torsdag, januar 21, 2021

D3 – Er du i gang? – status

Daily Rush Debat Genre RPG D3 – Er du i gang? – status

• Forfatter
    Emne

Bams
    Bruger
    2.011 indlæg

[Flyttet fra det gamle Diablo III forum]

Okay, så spillet er downloadet og installeret.

Når jeg prøver at logge får jeg system maintanance.

Andre der er længere?

Jeg hoster når jeg kysser

Viser 15 kommentarer - 1.846 til 1.860 (af 1.885 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

ChiCk_oN_sPeeD
    Bruger
    846 indlæg

CM proccer jo også mens jeg er i Archon, så vis den ryger ud før tid, har jeg den hurtigt igen.

Visca Barca, Visca Cataluynia I Visca Luis Enrique

zorez
    Bruger
    1.060 indlæg

Tja men med lidt uheld så får man en Core hvor der er så langt mellem creeps at den løber ud efter de første 15, og så er er lang vej igen med missile

MaD_MaX
    Bruger
    2.125 indlæg

bruger selv det her build, når jeg farmer xp med archon
    http://eu.battle.net/d3/en/profile/elver-2383/hero/768818

don't much care what it is

ChiCk_oN_sPeeD
    Bruger
    846 indlæg

Enig, derfor jeg har teleport på Archon :).

Samtidig kan det være meget godt (f.eks. mod reflect) nogle gange ikke at være i Archon.

zorez
    Bruger
    1.060 indlæg

Living lightning og Wicked Wind kan sagtens bruges mod reflect damage, og de proccer CM meget hurtigere end missile
    Men de afhænger selvfølgeligt en del af din attackspeed.

Anglia
    Bruger
    254 indlæg

I mine øjne er Archon kun bedst til XP-farming (nu er jeg så blevet lvl100). På MP8-10 er Archon håbløst ineffektivt. Jeg har 750k dps buffed i Archon build of 430k i CM build. Jeg pløjer igennem MP10, når jeg kører CM, mens Archon bare går alt, alt for langsomt.

Jeg vil lige prale med nu at være EU’s nr. 1 Wizard (dps & hero):

http://www.diabloprogress.com/hero/utroligfar-2795/ZimZalaBim/708823

Jeg vil gerne arbejd noget med mensker eller os noget med hyptonisering, det ligner der massere job. Sys man skal spare på miljøet.

ChiCk_oN_sPeeD
    Bruger
    846 indlæg

Vildt nok, tillykke med det.

Hvor lang tid har du farmet ? Har du fundet gode deals på foraer eller har du selv fundet noget af dit gear osv ?

Anglia
    Bruger
    254 indlæg

Jeg har spillet (alt for meget) lige siden dag 1. Jeg har undervejs fundet en del, der kunne sælges. Nogle få selv-fundne upgrades er det også blevet til. Fandt et nyt par Inna’s bukser så sent som i går.

Jeg har handlet på AH med nogen success. Primært har jeg kunne tjene det meste af upgrade-omkostningerne hjem ved at sælge mit gamle næsten-lige-så-gode grej. Derudover er der også postet en god portion real money i skidtet.

Jeg vil gerne arbejd noget med mensker eller os noget med hyptonisering, det ligner der massere job. Sys man skal spare på miljøet.

ChiCk_oN_sPeeD
    Bruger
    846 indlæg

Hvad er så målet nu ? Paragon 100 og über gear, er spillet blevet kedeligt?

Anglia
    Bruger
    254 indlæg

#1855 Fortsat lidt hyggefarming på MP10 og måske vil jeg lvle mine andre chars op. Meeeeen målet er nået og mere til, så der bliver skruet ned for aktivitetsniveauet fremover.

DonBonzini
    Bruger
    136 indlæg

@anglia

“Meeeeen målet er nået og mere til, så der bliver skruet ned for aktivitetsnivea­uet fremover.”

Så bare send dit gear denne vej:-)

Ej, spøg til side….

Intel Core i7-3630QM Ivy Bridge, AMD HD7970m, Kingston 8GB DDR3-1600 RAM, Samsung 250GB SSD

BirdDog
    Bruger
    1.501 indlæg

Jeg er selv lige startet op igen efter at have holdt diablo3 pause siden patch 1.03….!

og kæft hvor er min wizard ringe, selvom jeg har været ude og købe lidt udstyr på AH. Lige nu prøver jeg at XP farme med Archon, men giver slet ikke nok skade til det.

Anglia
    Bruger
    254 indlæg

Så tog jeg beslutningen. Der er lukket og slukket. Stort set hele baduljen er solgt og UtroligFar er nu nok nærmest UdueligFar.

Jeg sluttede som EU Wizard #1 hero, #1 dps og #2 pvp.

Nu skal der i stedet bruges mere tid på UmuligDreng, træning og lidt guitarklimperi.

Fortsat held og lykke til jer, der stadig kører på.

Schalde
    Bruger
    6.287 indlæg

Tillykke med dine bedrifter. altid godt med et mål mit mål var 1 stk paragon lvl 100. men magtede det simpelthen ikke… sluttede på lvl 55 eller sådan noget. nu står den på POE fremover

I could agree with you, but then we'd both be wrong

Bunzai
    Bruger
    5.310 indlæg

Umuligdreng, lol :p

Viser 15 kommentarer - 1.846 til 1.860 (af 1.885 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.