mandag, oktober 21, 2019

Double Inbox på iPhone

Daily Rush Debat Off-topic Double Inbox på iPhone

  • Forfatter
    Emne
  • #0

    HQX
    Bruger
    1.140 indlæg
    Offline

    Hey DR Gurus!

    Har fået mig et voldsomt irriterende problem på min iPhone X (IOS 13) (firma).

    I forbindelse med et password skift i exchange begyndte min iPhone at bugge lidt og jeg kunne ikke rigtigt få exchange på telefonen til at acceptere det nye password. Jeg slettede min exchange profile på telefonen og lagde den ind igen, uden problemer..,, Troede jeg.

    Double Inbox
    https://www.dropbox.com/s/19wsyvpotor7i33/double%20inbox.jpg?dl=0

    Der er simplthen kommet to inboxes istedet for en. Har prøvet at “hard reset” min telefon, jeg har fjernet exchange profil flere gange, alt sammen med samme resultat. (jeg har kun en exchange profile)
    Begge mailboxe er identiske.

    Dette er et problem fordi det virker som om min inbox er helt fucked. Nogen gange ligger mails ikke længere kronologisk og ofte er mails meget forsinket, så man ender med at svare på noget som ikke længere er relevant.
    Push er enabled.

    Min egen IT afdeling har trawlet min exchange profil igennem og har intet fundet som kunne gøre dette (og jeg har da heller ingen problemer i Outlook på PC).
    Har ledt en del på nettet men har ikke kunne finde noget.

    • Dette indlæg blev ændret for 2 uger, 6 dage siden af  HQX.
Viser 10 kommentarer - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer
  • #1

    Fisker
    Bruger
    11.884 indlæg
    Offline

    Har du tjeket nede i “Add new Mailbox” om den er markeret der?

    #2

    HQX
    Bruger
    1.140 indlæg
    Offline

    #1

    Mener du under selve inboxen? Altså “edit” på screenshottet i #0
    (under Passwords og accounts er der kun den ene Exchange)

    Top mailboxen har :
    Inbox, VIP, Flagged, Unread, To or CC, Attachments, Thread Notifications, Today, Muted Threads.
    Kan ikke slette noget her selvom det virker som “den forkerte”

    Mailboxen under har :
    Inbox plus alle subfolders osv. Virker som “den rigtige”
    Sker ingenting når man slette denne.

    • Denne kommentar blev ændret for 2 uger, 6 dage siden af  HQX.
    • Denne kommentar blev ændret for 2 uger, 6 dage siden af  HQX.
    #3

    Fisker
    Bruger
    11.884 indlæg
    Offline

    #2 Hvis du trykker Edit og scrolle ned til “Add Mailbox…” er din exchange inbox så markeret? Hvis jeg markerer den, får jeg også 2 inboxes, så jeg tænker hvis du afmarkerer den, så har du kun den ene.

    #4

    HQX
    Bruger
    1.140 indlæg
    Offline

    #3 edit->new mailbox

    Den “forkerte” er desværre grayed out, kan ikke slette den

    #5

    Fisker
    Bruger
    11.884 indlæg
    Offline

    #4 Ikke den jeg tænker på? Det er en visning i toppen med dine Inbox, vip, etc. inden du kommer til den reele inbox så står der under “Muted Threads”, på min. “Add Mailbox…”

    I den liste kan jeg tilføje min mail konto så jeg har 2 inboxes der er den samme.

    Ellers er det vel nødvendigt du wiper den?

    • Denne kommentar blev ændret for 2 uger, 6 dage siden af  Fisker.
    #6

    johbe
    Bruger
    9.427 indlæg
    Offline

    Er enheden styret af en MDM platform fra jobbet?

    En profil der er sat op af MDM kan ikke slettes manuelt. Har du selv lavet en opsætning udover den fra MDM konflikter de med hinanden, hvorfor enheden skal enterprise wires via MDM.

    Same shit, different day.

    #7

    Fisker
    Bruger
    11.884 indlæg
    Offline

    #6 Hvis det er en mdm profil kan de vel bare fjerne profilen, evt. fjerne rodet fra konti, og så installere den igen.

    #8

    HQX
    Bruger
    1.140 indlæg
    Offline

    #5

    Det her du mener?
    https://www.dropbox.com/s/fg3jli3wkrxfqwu/double%20inbox2.jpg?dl=0

    Kan du evt sende et screenshot af det du mener?

    #9

    HQX
    Bruger
    1.140 indlæg
    Offline

    #6 Pas ved jeg ikke om det er, men min IT afdeling fastholder der kun er en inbox/account.

    #10

    Fisker
    Bruger
    11.884 indlæg
    Offline

    #8 Jeps, men kan se det ikke var det som jeg tænkte så.

    tænker også at du enten må wipe din telefon eller få dem til at fjerne mdm profilen hvis du har en, det kan du se om du under general, device management, profiles så vidt jeg husker.

Viser 10 kommentarer - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.