onsdag, oktober 21, 2020

Cyberpunk 2077

Daily Rush Debat Spil Cyberpunk 2077

Viser 15 kommentarer - 136 til 150 (af 150 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Schalde
    Bruger
    6.148 indlæg

Er bare slet ikke hypet ud fra de night wire show håber jeg tager grueligt fejl og det bliver mega godt.

I could agree with you, but then we'd both be wrong

Pjulledk
    Bruger
    850 indlæg

Det ser sindsygt godt ud men kan bare ikke finde ud af om det er noget for mig…

https://www.reddit.com/r/gameofthrones/

Brianhenneberg
    Bruger
    60 indlæg

Jeg har det på samme måde. Der er masser af hype, det ser fandme flot og stort og vildt ud, og jeg elskede Witcher 3. Meeeen. Skal jeg være helt ærlig, så synes jeg faktisk det virker lidt kedeligt. Det virker ikke som en setting der fanger mig. Jeg elsker middelalder, stenalder, fantasy, vikingetiden og den slags ting og det her, fremtidsnoget, det virker bare uinteressant. Lidt ligesom watch dogs. Jeg har sjældent kedet mig så meget. Det sagde mig ingenting med alt det high tech crap. Håber det er en slags GTA med RPG elementer, det kunne jeg måske leve med. Men jeg skal godt nok se noget reelt gameplay der fænger før jeg er på vognen.

Bounce1
    Bruger
    1.743 indlæg

SJW lort.

Spoock
    Bruger
    1.530 indlæg

#138 Jeg er på samme vogn…

Deadmeat
    Bruger
    7.410 indlæg

En ting er i hvert fald sikkert: det er ikke noget nyt The Witcher, hverken med gameplay eller stil. Det kommer helt sikkert til at være The Witcher 3 fans, der køber spillet i håb om at blive ramt af samme oplevelse og stemning igen. Nogen vil ganske givet blive skuffet.

"Whose kitty litter box did I just shit in?"

-dut-
    Bruger
    2.843 indlæg

#141 jeg vil mene, at hvis man forventer samme stemning og gameplay som Witcher 3, så er man da godt nok selv ude om det hvis man bliver skuffet.

Jeg forventer noget tættere på f.eks. stilen i Deus Ex (f.eks. som Corpo lifepath), det ser ud til bare at være meget mere interessant.

Desuden var noget af det der tiltræk mange fans til Witcher 3 den velskrevne historie. Jeg er sådan set bare glad for at der ikke har været de store spoilers fra CD project omkring historien i spillet, ligesom der heller ikke var det fra Witcher 3 trailers. Jeg er umiddelbart ikke det mindste nervøs.

PBT
    Admin
    3.419 indlæg

#142 Meget enig. Hvis idéen om et open-world Deus Ex-lignende RPG ikke er tiltrækkende, tror jeg ikke man skal købe spillet.

Startede Daily Rush og Quake3.dk sammen med Webster i et andet årtusind

SturmW-Ghost
    Bruger
    12.345 indlæg

Helt enig. Platformen og det grundlæggende er jeg imponeret af, men historien/universet siger mig absolut ingenting.

"In Hoc Signo Vinces" - "What was, What is, Will be once again" - Praise be to your glory, and from your decline a lesson should be learned. ZeroCool: "Jeg skal ikke gøre mig til dommer på andres færden".

kongkim
    Bruger
    16.237 indlæg

#143 Det sq længe siden jeg har set en ROFL COPTER

Når men glæder mig til Cyberpunk, elsker den setting det er i.
    Men når det er sagt så jeg bare ikke så god til at få spillet de singleplayer spil længere. har det med at gå død i dem

Medlem af den religiøse Pc-Religion Konsol hader to the max. PC for ever. - Største ønske på DR: Alle fora på forsiden.

StultusX2
    Bruger
    5.722 indlæg

Sørme godt, der stadig er nogen til Sci-Fi, cyperpunk og Deus Ex(mest 1)
    Er selv kun til ganske få Fantasy-pladder spil/bøger*!

*Kom frisk, alle

My TIE! My nimble coffin!
    En snarligt uddøende Single-Player, der "skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen"..

• Denne kommentar blev ændret for 1 måned siden af  StultusX2.

DasJux
    Bruger
    1.415 indlæg

#141 Jeg er sucker for at lave min egen karakter i RPG spil og kan bruge flere timer på det. For mig er det faktisk den vigtigste del af et RPG. Af samme årsag havde jeg faktisk svært ved at blive fanget af The Witcher. Jeg kan objektivt se Witcher er et fantastisk spil, men subjektiv er det bare ikke min kop te.

Derimod sidder Cyperpunk sidder lige i skabet hos mig! Det krydser simpelhen alt det jeg elsker ved RPG af. Så jeg er ikke helt enig i dit statement. Jeg tror der kommer mange ikke-Witcher fans

Dra'nakyuek er min drømmekvinde.

Noztra
    Bruger
    2.135 indlæg

Noztra
    Bruger
    2.135 indlæg

Nyt night city afsnit.

Elleve
    Bruger
    3.862 indlæg

Syyyygt #148. 8 års ventetid er snart ved at være forbi

Tror jeg skal have mig en ny PC inden for de næste par uger, så hyped er jeg ved at være, og jeg er ellers ultra sjældent hyped.

"You are the owner and operator of your own brain"

Viser 15 kommentarer - 136 til 150 (af 150 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.