overcooked 2. Jeg krydser virkeligt fingre, det er det fedeste co-op spil jeg har spillet i mange år.

Men skal jeg nævne spil fra den liste, må det være Pokemon Let’s Go og Rage 2.

Steam: Krisp89 - Origin: Krisp1989 - BattleTag: Krisp#2319

• Denne kommentar blev ændret for 11 måneder, 2 uger siden af  Krisp.

BruneBanan
    Moderator
    36.158 indlæg

En uddybning af mine forventninger.

Mest ventede spil:

Cyperpunkt 2077. Ingen over og slet ingen ved siden af. Det spil bliver så fantastisk spændende at se for første gang!

Andre meget ventede spil:

Red Dead Redemption 2.
    Jeg ved, at spillet bliver godt, så har faktisk ikke behov for at se mere fra spillet. Men jeg kan jo ikke lade være med at glo på trailers alligevel.

Spider-Man.
    Det er PT mit mest ventede spil for 2018, og jeg er sikker på, at det bliver fedt. Jeg glæder mig dog til at se lidt emre til swing-mechanics! Shit jeg glæder mig til at få fingre i det!

The Last of Us: Part 2
    Ligesom RDR 2 ved jeg, at det bliver et fænomenalt spil. Men jeg glæder mig virkelig til at se lidt regulært gameplay.

Ghost of Shushima
    Potentielt det mest interessante open world spil på horisonten!

Hvad jeg håber, bliver afsløret:

Splinter Cell
    Et open world mixup af gamle spliter cells, MGS V, Wildlands og gerne med et hint af Nemesis-systemet fra Shadow of War. JA TAK!

Watch Dogs 3
    Watch Dogs 2 var på enormt mange måder langt bedre end etteren, så en videreudvikling af konceptet med en ny fed storby (New York please!) kan kun blive godt.

Half-Life 3
    Hahah, ja!

Jacques
    Bruger
    9.917 indlæg

Days Gone skal da på listen, Phon.

Bye with a warmly hugs

Qipa
    Bruger
    779 indlæg

helt klar Metroid Prime 4

What?

G33ky
    Bruger
    134 indlæg

Nu våger jeg lige pelsen lidt her, men kan du nævne 5 spil, som har været på E3 de sidste 5 til 6 år, som har hold hvad de lovede?

Jeg synes bare altid man høre om brudte løfter og løgne, spil som er broken og så videre, når spillene endelig kommer på hylderne.

Problemet, er at alt bliver hypet op til et latterligt level, for virkelgheden ikke kan følge med, men ingen virkeligheden rammer slutbrugeren, så har spil udviklerne og udgiverne jo tjent kassen på det

Munchkim
    Bruger
    895 indlæg

Umiddelbart ser jeg frem til at høre og forhåbentligt se lidt mere af Cyberpunk 2077, men håber også på at høre mere om Darksiders 3.

If idiots could fly, Battle.net would be an airport!

Phonetic
    Admin
    23.733 indlæg

Tilføjer lige Days Gone her om lidt. Jeg havde ellers meget skråsikkert skrevet at vi ikke så Just Cause 4 men lader til at det er afsløret før tid i dag

Daily Rush Head Honcho

Mr_Wizard
    Bruger
    1.058 indlæg

1. Half-Life 3/efterfølger- annoncering og gameplay showcase!

2. Gearbox afslører et nyt Duke Nukem, som denne gang inkluderer ALLE de fede features, som 3DRealms oprindeligt lovede i DNF……*fingers crossed*

3. Er også lidt spændt på Cyanide Studios’s version af Call of Cthulhu(http://www.cyanide-studio.com/callofcthulhu/) Var temmelig ramt af stemningen i det gamle Call of Cthulhu: Dark coners of the earth!

Phonetic
    Admin
    23.733 indlæg

Days Gone er tilføjet nu. Jeg tilføjer også Just Cause 4 her lidt senere.

Ellers nogle spil som i mener skal være med på listen?

Daily Rush Head Honcho

Viser 15 kommentarer - 1 til 15 (af 45 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.