onsdag, august 5, 2020

D-Link DGL-4300 gamin router

Daily Rush Debat Hardware Hardware D-Link DGL-4300 gamin router

• Forfatter
    Emne

Troldmanden
    Bruger
    185 indlæg

Jeg har lidt problemer med min router over det trådløse specielt når jeg skal downloade samt spille world of warcraft, nogle gange vil den slet ikke downloade filer andre gange vil den godt og i world of warcraft smider den mig bare af, det er som om den ikke kan holde forbindelsen ordenntlig nogen der har en ide om hvor og hvilke opsætninger jeg skal foretage mig inde i sådan en router.

Viser 5 kommentarer - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Holger-IST-
    Bruger
    6.967 indlæg

Er det når du skal gøre begge dele på en gang eller gør den det både under WoW og downloads?

Hvad er din internet hastighed? Hvordan er signal forholdene til den trådløse router?

Du kan måske starte med at sætte din computer direkte til nettet, udenom routeren og se om det hjælper. (måske husk at køre en form for software firewall, da du måske er mere udsat uden routeren, som sikkert har indbygget firewall)

og måske prøv nogle hastighedstest på nettet, for at se om der er hastigheds problemer med dit net.

- Holger "A woman drove me to drink and I didn't even have the decency to thank her." - W. C. Fields

Troldmanden
    Bruger
    185 indlæg

Hastigheden er super god når man køre med kabel.

Signalet svinger hos min kærstes com mellem 2 og 4 når hun køre trådløs og hos mig fuld knald og stadig bliver jeg eks smidt af wow og download problemer, selv billeder på en hjemme side kan være svært at hente når man køre trådløs.

Via kabler er der ingen problemer.

hausner
    Moderator
    17.158 indlæg

Prøv at skrue lidt på de knapper du kan. Slå kryptering til/fra, skift signal kanal osv.

Planter er fascinerende

Holger-IST-
    Bruger
    6.967 indlæg

Måske er der noget støj på wireless så… pøv måske at skifte channel (fra typisk 11 til en af de andre, du kan måske se om der er andre i nærheden der også bruger 11 og så skifte til 9 eller lign.)

- Holger "A woman drove me to drink and I didn't even have the decency to thank her." - W. C. Fields

Troldmanden
    Bruger
    185 indlæg

Nu har jeg prøvet at rode med det… og har fundet ud af at så snart jeg sætter password og cryptering så kan jeg downloade intet, hvis jeg ikke har det på suser det bare der ud af uden problemer..

Så jeg har gjort det at jeg har sat mit trådløs op uden password men så det er usynligt så man skak kende navnet før man kan logge på det det er vel ok

Viser 5 kommentarer - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.