onsdag, april 1, 2020

BlizzCon 2019

Daily Rush Debat Spil BlizzCon 2019

Viser 15 kommentarer - 91 til 105 (af 108 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

-dut-
    Bruger
    2.633 indlæg

#90 jo mere du skriver, desto mere er du skyldig i din egen kritik. Du ser kun det du selv vil se.

– et hvilket som helst ord på den liste kan lige så godt som de andre beskrive hvorfor dine kommentarer kan misforstås. Du bliver igen ved med at tage det op, uanset om vi har afklaret misforståelserne. Hvorfor? Du må have det svært med at kommunikere i din hverdag hvis du ikke kan tage denne lille kritik til dig.

– Jeg har ikke påstået at du har sagt at Blizzard’s økonomi har nogen sammenhæng med HK og Kina (jeg har nævnt en logisk slutning, om at du mener der skal boykottes, konsekvensen er at Blizzard rammes økonomisk, og du mener at det gavner HK, hvilket jeg ikke forstår), jeg har bare hele tiden pointeret at der ikke er nogen sammenhæng. Tilgengæld nægter du at give et svar på følgende elementære spørgsmål som jeg efterhånden er træt af at stille (og som er grundet til at jeg hiver Blizzard’s økonomi ind i billedet):

“Hvem ud over Blizzard’s pengepung ser at du boykotter Blizzard? De har givet en undskyldning, men du mener ikke den er ærlig nok, vil det sige at du tror at de vil gentage deres fejl? Hvis ikke, hvad er så pointen med at boykotte yderligere? Hvis ja, så må vi blot være uenige på dette punkt og afslutte debatten, ikke (sværere er det virkelig ikke)?”

– Hvis du ved givet punkt mener at det er din substans i dine argumenter, jamen så har jeg jo anerkendt dem hele vejen igennem. Jeg har efterhånden skrevet det samme 10 gange i træk… faktisk lige fra starten: der kommer ikke noget ud af yderligere boykot af Blizzard. Edit: mere præcist, demonstrationerne med mere har haft sin virkning, jeg tror ikke at det gavner nogen at fortsætte yderligere for at insistere på en ‘bedre’ undskyldning.

– Jeg har aldrig påstået at Blizzard er ligeglade med Abehanne’s WoW sub. Tværtimod. Jeg har dog påstået at HK er ligeglade.

– Blizzard har ikke overtrådt en menneskerettighed (edit: jeg troede at vi endelig var enige om at det ikke var på tibet-sag niveau). De har principielt ret til at diskvalificere en spiller, hvis de mener at han har opført sig uanstændigt. Jeg tror dog at de fleste mener at han ikke opførte sig sådan, deraf ramaskriget. Nu har de undskyldt, så er spørgsmålet om folk kan fokusere på noget vigtigere, eller om man skal blive ved med at give Blizzard skylden for mere end de rent faktisk har gjort.

Edit: nu har jeg besluttet ikke at læse denne tråd mere (som jeg faktisk sagde jeg ville noget tidligere, men nu må det vidst være nok). Så kan du jo komme med så mange ubehageligheder du har lyst til.

Fisker
    Bruger
    12.029 indlæg

#91 Nej, min kritik handler om at du forsøger at misrepræsentere mine indlæg for at undgå at debattere substansen, for så vidt den oprindelige debat angår, så kan du tage et af de talrige indlæg hvor jeg giver dig chancen for at diskutere substansen.

– et hvilket som helst ord på den liste kan lige så godt som de andre beskrive hvorfor dine kommentarer kan misforstås. Du bliver igen ved med at tage det op, uanset om vi har afklaret misforståelserne. Hvorfor? Du må have det svært med at kommunikere i din hverdag hvis du ikke tage denne lille kritik til dig.

Sikke noget vrøvl, jeg afklarede for dig allerede tilbage i #69 og #71, det er dig der ikke ønsker acceptere at at jeg godt ved hvad sammenlignelig betyder, og at det var korrekt brugt, hvert svar fra dig siden, har været forsøg på at belære mig om betydningen af ordene, og hver gang har jeg demonstreret at du tog fejl. Senest da troede de var synonymer.

– Jeg har ikke påstået at du har sagt at Blizzard’s økonomi har nogen sammenhæng med HK og Kina, jeg har bare hele tiden pointeret at der ikke er nogen sammenhæng. Tilgengæld nægter du at give et svar på følgende elementære spørgsmål som jeg efterhånden er træt af at stille (og som er grundet til at jeg hiver Blizzard’s økonomi ind i billedet):

“Hvem ud over Blizzard’s pengepung ser at du boykotter Blizzard? De har givet en undskyldning, men du mener ikke den er ærlig nok, vil det sige at du tror at de vil gentage deres fejl? Hvis ikke, hvad er så pointen med at boykotte yderligere? Hvis ja, så må vi blot være uenige på dette punkt og afslutte debatten, ikke (sværere er det virkelig ikke)?”

Hvis du læser mit indlæg, så er der tale om en formodning, da siden du ikke gider at acceptere at dit argument om dette er irrelevant for diskussionen, så var min formodning at du må have ment at jeg bragte det på bane.

Gider ikke bruge tid og plads på at besvare dine spørgsmål, da du allerede kan få det fra tidligere indlæg, blandt andet i #50, #54 og #65.

