tirsdag, november 12, 2019

Cyberpunk 2077

Daily Rush Debat Spil Cyberpunk 2077

Viser 15 kommentarer - 76 til 90 (af 110 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Jepparh
    Bruger
    1.706 indlæg

Det ligner jo noget generisk pjat, som man har set 100 gange før. Forklar mig lige hypen udover Keanu?

Aben
    Bruger
    1.407 indlæg

Det kan man jo nærmest sige om alle spil. Witcher 3 var ikke banebrydende, fordi det var et eventyr i et middelalderligt fantasiland, da det er set utallige gange før. Det blev en klassiker pga den fantastiske historiefortælling, den dynamiske og indlevende open world setting og gode implementering af klassiske RPG elementer.

Jeg tror folk er hyped, fordi de forventer CDPR kan gøre det samme, som de gjorde med Witcher universet, måske endda endnu bedre i Cyberpunk.

Personligt har jeg tre gennemspilninger af Witcher 3 under bæltet, og det er GOAT RPG for mit vedkommende. Derfor glæder jeg mig helt vildt til at spille Cyberpunk.

qoz
    Bruger
    2.699 indlæg

#77 Præcis.
    Blizzard er også kendt for at lave gode spil udfra allerede kendte koncepter.
    WOW var heller ikke nyskabende, hvis man ser på den generelle ide.
    Diablo konceptet var også set før.

Men deres innovation var I alle de små nyskabende gameplay ting de lavede der bare gjorde tingene federe.

Det samme kan man sige om film.. hvis man bare kigger på temaet. Men det fede ligger jo i skuespillet og historien og stemningen osv. Det samme med Witcher3 – spillet tog alt det gode fra andre spil, satte det hele sammen og gjorde det meget bedre + grafikken var fantastisk. Lad os håbe de gør det samme med Cyberpunk.. så det bliver som Deus Ex spillene men bar lige hæver nivauet 1-2 levels.

PBT
    Admin
    2.396 indlæg

#78 Cyberpunk 2077 som et open world Deus Ex med niveauet hævet et par levels, som du skriver, lyder som det perfekte spil

Startede Daily Rush og Quake3.dk sammen med Webster i et andet årtusind

Canis_Lupus
    Bruger
    2.465 indlæg

Jeg synes den plakat med hende med Kæmpe diller er mega grineren.

MiNo
    Bruger
    2.279 indlæg

#80 nej nej, den skal man blive krænket over. Åbenbart. Som ca. Det absolut dummeste i hele verden.

i7-6700K@4.5 Ghz|Noctua NH-D14|Asus Z170|GTX1080ti|32GB DDR4|Pro 950 512GB NVMe|2x 850 Evo 1TB SSD|CORSAIR AX 850W|R5|Asus PG279Q

MortZ
    Bruger
    6.952 indlæg

wat

Wrex: If the council won't acknowledge the Reaper threat after what happened with Saren, the Geth, Eden Prime, Ilos, and the Citadel, they're fools. You should eat them. Shepard: O.O The Council: O.O And thus shepard ate them.

MiNo
    Bruger
    2.279 indlæg

#82 https://www.dr.dk/nyheder/kultur/gaming/et-af-aarets-mest-ventede-spil-kritiseres-udnytte-transpersoner-nu-svarer

i7-6700K@4.5 Ghz|Noctua NH-D14|Asus Z170|GTX1080ti|32GB DDR4|Pro 950 512GB NVMe|2x 850 Evo 1TB SSD|CORSAIR AX 850W|R5|Asus PG279Q

-zybr
    Bruger
    2.926 indlæg

Ring til Krænkelsesministeriet!

"Tibet-kommissionen har derimod ikke kunnet læse de øverste chefers mails, fordi ”deres korrespondance simpelthen var væk. Slettet. Slettet også fra backup’en og væk", -Kommissionens formand, Tuk Bagger.

• Denne kommentar blev ændret for 4 måneder, 4 uger siden af  -zybr.

SturmW-Ghost
    Bruger
    12.091 indlæg

Hahahahaha

"In Hoc Signo Vinces" - "What was, What is, Will be once again" - Praise be to your glory, and from your decline a lesson should be learned. ZeroCool: "Jeg skal ikke gøre mig til dommer på andres færden".

Emilsa
    Bruger
    10.776 indlæg

Jeg forstår godt at transpersoner generelt er itchy, hyppigheden af vold og voldtægter af transpersoner osv osv…. Men jeg forstår nu ikke det her, for mig fremstår den som transpositiv og som reklame, mest af alt bare en fremskrivning af måden hvorpå virksomheder, i dag, bruger seksualisering til at sælge produkter og fremme brandidentitet til en mere transhumanistisk fremtid.

Mange transkønnede forsøger at gemme pikken af vejen på sig selv – hvis de stadig har den… Men det er vist langt fra alle, og så findes der mænd der går i drag hele tiden uden at de ser sig selv som transkønnede. Verden er et komplekst sted og det er nu nok godtnok.

Men når alt kommer til alt så tror jeg det her er et udslag af den der “culture is property” tænkning amerikanske woke liberals er degenereret til at være en karikatur af. Der hvor man tror at fordi man tilhører en gruppe så har man på magisk vis ejerskab over de kulturelle udtryk der er knyttet dertil, og eneret på skildringer af individer fra denne gruppe. Det er hvad der sker når man er indoktrineret med den private ejendomsret som fundament for alt. Centralt i kapatalismens virke på markedsniveau er xploitation af identitet for profit, og det kan man ikke værge sig imod ved at bilde sig ind at man har ejerskab over kulturelle udtryk, man bliver tværtimod mere sårbar.

Edit:
    Anyways, twitter trans communityet har tilsyneladende ikke modtaget memoet fra den centrale SJW kommite – plakaten og spillet reflekterer vores vision.
    LAURA INGRAHAM GUEST SAYS TRANS PEOPLE WILL ‘DESTROY’ GENDER NORMS TO CREATE ‘NEW SPECIES’—’HUMAN AND PART MACHINE’
    https://www.newsweek.com/laura-ingraham-podcast-trans-people-species-machine-paul-nathanson-1377906

“The Scandinavian Eddas and Sagas thunder with cosmic horror, and shake with the stark fear of Ymir and his shapeless spawn; whilst our own Anglo-Saxon Beowulf and the later Continental Nibelung tales are full of eldritch weirdness.” — H.P. Lovecraft

• Denne kommentar blev ændret for 4 måneder, 4 uger siden af  Emilsa.

StultusX2
    Bruger
    4.991 indlæg

My TIE! My nimble coffin!
    En snarligt uddøende Single-Player, der "skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen"..

Noztra
    Bruger
    1.689 indlæg

Genopliver lige tråden for er et længere interview som er meget interessant.

https://wccftech.com/cyberpunk-2077-interview-accessible-non-shooter-fans/

Tequilashot
    Bruger
    4.670 indlæg

#88 Din nare fisse
    Kan du ikke ændre oversigten?
    Jeg får et hjerteanfald, hver gang jeg læser dette topic i højre side.

Den første pc jeg havde var en 386sx med 8 mb ram som jeg gamede warcraft 1 på i dos 5.

Rieder73
    Bruger
    5.873 indlæg
Viser 15 kommentarer - 76 til 90 (af 110 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.