lørdag, august 8, 2020

DIRT Rally 2 til Februar 2019

Daily Rush Debat Genre Bilspil DIRT Rally 2 til Februar 2019

• Forfatter
    Emne

Deadmeat
    Bruger
    7.166 indlæg

Her er det første håndfaste tegn jeg har set på, at Codemasters må være i gang med DIRT Rally 2. Hvis lækagen er sand, så får vi det i ‘2019’.

Håber virkelig det er sandt! 🙌😎 I så fald skal det død og pine være med færdigdesignede baner og ikke det der autogenerede DIRT 4 pjat. Særligt må de gerne inkludere Argentina denne gang (= tonsvis af stenede og sindssygt ujævne veje)

Håber også de har skruet endnu mere op for realismen og særligt skruet op for følelsen af de forskellige underlag denne gang.

"Whose kitty litter box did I just shit in?"

• Dette indlæg blev ændret for 1 år, 10 måneder siden af  Deadmeat. Årsag: Titel rettet til faktisk lanceringsmåned
Viser 13 kommentarer - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Phonetic
    Bruger
    23.576 indlæg

Håndfaste? Håndgribelige mener du ik?

Men gode nyheder med et DiRT 2.

Daily Rush Head Honcho

BruneBanan
    Bruger
    36.141 indlæg

Det ville være fedt. Dirt Rally er suuuuper fedt!

-SANTA-Julemanden
    Bruger
    7.400 indlæg

Dirt Rally er vildt godt, især i VR og rat/pedaler.

BetWizer.com - Sports-betting made easy

Deadmeat
    Bruger
    7.166 indlæg

#1: Nej jeg mener skam hvad jeg skriver – “håndfast” 😊

Ud over punkterne i OP så håber jeg også meget på nogen flere moderne rally biler denne gang. Men mest af alt, hvis de kan gøre lige så store fremskridt med force feedback følelsen af dæk og underlag, som vi så med Project Cars 2, så bliver jeg ovenud lykkelig 😎

Hvad ønsker I jer mest af alt til den nye udgave? ( set bort fra officiel WRC licens)

Deadmeat
    Bruger
    7.166 indlæg

YES, det var ikke bare en and: DIRT Rally 2 er på vej og vi skal glæde os til Februar 2019!

Andre end mig der overhovedet ikke kan vente så længe!? Øj man hvor har jeg tilbragt mange gode of halsbrækkende timer med DIRT Rally. Kan slet ikke vente til at give mig i kast med nye stages, biler og ikke mindst forhåbentlig forbedret bil- og vej fysik 😎

Deadmeat
    Bruger
    7.166 indlæg

Til de dovne er her direkte link til annonceringstraileren:

<a href="https://youtu.be/iEcf6Arn77k" rel="nofollow">https://youtu.be/iEcf6Arn77k</a>

Er totalt oppe og køre over to ting i annonceringen:
    1) Banerne er ‘håndbyggede’ og ikke som DIRT 4 autogenerede
    2) Der bliver 2018 rally biler

Desværre stadig ingen officiel WRC licens, men WorldRX (Rally Cross) licens har de da.

Deadmeat
    Bruger
    7.166 indlæg

Så er der rigtig gameplay video tilgængeligt + lidt interview med udviklerne omkring DIRT Rally 2.0:

Og SUPER fedt at de rent faktisk inkluderer Argentina denne gang! (Mine bønner i OP er blevet hørt ). Gør klar til at få smadret bilen på halvvejen på nogen af de mest hardcore rally stages i verden

Det opdaterede – og nu officielle – Rally Cross ser dælme også fedt ud. Fik smag for skidtet i Project Cars 2, men det ser helt klart endnu federe ud i DR2.

KlausB
    Bruger
    973 indlæg

Bare jeg får pisse fedt Rallycross med officiel licens!

Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn...

Deadmeat
    Bruger
    7.166 indlæg

Så er der lige en spritny developer video, hvor der bliver vist hele stages fra New Zealand og Agentina med klassisk rally samt et enkelt RX løb. Spring de første 4 minutter over, da det blot er splash screen før start på videoen:

Gennemgående ser det ud til at underlagene er blevet mere ujævne (fedt!) og forhåbentlig kommer det også til at kunne mærkes grundigt i rattet.

Som noget negativt synes jeg at dele af det viste Argentina stage så meget genetisk ud, borderline af hvor kedelige og ensartede procedually generated stages fremstod. Forhåbentlig giver de stages noget mere ‘kærlighed’, så de fremstår ligeså unikke som I det oprindelige DIRT Rally.

#8: @klausb ser da sådan ud

Deadmeat
    Bruger
    7.166 indlæg

Ved ikke hvor mange DIRT Rally fans der er her på DR. Men vil godt lige advare imod at købe DIRT Rally 2.0 her og nu, hvis man kører med FFB rat. Af ubegribelige årsager har Codemasters fået fucked noget op med force feedback i spillet, så der generelt er lidt/intet feedback fra underlag, dæk og affjedring.

IMO er spillet pt. ikke i en tilstand, hvor man skal betale penge for det. Codemasters har selv været ude og erkende der er et problem. Indtil det er løst, så vil jeg anbefale at man venter med at købe.

Deadmeat
    Bruger
    7.166 indlæg

Så er spillet endelig blevet patchet til et niveau, hvor force feedback er blevet rigtigt godt! Da prisen for grundspillet samtidig er faldet voldsomt (27,49 EUR på Steam i skrivende stund), så skal der gives en varm anbefaling til spillet herfra.

Spillet er helt sikkert ikke perfekt, men jeg har genfundet køreglæden fra DR1 i fortsættelsen nu. Tag en skrumletur på Australiens ujævne grusveje, blæs med sømmet i bund om hjørner i de Polske stages eller få slået både bil og arme til plukfisk i Argentina – der er noget for enhver smag!

Alx
    Bruger
    1.211 indlæg

#11 Ved du noget om, hvordan spillet er med controller?

Deadmeat
    Bruger
    7.166 indlæg

#12: jeg har indtryk af at spillet er blevet ganske OK modtaget på konsol, så tror det er fint nok. Med det sagt, så er det virkelig et spil der bør nydes med rat og pedaler

Viser 13 kommentarer - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.