tirsdag, december 1, 2020

DK tur 2020

Daily Rush Debat Off-topic DK tur 2020

• Dette indlæg indeholder 31 kommentarer, har 17 deltagere og blev senest opdateret af  Kallekun for 2 uger siden.
  • Forfatter
    Emne

Sven_Bent
    Bruger
    25.941 indlæg

Saa tager jeg sgisme til DK igen slut november 16-27

Saa maa DR lige sige til hvis der skal amerikanske smag varianter med.
    Husk paa at visse produkter er der 8.25% moms paa der skal ligges til butiks priser. og PT er kursen 1U$ = 6.3 DKR

jeg har lokal Walmart
    https://www.walmart.com/search/?query=m%26M

Brokeshires
    https://www.brookshires.com/

Og har amazon Prime
    https://www.amazon.com/s?k=M%26M

— opdatering —

Saa faldt den anden sko
    – Konne blev furloughed i gaar og har deved ikke arbejde de naeste 90 dage
    – Samtigt er alle fly rejser fra london til Koebehanv blevet aflyst af mit rejse selskab indtil december 7
    – December 1 er det hvor jeg mister min ferie hvis den ikke er afholdt.
    – alle fly billeter er nu 3-4 gange prisen for

Kombination goer at jeg ikke laengere har mulighed for at tage til Danmark. I aar
    Jeg tager nok over i starten af naeste aar naar jeg har optjent lidt ferie igen.

Sven Bent - Dr. Diagnostic
    www.TechCenter.DK

• Dette indlæg blev ændret for 2 uger, 3 dage siden af  Sven_Bent.
Viser 15 kommentarer - 16 til 30 (af 31 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

PBT
    Admin
    3.644 indlæg

#15 Bliver lækkersulten nu… om nom nom.

Startede Daily Rush og Quake3.dk sammen med Webster i et andet årtusind

roadrunnah
    Bruger
    14.335 indlæg

Cool service.

Hvis jeg ikke var så nærrig med forsendelse fra sjælland til jylland, så havde jeg nappet en Kelloggs Banana Creme Frosted Flakes Limited edition med
    Og et par skechers vandresko fra Skechers Factory Outlet, i Tanger Outlet centeret, til $49.99

DAMN YOU Clicker Heroes!

archfrog
    Bruger
    36 indlæg

Kan du tage en gang chili cheese fries med fra Taco Bell (tror jeg)? De skal selvfølgeligt være varme og friske når du bringer dem Det samme med de to In ‘n’ Out burgere du også gerne må tage med.

Boede selv i United Bluff engang og det eneste jeg savner derovre fra er diverse slags junk food…

I was born a small white mouse in a faraway galaxy but was abducted by aliens who made me into what I am now. I miss my tail.

Sven_Bent
    Bruger
    25.941 indlæg

Lidt sent svar her man jeg bestiller ting lige pt.
    jeg skal se hvor meget jeg kan presse med dat jeg kun kan rejse med 23kg inklusiv toej

www.TechCenter.DK

Sven_Bent
    Bruger
    25.941 indlæg

Jeg kan naa at koebe men er ikke sikker paa om det er billgeit at kobe hurtigte i US eller vente lidt til hypen er daekket ind og prisen falder og saa koebe i DK

www.TechCenter.DK

StultusX2
    Bruger
    5.918 indlæg

Du kommer ikke ind, Sven’! Eller har du 4 uger+ ‘murican ferie?

My TIE! My nimble coffin!
    En snarligt uddøende Single-Player, der "skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen"..

Mr_Wizard
    Bruger
    1.208 indlæg

#20 Det er sgu pænt af dig at tilbyde det! *thumbs up* Men syntes desværre ikke rigtig prisforskellen er stor nok, så skulle det måske istedet være fordi man ikke kan købe herhjemme og jeg ville opgradere mit system til juleferien. Men….jeg kan allerede nu se jeg har andre ting som kommer til at koste de næste måneder frem, så holder mig lige lidt i ro mht. pc opgraderinger!
    Det jeg faktisk er mest træt af på min nuværende PC(i7-3770k), er at USB overførler er mega sløvt og/eller ustabilt. Selv mit bundkorts USB3 maxer ud typisk imellem 40-55MB/s. Ville være lækkert at kunne overføre med f.eks. max hastigheden af de SSD baserede usb sticks enheder jeg bruger! Samt at kunne forbinde flere SSD enheder i det hele taget!

