søndag, maj 31, 2020

Cyberpunk 2077

Daily Rush Debat Spil Cyberpunk 2077

• Dette indlæg indeholder 115 kommentarer, har 44 deltagere og blev senest opdateret af  Noztra for 1 måned siden.
Viser 15 kommentarer - 16 til 30 (af 115 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

TormDK
    Bruger
    14.603 indlæg

#11 Måske, måske ikke – der er jo andet og mere end blot gode sigte muligheder i et FPS. Hvad nu hvis fjenderne er bullet splodges som i The Division? Så finder folk nok på at pive over det.

Husk på The Witcher, hvor fjenderne netop godt kunne klare mere end et par hug.

SapowiTz
    Bruger
    1.876 indlæg

09:42:06 – Herlig glitch… V pløkker hans ben af… han udbryder “JESUS CHRIST” … BOOM – Ingen hovede…. og dog skal han da lige sige “You shot my legs off” … ud af hans slanger

Jeg vil hellere spise her!

Deadmeat
    Bruger
    7.012 indlæg

#17: haha ja den morede jeg mig også over Men hey! Måske er det et implantat man kan købe i spillet, så det ikke gør noget at hovedet taber forbindelsen til kroppen?

"Whose kitty litter box did I just shit in?"

Canis_Lupus
    Bruger
    2.657 indlæg

Hvis de kan holde den samme detalje niveau hele vejen igennem spillet,
    ville det være fuldstændig sindsygt.

Kunne være fedt hvis man bare kunne tage ud og spille pool i de der skumle steder
    eller PACMAN på en arcade maskine =D

Noztra
    Bruger
    1.838 indlæg

#15 Taget fra et andet forum.

System specs for the demo: (according to CDPR )

CPU: Intel i7-8700K
    Motherboard: ASUS ROG Strix Z370-I Gaming
    RAM: G. Skill Ripjaws, V 2x16GB, 300MHz, CL15
    GPU: GeForce GTX 1080Ti
    SSD: Samsung 960 Pro 512 GB M.2 PCIe
    PSU: Corsair SF600 600W

Rieder73
    Bruger
    5.944 indlæg

#20:
    Jeps. IGN har også artiklen: https://nordic.ign.com/xbox-one-gaming-hardware/18243/news/cyberpunk-2077-heres-the-pc-the-demo-was-running-on

Vel at mærke de kan presse 30fps ud af det set-up pt.

viewreview.podbean.com

• Denne kommentar blev ændret for 1 år, 9 måneder siden af  Rieder73.

BruneBanan
    Bruger
    36.141 indlæg

1080p 30fps på 1080ti…. Godt st der er et par år til at optimere skidtet og få et par nye generationer af grafikkort på bordet

Canis_Lupus
    Bruger
    2.657 indlæg

Jeg antager at den nok vil kunne køre 4K på både PS4pro og XbOneX, ihvertfald i 30 fps.

BruneBanan
    Bruger
    36.141 indlæg

#23 Det bliver i så fald 99% sikkert upscaled i en eller anden form. Meget få spil er native 4K på konsollerne idag. Ikke at det gør noget, jeg er blæst væk over hvor flot både opskaleret 4K fungerer på både PS4 Pro og Xbox One X.

Demoen vi lige har set kørte med 30 FPS i 1080p på en bæst af en PC med et 1080ti. Der er selvfølgelig rigelig tid til optimering heldigvis.

• Denne kommentar blev ændret for 1 år, 9 måneder siden af  BruneBanan.

Canis_Lupus
    Bruger
    2.657 indlæg

#24 der var en youtuber der kommenterede demoen med “This is like watching a 48 min movie”.

Det kan godt være at man på PC kan fyre grafikken af på ubegrænset setting, men her på det sidste, der er jeg blevet fan af singleplayer oplevelser på konsoller frem for PC, især fordi du har Sourround Sound, og en 55″ skærm det gør det altså noget sjovere. Men det er bare min holdning.

Jeg tror det her spil vil være fantastisk på 55″. Især fordi det netop ser ud til at være et spil hvor man skal give sig god tid til at opleve omgivelserne.

BruneBanan
    Bruger
    36.141 indlæg

#25 Enig i det med filmen. Har nu set hele traileren to gange, lol!

Er 100% enig i det med 55″ og surround sound. Det er ofte lettere at få til en konsol end PCen. Jeg sidder dog med en 43″ 4K monitor fra Philips, som jeg er meget glad for samt et ekstremt lækkert lydsetup, der ikke er langt fra et godt rigtigt surround. Så min PC-oplevelse er på den front helt med på min konsoloplevelse. I stuen har jeg et lækkert 55″ 4K HDR fra sony, og det er satme bare lækkert.

Så jeg på den front er der ikke rigtigt forskel, kæmpe skærm og suveræn lyd ligemeget hvad

Jeg skal 100% sikkert have spillet til PC, så jeg kan få native 4K 60FPS (håber jeg da!). Det kan jo også være, at spillet bliver et “cross generation”, hvor det udkommer på Xbox One Two X^2(xbox-x+7×4) og PlayStation 5 Ûber Pro. I så fald kan det være, at jeg hopper i sofaen istedet, alt efter hvordan PC-hardware-scenariet ser ud til den tid. Jeg regner dog med, at vi har overstået 20xx-generationen og er kommet til 30xx-generationen inden Cyberpunk udkommer. Så skal jeg bare lige have 20.000 til et 3080ti. Haps!

Phonetic
    Bruger
    23.576 indlæg

#26: Cyberpunk 2077 er her senest næste efterår så mon

Daily Rush Head Honcho

Deadmeat
    Bruger
    7.012 indlæg

hvorfor nævner ingen VR. Det spil vil være mindblowing i VR. prøv lige at forestille jer demoens tur hos doktoren hvor øjne bliver skiftet osv 😀 Dog skal man nok lige være klar med 2x 1080 Ti til at trække det så.

"Whose kitty litter box did I just shit in?"

Schalde
    Bruger
    5.949 indlæg

#27 Har de meldt 2019 udgivelse ud?

I could agree with you, but then we'd both be wrong

Rieder73
    Bruger
    5.944 indlæg

#29:
    Nej. Intet er meldt ud. Det er ren spekulation.

viewreview.podbean.com

Viser 15 kommentarer - 16 til 30 (af 115 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.