fredag, november 22, 2019

Crusader Kings III – 2020

Daily Rush Debat Spil Crusader Kings III – 2020

• Forfatter
    Emne

SturmW-Ghost
    Bruger
    12.098 indlæg

Paradox har annonceret Crusader Kings III

Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=YlOXhOxEum0

Tid til at gifte sig med en hest, og snige sig rundt til diverse soveværelser. It’s good to be the king!

"In Hoc Signo Vinces" - "What was, What is, Will be once again" - Praise be to your glory, and from your decline a lesson should be learned. ZeroCool: "Jeg skal ikke gøre mig til dommer på andres færden".

Viser 13 kommentarer - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

StultusX2
    Bruger
    5.018 indlæg

Suk…jamen har jo ikke engang fået købt al dlc til 2 endnu

Igen, er der noget Paradox har styr på – så ER DET SGU dlc….(baaah)

My TIE! My nimble coffin!
    En snarligt uddøende Single-Player, der "skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen"..

Wobber
    Bruger
    5 indlæg

@stultusx2

Så var det bedre at det de udgav et spil også bare gik videre til det næste?

Der ikke mange andre spil hvor man udvikler aktivt på et 7,5 år gammelt spil.

Udvirkler er ikke gratis… og hver gang der kommer en dlc, kommer der også en stor gratis patch.

• Denne kommentar blev ændret for 1 måned siden af  Wobber.

SturmW-Ghost
    Bruger
    12.098 indlæg

Køb dlc hvis du har lyst. Der er ikke nogen der tvinger det ned i halsen på dig

Og inden du siger det, så er jeg helt enig i, at vanilla CK2, og visse andre af Paradox’s spil var/er ret fyldte med bugs uden visse DLC expansions, men de retter også løbende mange af disse bugs der opstår.

Som #2 påpeger så udvikler de ret kraftigt på meget gamle titler modsat andre i spilindustrien.

"In Hoc Signo Vinces" - "What was, What is, Will be once again" - Praise be to your glory, and from your decline a lesson should be learned. ZeroCool: "Jeg skal ikke gøre mig til dommer på andres færden".

StultusX2
    Bruger
    5.018 indlæg

Jøsses da…..Trigger-trigger-trigger!

Slap nu lige af! DETTE ER DAILY RUSH! Ikke kort-lunte hysteriet udenfor (troede jeg naivt!)

#2 La’ nu væ’r med det der. Skal vi sammenligne – om hvem der har købt mest hos Paradox?

JEG har smidt nok knaster til, at JEG må joke med glimt i øjet omkring dlc.
    Ondt i røven over det. Så er moderatorerne til hjælp.

My TIE! My nimble coffin!
    En snarligt uddøende Single-Player, der "skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen"..

Wobber
    Bruger
    5 indlæg

#4 Ohh boy, den challange tager jeg med glæde op – you have no idea!

• Denne kommentar blev ændret for 1 måned siden af  Wobber.

Aben
    Bruger
    1.407 indlæg

Jeg skal i hvert fald have det. Jeg har brugt omkring 500 timer i CK2, så det skal nok blive endnu en tidssluger.

MEN efter at brændt ballerne ved at have købt HOI4 på launch, så venter jeg nok lige et par DLC’er eller tre. HOI4 blev først “komplet” efter Man the Guns imo, og det er jo det samme med CK, EU og Stellaris. Paradox er min favoritudvikler, men de er bare ikke i stand til at lave et spil, som er godt fra start.

Kwanza
    Bruger
    5.398 indlæg

#4 Hvem slapper ikke af? De påpeger stille og roligt, at de er uenige med dig. Jeg ser ikke nogen som er triggered af noget, andre end måske dig.

SturmW-Ghost
    Bruger
    12.098 indlæg

#4-5
    Hvem har så den længste Paradox dolk herinde?

Jeg er glad for at jeg ikke var en af dem der købte Imperator ved launch.

Fox
    Bruger
    3.652 indlæg

#6 – Stellaris blev da uspilleligt efter 2.0 ?! Jeg havde da +750 timer i det da 2.0 kom….har ikke rørt det siden.

Kan ikke huske en patch der er ændret et spil så dramatisk.

Sometimes you gotta rise above your morales

Wobber
    Bruger
    5 indlæg

Min Paradox dolk

CK2: 66 dlcs og 1200 timer
    EU4: 67 dlcs og 949 timer
    HoI4: 17 dlcs og 203 timer
    Imperator: Rome: 4 dlcs og 45 timer
    Stellaris: 9 dlcs og 170 timer
    Vic2: 10 dlcs og 186 timer

Derudover har jeg også en del til non steam HoI3 og EU3

Aben
    Bruger
    1.407 indlæg

2.0 var FTL rework patchen ikke? Det var en af mine absolut favorit reworks. Jeg hadede AI’ens ping-pong, når den hoppede frit rundt fra system til system. Efter ændringerne kan man rent faktisk bruge space stations med våben på, da AI’en ikke bare kan hoppe forbi et system mere, men er tvunget til at følge hyperlanes. Det har gjort spillet meget mere taktisk imo.

Fox
    Bruger
    3.652 indlæg

#11 – ok ?! Jeg har det lige omvendt. Nu ved du jo hvor henne fjenden kommer fra…..og før kunne du jo jumpe 2-3 system over inden du settlede en god planet og derved ligesom “opsuge” systemer i mellem de gode solsystemer når du udvidede dit område.

Nu skal du jo flyve til nærmeste system og bygge en base eller settle planeten….før du går videre…ellers vil dit empire jo aldrig hænge sammen. Jeg har aldrig oplevet en patch der gik så radikalt til værks. Jeg vil ikke engang sammenligne 1.X med 2.0 på nogen måde.

Sometimes you gotta rise above your morales

SturmW-Ghost
    Bruger
    12.098 indlæg

Shiiiiit! Der kan jeg ikke være med.

Jeg har endnu ikke alt DLC til CK2 og EUIV, men det er fordi jeg ikke gider købe før godt tilbud. Men jeg holder meget af de to spil.

HoI4 har jeg aldrig investeret synderligt meget i, og det samme med vic2. Imperator og Stellaris ejer jeg slet ikke.

Viser 13 kommentarer - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.