Ved spil, har jeg faktisk ikke oplevet at CPU’en sætter de store begrænsninger endnu(selvom i7-3770k er en gammel sag efterhånden….viser måske bare hvor stor betydning gpu har ifht. cpu i spil…..hvilket ikke alle åbenbart er klar over, jævnfør den anden tråd om AMD cpu’erne ). At slå MS Intel’s patches fra i W10, hjalp dog også en del på i/o ydelsen. Men shhh…..sig det ik’ til nogen! ;-P

Sven_Bent
    Bruger
    25.941 indlæg

Jeg valgte at keobe i walmart istedet da det er billigere
    bare de sidste 2 poaster loeb op i 150 dollars paa amazon webshoppen.
    jeg har istedet faet keobet
    3x
    3x
    6X
    og det blev omkring 64 dollars

jeg matte skure lidt ned pga plads problemmer

www.TechCenter.DK

Sven_Bent
    Bruger
    25.941 indlæg

Det er hentet

www.TechCenter.DK

MiNo
    Bruger
    2.787 indlæg

#24 awesome!

i7-6700K@4.5 Ghz|Noctua NH-D14|Asus Z170|GTX1080ti|32GB DDR4|Pro 950 512GB NVMe|2x 850 Evo 1TB SSD|CORSAIR AX 850W|R5|Asus PG279Q

Kallekun
    Bruger
    3.955 indlæg

Har du købt mit i #8?

Ved Osiris og ved Apis, du er et vildsvind, jaaa et vildsvin. Kig godt på mig....

Casqer
    Bruger
    364 indlæg

26# se 23#?

MiNo
    Bruger
    2.787 indlæg

#26 Er det mig der ikke kan regne, eller bad du om næsten 10 kg slik?

i7-6700K@4.5 Ghz|Noctua NH-D14|Asus Z170|GTX1080ti|32GB DDR4|Pro 950 512GB NVMe|2x 850 Evo 1TB SSD|CORSAIR AX 850W|R5|Asus PG279Q

Sven_Bent
    Bruger
    25.941 indlæg

Saa faldt den anden sko
    – Konne blev furloughed i gaar og har deved ikke arbejde de naeste 90 dage
    – Samtigt er alle fly rejser fra london til Koebehanv blevet aflyst af mit rejse selskab indtil december 7
    – December 1 er det hvor jeg mister min ferie hvis den ikke er afholdt.
    – alle fly billeter er nu 3-4 gange prisen for

Kombination goer at jeg ikke laengere har mulighed for at tage til Danmark. I aar
    Jeg tager nok over i starten af naeste aar naar jeg har optjent lidt ferie igen.

www.TechCenter.DK

Mr_Wizard
    Bruger
    1.208 indlæg

#29 Ja, pandemien gør det desværre usikkert mht. at planlægge noget som helst i disse tider. Især hvis det inkluderer transport og/eller sociale arrangementer. Så måske alligevel ikke den helt store overraskelse, tænker jeg! Men da ekstra ærgerligt at høre konen også blev fyret….håber ikke det får lov til at ødelægge hele jule-stemningen “over there”! ;-(

Krydser fingre for en god jul til dig og famlien, trods alt!

Ps: Og bliver det evt. til en DK tur lidt senere, tænker jeg nok at DR folkene herinde er lutter øre, hvis du igen vil tilbyde at tage lidt “USA-Swag” varer med!

• Denne kommentar blev ændret for 2 uger, 1 dag siden af  Mr_Wizard.
Viser 15 kommentarer - 16 til 30 (af 31 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.