onsdag, januar 27, 2021

Cyberpunk 2077

Daily Rush Debat Genre RPG Cyberpunk 2077

Viser 15 kommentarer - 211 til 225 (af 682 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

PBT
    Admin
    3.900 indlæg

#205 Glæder mig også til at komme i gang med Ready Player Two Er i gang med The Doors of Eden lige nu og den vil jeg gerne være færdig med først, men så er det også direkte videre til Ready Player Two.

Startede Daily Rush og Quake3.dk sammen med Webster i et andet årtusind

Kasper Kål
    Bruger
    3.343 indlæg

Heads up hvis det skulle interessere nogen: Hvis man forudbestiller på Stadia, får man en chromecast og controller med i prisen.

The Profile Formerly Known As kring17a

-dut-
    Bruger
    3.102 indlæg

#212 Jo, men tilgengæld har man så spillet på stadia. Jeg ved ikke rigtigt om det er det værd.

Kasper Kål
    Bruger
    3.343 indlæg

#213: Nej, folk på et hardcore gamer site er selvfølgelig ikke målgruppen, da de jo har deres 20k kroners RGB-befængte masteracemaskiner, men kunne jo være der var en enkelt eller to som kunne bruge et heads up.

The Profile Formerly Known As kring17a

FukStick
    Bruger
    1.120 indlæg

Kimozabi
    Bruger
    24.746 indlæg

#215:
    Det er mig en gåde, folk stadig ser der som en bonus, at en spilverden er stor. Hvis den så er fyldt med interessant indhold, så helt sikkert.
    Men at spillets kort er stort er i sig selv ikke andet end mere rejsetid mellem missioner.

"You don't want to see me when I'm angry - because I back up my rage with facts and documented sources." - The Credible Hulk.

FukStick
    Bruger
    1.120 indlæg

Hvis ikke der er indhold nok, så hellere et mindre areal

Slap nu af...

kongkim
    Bruger
    16.368 indlæg

#216 Indlevelsen bliver da bedre af det, hvis det føles støre.
    Elskede det gamle Daggerfall. Det var jo ENORMT stort, men alt gik dog igen haha.

Im nobody, and as we all know.. nobody is perfect.

VampiricEye
    Bruger
    26.892 indlæg

#216 “Indlevelsen bliver da bedre af det, hvis det føles støre.” Det sagde hun også i går.;)

#213 Jeg kan godt bruge en ekstra controller til Stadia. På den her måde får jeg den til en fin pris, og jeg får en CCU og Cyberpunk 2077 med som bonus. Totally worth it.:)

Nintendo Influencer

På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg

På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA

TormDK
    Bruger
    14.794 indlæg

Har target torsdag og fredag fri fra arbejde, så er klar!

Schalde
    Bruger
    6.292 indlæg

Er spændt på om jeg kan lide Cyberpunk. Er ikke særlig stor fan af GTA serien, men er ret vild med både witcher 3 og Fallout

I could agree with you, but then we'd both be wrong

Nioxic
    Bruger
    17.988 indlæg

#216 CDPR har selv sagt at Cyberpunk kommer til at have flere og bedre quests end the witcher 3.

Så har jeg ikk spillet witcher 3 ret meget – da combat er latterligt ringe – men jeg ved da godt at de quests deri er ganske glimrende

Dertil har de sagt der kommer DLC – om det inkludere nye områder, eller om det bare er mere fyld til området som allerede findes.. dunno.

om ikke andet kan verdenen vel ikke være mere ubruglig end den i GTA 5, som nærmest bare er en stor verden, sådan at de har en grund til at putte fly i.

http://www.reddit.com/r/random/

StultusX2
    Bruger
    6.143 indlæg

#222 Hmm, og hvorledes fandt du: The Witcher (2007)s kampsystem?

DR var IKKE fans dengang – så hut jeg visker

My TIE! My nimble coffin!
    En snarligt uddøende Single-Player, der "skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen"..

Bageren
    Bruger
    1.733 indlæg

#216 kan kun holde med. Hold nu käft hvor jeg hader at bruge minutter på travel. Et spil som Mafia DE gjorde det dog godt med en “skip to destination” knap., hver gang man skulle fra a til b. Det kan andre også ta lære af. Jeg føler ikke det fucker up min indlevelse i et spil med den slags FastTravel.

Gamertag: Bager86

FIRESTORM
    Bruger
    5.353 indlæg

#224 vildt postulat. Fast travel har ødelagt mmo og vil også gøre det ved klassisk RPG, hvis der ikke passes på.

Selvfølgelig skal der ikke være en idiotisk masse travel, men hvis Quest designere gør deres arbejde kan der sagtens være travel der får spillet til at virke som en rigtig verden. Hvis man helt fjerner det er det blot en række miniquest i en usammenhængende verden.

Viser 15 kommentarer - 211 til 225 (af 682 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.