onsdag, november 25, 2020

Copenhell 2016

Daily Rush Debat Off-topic Copenhell 2016

• Forfatter
    Emne

Synonymet
    Bruger
    8.196 indlæg

Så er det i morgen, det går løs ude på Refshaleøen.

Det bliver min første Copenhell, og jeg glæder mig sindssygt meget til at komme på festival igen. Jeg har ellers taget Roskilde Festival fra 1999-2014, men jeg har ikke været på festival siden.

Er der andre herinde, der skal afsted? Og er der nogle Copenhell-veteraner, der kan give nogle gode tips til mad og sådan noget?

Hellere komme galt afsted, end slet ikke komme afsted.

Viser 15 kommentarer - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Philo
    Bruger
    1.649 indlæg

Jeg skal afsted sammen med en kammerat vi tager hele vejen fra Aalborg

Det er første år vi skal af sted så hypen er godt igang

Make Them Or Take Them ¥ $ € £

kenkari
    Bruger
    5.314 indlæg

Det der er så fedt ved Copenhell er netop, at du kan være den type du vil. Om du er den hardcore festgænger der SKAL op foran til alle koncerter, eller om du er til Olle kolle klubben der sidder oppe bagved på græsskrænten er lige meget. Der er plads til alle.

Hvis det er første år, så ville jeg bare nyde det, og huske en paraply eller regnslag, for der vil komme regn, det gør der altid, og alle kan ikke gå i læ i teltet.

Og så cykel derud. Alt andet kan ikke betale sig.

Stay Loyal - Forget Royal

Bunzai
    Bruger
    5.309 indlæg

#2 – Ja, det er dejligt afslappet. På Roskilde er der jo efterhånden ved at være dress code for at være med :p

ahymdahl5
    Tilskuer
    9.421 indlæg

Er det korrekt at der rigtig mange goth piger?

Un dos tres Maria!

ElSenator
    Bruger
    8.146 indlæg

Vi er vist en 20 stykker der skal med fra Århus. 4. Copenhell for mit vedkommende og det er klart min favorit festival af dem jeg har været til. Det er bare hygge med hygge på i gode omgivelser. Der er styr på sagerne, altid! Arrangørerne klarer det til guldmedalje hvert år. Eneste minus er priserne på pladsen.

Som andre nævner så husk regntøj! Et år blev jeg gennemblødt ved 19-tiden en aften og jeg stod og klaprede med tænderne kl. 23. Selvom det er varmt i løbet af dagen, så er det bare pissetræls at blive gennemblødt og det er altså ikke pissevarmt når solen går ned og temperaturen daler til 12 grader.

EDIT: Vi skal forøvrigt reklamere for Den Tunge Radio derovre. I kan finde os med lyserøde t-shirts rundt omkring på pladsen i nogle timer hver dag. I er velkommen til at komme og hygge med os.

http://www.muldjord.com

kenkari
    Bruger
    5.314 indlæg

#4: Der er rigtig mange metal trunter af alle slags. Der plejer ikke være et overflod af Goth, men jo, de er da repærsenteret

Mikaa
    Bruger
    3.272 indlæg

I de gyldne internetdage er der lavet lister til alle formål; inklusiv første gang på ‘Hell.

Værsåartig: http://www.gfrock.dk/copenhell-16-lister-staldtips-og-overspringshandlinger/

Help me, Premature Ejaculation Man! Premature Ejaculation Man: I'm coming!

Skarr
    Bruger
    964 indlæg

Du bør ivertfald smage en flæskestegs sandwich fra fucking sprød svin. Det kan være en god ide at hæve kontanter inden da der sikkert er kø ved hæveautomaterne (Boderne tager ikke kort).

Hvis du vil se nogen af de første bands torsdag så kom i god tid.

-

Synonymet
    Bruger
    8.196 indlæg

Tak for tips.

Vi skal ind og se Defecto som det første band, så vi er der tidligt.

Og ja, det bliver på cykel. Bor i Brønshøj, så det er intet problem.

Jeg holder øje med vejrudsigten (er som sagt Roskilde-veteran, så jeg ved lidt om regnvejr…) og hæver masser af kontanter.

Razorsson
    Bruger
    292 indlæg

Status efter første dag på Copenhell: Vores telte er fuldstændig gennemblødte, vores tøj er gennemblødt, og hele mit face er solskoldet – har pådraget mig første/andengrads forbrændinger i panden og ved næsen…wtf

Phonetic
    Bruger
    23.574 indlæg

#10: Av da. Var en ret fed scene i går med alle de lynnedslag. Håber naturligvis ikke det lige er det der har ramt dig

Daily Rush Head Honcho

Harkonnen
    Bruger
    6.953 indlæg

Copenhell er den eneste festival som er værd at tage til på Sjælland.

Syntes at jeg ser både Goth, Punk, Rock og selv også de der Emo-piger til Copenhell. Så det er blandet landhandel.

He who controls the Spice, controls the universe!

Synonymet
    Bruger
    8.196 indlæg

Ja, det var godt nok lidt vådt i går. Puha. Jeg var glad for at komme hjem i min egen seng i stedet for et telt.

Men rimelig awesome baggrund til Scorpions med alle de lyn.

kenkari
    Bruger
    5.314 indlæg

Et par af mine venner ventede med at cykle hjem, fordi de troede det ville holde op med at regne. De blev pænt meget klogere ved 3 tiden. Jeg grinte lidt da jeg fik en sms om at de var våde

StiX
    Bruger
    6.389 indlæg

Mit første Copenhell også. Var sgu en smule mut af alt det regn men vi fandt en klump græs i en af teltene ved Asgård og så fik vi da en god koncert ud af scorpions uanset

Så skal den bare have gas til Amon Amarth om lidt!!

- fordi jeg siger det...

Viser 15 kommentarer - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.