– Hvis du ved givet punkt mener at det er din substans i dine argumenter, jamen så har jeg jo anerkendt dem hele vejen igennem. Jeg har efterhånden skrevet det samme 10 gange i træk… faktisk lige fra starten: der kommer ikke noget ud af yderligere boykot af Blizzard.

Det er fint du synes det, men det har intet med sagen at gøre.

– Jeg har aldrig påstået at Blizzard er ligeglade med Abehanne’s WoW sub. Tværtimod. Jeg har dog påstået at HK er ligeglade.

Fair nok, fik vist forbundet de 3 da jeg læste dit indlæg.

– Blizzard har ikke overtrådt en menneskerettighed. De har principielt ret til at diskvalificere en spiller, hvis de mener at han har opført sig uanstændigt. Jeg tror dog at de fleste mener at han ikke opførte sig sådan, deraf ramaskriget. Nu har de undskyldt, så er spørgsmålet om folk kan fokusere på noget vigtigere, eller om man skal blive ved med at give Blizzard skylden for mere end de rent faktisk har gjort.

Det har jeg heller ikke sagt at de har, jeg sagde at grundet deres handlinger i turneringen har handlet imod basale menneskerettigheder. Det handler ikke om handlingen selv, men resultatet af at lave handlingen.

På samme vis har de ikke undskyldt handlingen, det var endnu et emne du ikke gad at diskutere, de har undskyldt andre handlinger, hvilket jo fører os tilbage til at du, som du i øvrigt gerne ville have svar på, at man selvfølgelig ikke kan sige at samme handling ikke sker igen når de ikke mener de har taget fejl ved den handling. Jeg tror i øvrigt ikke nogen her giver Blizzard skylden for mere end hvad de faktisk har gjort.

Schalde
    Bruger
    5.892 indlæg

#91 #92

Nu stopper i fanme!!! Har vi ikke en moderator der kan håndtere det her??? Nu har det kørt sådan i næsten 1/3 af tråden som skulle handle om spil fra blizzcon

I could agree with you, but then we'd both be wrong

FIRESTORM
    Bruger
    5.124 indlæg

Noget nyt om HOTS?

Spoock
    Bruger
    1.439 indlæg

#94 Ikke rigtigt. Det eneste er vidst at Deathwing kommer som hero.

Schalde
    Bruger
    5.892 indlæg

#94 og alle heroes er gratis frem til 10nov.

Schalde
    Bruger
    5.892 indlæg

Så lige wow Deep dive panel hvor de snakkede om torghast tower som er noget rogue like dungeon hvor du løbende skal skræddersy dit run som ændre… Lyder mega fedt

• Denne kommentar blev ændret for 5 måneder siden af  Schalde.

Harkonnen
    Bruger
    6.898 indlæg

Ved ikke rigtig med dette års Blizzcon. De fleste spil er total ligegyldige efterhånden fra Blizzard.

Overwatch 2: Meeh
    WoW: Shadowlands: Meeh
    HS: Descent of Dragons: Meeh
    Diablo Immortal: Meeh
    Diablo 4: Yeah
    Warcraft 3: Reforged: Yeah

Det var godt ikke meget omkring Heroes of the Storm, men hvad pokker. Nu kommer Deathwing i det mindste.

He who controls the Spice, controls the universe!

Nass
    Bruger
    1.933 indlæg

#98 Men du må medgive, at OW2 kun er “meh” i dine øjne. Objektivt er det en stor nyhed.

Hell, it's about time

Harkonnen
    Bruger
    6.898 indlæg

For at være helt ærlig, så burde det nok være en expand pack til Overwatch.

Men nu har de valgt at kalde det for Overwatch 2.

He who controls the Spice, controls the universe!

Aben
    Bruger
    1.415 indlæg

Helt enig. Det faktum, at man kan spille de gamle gamemodes sammen med OW 1 spillere fortæller det hele. Med det sagt er jeg lidt ligeglad med, hvad de kalder det. Hvis PvE bliver lidt ligesom Destiny spillene, så kunne det godt blive godt.

R3CoR
    Bruger
    2.544 indlæg

#100 Om det hedder Overwatch 2 eller Overwatch: Titty Twisters er vel ligegyldigt

Deadmeat
    Bruger
    6.810 indlæg

#102: Det tænker jeg så ikke, at alle de 12 årige Overwatch spilleres mødre vil være ligeglade med 😂

"Whose kitty litter box did I just shit in?"

kongkim
    Bruger
    16.029 indlæg

#102 NEJ.. Jeg vil ha OW Titty Twisters.

Medlem af den religiøse Pc-Religion Konsol hader to the max. PC for ever. - Største ønske på DR: Alle fora på forsiden.

Emilsa
    Bruger
    11.005 indlæg

#103 – Det er vel kun et problem med amerikanske 12 åriges mødre?

“The Scandinavian Eddas and Sagas thunder with cosmic horror, and shake with the stark fear of Ymir and his shapeless spawn; whilst our own Anglo-Saxon Beowulf and the later Continental Nibelung tales are full of eldritch weirdness.” — H.P. Lovecraft

Viser 15 kommentarer - 91 til 105 (af 108 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.