fredag, september 20, 2019

Doom(2016) eller Prey(2017) ?

Daily Rush Debat Spil Doom(2016) eller Prey(2017) ?

Doom(2016) vs Prey(2017)

Hvilken skal i STEAM-biblioteket?

• DOOM66.13%41
  • PREY27.42%17
  • PRAY for DOOM?4.84%3
  • BOBLER: Styx: Shards of Darkness. fordi jeg kan li' 1'eren! Gemme € til anden god gang.1.61%1
  • Forfatter
    Emne

StultusX2
    Bruger
    4.896 indlæg

What to do?
    Har lige netop €14,99 tilbage i STEAM-pungen.

Help me Daily Rush! You are my only hope…

(eller faktisk vil jeg bare prøve, om jeg kan hitte ud af DR’s afstemningssystem. Men lad nu det ligge…)

My TIE! My nimble coffin!
    En snarligt uddøende Single-Player, der "skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen"..

• Dette indlæg blev ændret for 2 måneder, 2 uger siden af  StultusX2.
Viser 11 kommentarer - 16 til 26 (af 26 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

StultusX2
    Bruger
    4.896 indlæg

#14 Tsk tsk, Den står selvfølgelig på min hylde, på 13. år!

Nå, men tak for indput alle, det endte med ‘Prey’ 2017

FORDI, jeg er 99% sikker på Doom tilbuddet kommer igen, når Eternal udkommer.

En snarligt uddøende Single-Player, der "skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen"..

• Denne kommentar blev ændret for 2 måneder, 2 uger siden af  StultusX2.

Krael
    Bruger
    2.360 indlæg

#16 good luck!
    You’re in for a treat.

papphar
    Bruger
    53 indlæg

#12 Det var blot den følelse jeg havde af Doom, især efter jeg var kommet ind i Hell.

Banerne føltes til tider tomme, indtil jeg triggered et event, hvor der så kommer en masse mobs.

For mig, blev det til sidst, lidt for meget af det samme.

-dut-
    Bruger
    2.382 indlæg

#16 mon ikke begge spil kommer på tilbud også i næste omgang af summer/winter/whatever sale der kommer.

DonBorup
    Bruger
    162 indlæg

Jeg har selv kun spillet Doom, men nu er Prey en del af Xbox game pass for pc så måske skal det prøves!

Bageren
    Bruger
    1.640 indlæg

Nej nej nej nej nej! Doom er lort iforhold til Prey! Prey er genialt!

Gamertag: Bager86

StultusX2
    Bruger
    4.896 indlæg

FFS! 14 dage efter sommer udsalg er de på hhv. 67% og 80% GAAAAAAH!

Sven_Bent
    Bruger
    25.405 indlæg

sider pt og spiller prey.

spillet er flot og har helt sikker sin charme. men jeger ret skuffet over det som FPS spil
    Doom og prey er slet ikke i samem skuffe

Doom er heavy metal action shooter hvor der er adralin hop og bullet dodgin mens du smide en gena til hoejr og skyder en demon til venstrea

prey er sniger rund og proeve at undgaa at komme i direkte konflikt med de faa fjerner der er omkring. historine i prey er ret nice. men du har slet ikke samme action nivau som i doom.
    jeg regner med at gennemfore prey men nok ikke et spil jeg spiller igen.
    hvor doom har jeg spillet igenne i flere omgange med hjemme lavet regle ( ikke bruge store vaaanbe. ikke samle ammo health op osv osv)

En ting jeg vil sige om prey er at der er en scene hvor du skal kalibrer en “skaerm” focusser paa at kore det saa praecist som muligt nar du klikker rundt. dvs saa mget i midten af icon du skal klikke paa som muligt.
    det giver bedst resultat af oplevensen

paa tide jeg skifter underbukser og gaa iseng

Sven Bent - Dr. Diagnostic
    www.TechCenter.DK

Nioxic
    Bruger
    17.633 indlæg

jeg hapsede prey til 8 euro for en eller to uger siden

gunplay nåede jeg aldrig til at få test ordenligt

det var faktisk muligvis den mest røv kedelige start på et FPS spil jeg nogensinde har prøvet. jeg spillede spillet i et par timer, og følte jeg enten ikke ramte fjenderne, eller også var jeg gået forkert og til et højere level område eller whatever..

alle fjenderne man møder i starten, er små “rotte”-agtige ting, som løber rundt på gulvet, imens man har et melee våben. rend mig i røven hvor det besværligt.

Jeg gad simpelthen ikk mere og refunded lortet og jeg skal aldrig rode med det pis igen!

der er dog nogen afstumpede individer med mentale problemer, som synes det er et fantastisk spil.. men de har nok ikke prøvet andet end det og “Big Rigs: Over the Road Racing”

http://www.reddit.com/r/random/

• Denne kommentar blev ændret for 1 måned, 1 uge siden af  Nioxic.

PBT
    Admin
    2.350 indlæg

#23 #24 Det er jo kategoriseringen af Prey som et FPS, der er noget galt med – ikke spillet. Der er ingen sammenligning mellem Prey og Doom. Prey er en immersive sim/RPG. Ja, man har våben og ja, det er 3D, men lighederne stopper der.

Startede Daily Rush og Quake3.dk sammen med Webster i et andet årtusind

Sven_Bent
    Bruger
    25.405 indlæg

Det er netop min pointe de to spil er markant andeledes saa et enten eller valg ikke kan vare baseret paa andet end katagori smag.

Hvor prey skuffer er at de virker paa mig som om at navne prey blev paaklistret for at saelge da spillets genre intet har med det gamle prey at gore. Ej heller er makanikken som det gamle prey blev beroemt paa fremvist i nye prey.
    at misbruge et navn paa den maade gaa mig lidt paa.
    da doom 2016 kom ud var det en hader til de orignale dooms og en god or fantatisk ny fortolkning af klassikerne

Prey 2017 har intet med klassikerne at goere hverken historie eller gameplay. det er et paaklistret navn der tilnaermer sig marketings fuskeri

Sven Bent - Dr. Diagnostic
    www.TechCenter.DK

Viser 11 kommentarer - 16 til 26 (af 26 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.