lørdag, december 5, 2020

Cyberpunk 2077

Daily Rush Debat Spil Cyberpunk 2077

• Dette indlæg indeholder 214 kommentarer, har 58 deltagere og blev senest opdateret af  Kasper Kål for 1 uge siden.
Viser 15 kommentarer - 196 til 210 (af 214 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

knekker
    Bruger
    1.940 indlæg

Jeg ser også frem til Cyberpunk, og jeg forstår heller ikke folks negative overreaktion omkring forsinkelsen, specielt når det ikke er et 10 årige barn, men en full grown ass man, der tuder over at hans julegave ik’ kom til tiden.
    Spillet kommer når den er klar og højst sansynligt ventetiden værd, så find noget andet at give dig til i mellemtiden og slap af, det skal nok gå alt sammen.

Fisker
    Bruger
    12.519 indlæg

#191 Ja det er desværre en kedelig trend blandt gamere at det er en selvfølge at økonomien har højere prioritet end folks ve og vel. Der er så del mennesker som i stedet prøver at pointere at det koster dem mere pga overarbejde. Så helt åbenlyst tror jeg nu ikke det har været.

Men det har jo intet at gøre med hvorfor de ikke skriver det, at du mener det er implicit hænger ikke sammen med hans snak om at være imod crunch, det er også implicit, men nævnes alligevel.

Derfor ender vi ud i en konklusion baseret på hele historien, med den fulde kontekst, og så kan du hænge dig i om det er “for dramatisk” at kalde en spade for en spade, det ændrer dog ikke på at der er en logisk forklaring på min konklusion og ingen forklaring på din ikke-konklusion.

PBT
    Admin
    3.663 indlæg

#197 Og nu er vi så nået til det punkt, hvor jeg ikke gider forklare det for dig længere.

Startede Daily Rush og Quake3.dk sammen med Webster i et andet årtusind

FukStick
    Bruger
    1.097 indlæg

Jeg glæder mig til at spille Watch Dogs Legion imorgen – venter lige på den day one patch der lander imorgen

Discussion reflected and ended

Slap nu af...

• Denne kommentar blev ændret for 1 måned siden af  FukStick.

-dut-
    Bruger
    2.942 indlæg

#199 smooth…

FukStick
    Bruger
    1.097 indlæg

Slap nu af...

Jeremias
    Bruger
    1.081 indlæg

https://www.youtube.com/watch?v=BO8lX3hDU30

Så landede den officielle gameplay trailer

Hader når folk siger "Hvor fanden er Herning"...

Jeremias
    Bruger
    1.081 indlæg

Og den her:

https://www.youtube.com/watch?v=H4cIgzh9tEg

Og meget mere… I får lige den her også:

https://www.youtube.com/watch?v=TCKfebVQFhU

Hader når folk siger "Hvor fanden er Herning"...

• Denne kommentar blev ændret for 2 uger, 1 dag siden af  Jeremias.

Elleve
    Bruger
    3.874 indlæg

21 meeget lange dage tilbage

"You are the owner and operator of your own brain"

Brianhenneberg
    Bruger
    63 indlæg

Vi kan da hygge os med Ready Player Two fra på tirsdag. Jeg tror jeg ser lige så meget frem til den bog som til Cyberpunk

Elleve
    Bruger
    3.874 indlæg

#205 Sjovt du nævner den. Jeg har forudbestilt den og er lige blevet færdig med at genlæse “ready player one” da det nok skal være en 5 år siden jeg sidst læste den.

Har også “The World Of Cyberpunk 2077” liggende som jeg er halvt igennem og har forudbestilt “Cyberpunk 2077: The Complete Official Guide-Collector’s Edition”.

10 December er den rigtige jule aften i år

Brianhenneberg
    Bruger
    63 indlæg

#206 Har kigget lidt på Cyberpunk 2077: The Complete Official Guide-Collector’s Edition. Den ser lækker ud. Håber dog ikke den er som RDR2-bogen, som jeg kan se er baseret på PS. Dvs. alt er bare R2, L, X, O, osv. Ved du om den kommer i en PS udgave eller en PC-udgave? Kan ikke holde ud at se på alle de PS controller tegn, når jeg spiller med mus og tastatur.

Elleve
    Bruger
    3.874 indlæg

#206 Jeg har ikke set valg mellem PC og konsol nogen af de steder jeg har kigget efter bogen så det kan jeg ikke forestille mig der er. Så længe der både er PC short cuts og controller tegn så tror jeg ikke jeg har et problem med det.

• Denne kommentar blev ændret for 2 uger siden af  Elleve.

Brianhenneberg
    Bruger
    63 indlæg

Jeg overvejede at finde en brugt RDR2 bog, men droppede det efter jeg fik et kig i bogen. Det er 100% Playstation/Xbox.
    https://www.piggyback.com/en/wp-content/uploads/sites/7/2020/04/RDR2_UE_SAMPLEPAGES_181019_CO.pdf

-dut-
    Bruger
    2.942 indlæg

#209 men det er vel fordi RDR2 udkom lang tid før på konsollerne.

Viser 15 kommentarer - 196 til 210 (af 214 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.