fredag, december 6, 2019

BlizzCon 2019

Daily Rush Debat Spil BlizzCon 2019

• Dette indlæg indeholder 108 kommentarer, har 24 deltagere og blev senest opdateret af  ngin for 1 måned siden.
Viser 15 kommentarer - 46 til 60 (af 108 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Spoock
    Bruger
    1.359 indlæg

#45 Fint for dig… Jeg lader bare være med at blande politik ind i mine spil og nyder Blizzard spil. Ligeså vel som jeg nyder fodbold selvom politiske baneløbere mv. heller ikke er tilladt der.

-dut-
    Bruger
    2.477 indlæg

#45 nu skal vi heller ikke give Blizzard skylden for alt der sker i Hong Kong. Jeg har i hvert fald ikke tænkt mig at boykotte Blizzard, selv om jeg støtter Hong Kong.

At du ikke subber til Blizzard er både kinesere og Hong kong folk ligeglade med.

abehanne
    Bruger
    1.101 indlæg

#46 Ok

#47 jamen helt sikkert, det skal de ikke. Men som jeg siger er det en måde man har kunnet vise sin støtte på, og helt ligeglade har de jo slet ikke været siden de rent faktisk har brugt deres blizzcon til at undskylde for netop dette.

Og igen, du har ret i at kinesere og hong kongere ikke mærker at jeg har unsubbed, men det sørger da i det mindste for at firmaer tænker sig om inden de bakker op om diktatur. Så min handling har helt klart gjort mere end dem der med god samvittighed har subbet videre.

Nass
    Bruger
    1.870 indlæg

#45 Godt for dig? Står Blizz bag HK oder was?

#41 de sagde at release date kommer “soon”tm

Hell, it's about time

Fisker
    Bruger
    11.943 indlæg

#47 Blizzard får også kun skylden for det de selv gør. Hvad Blizzard eller folket i Hong Kong synes er irrelevant, det handler ikke om hvad de synes.

• Denne kommentar blev ændret for 1 måned siden af  Fisker.
    • Denne kommentar blev ændret for 1 måned siden af  Fisker.

-dut-
    Bruger
    2.477 indlæg

#48 og #50 nej Blizzard er ikke ligeglade, det har jeg heller ikke sagt. Jeg har kun sagt at dette påvirker ikke noget der foregår i HK. Jeg synes også at Blizzard lavede en fejl med ham HS spilleren. Men så er min harme ikke større end at en officiel undskyldning gør bod på det.

Internettet har det med at overreagere og tildele f.eks. dette større betydning, næsten mere end hvad der rent faktisk sker i HK. Lidt trist.

abehanne
    Bruger
    1.101 indlæg

#49 dude nu fanboyer du den lige lovligt meget

Jeg siger (igen) at ift der ikke rigtigt har været så meget man har kunnet gøre som herhjemme, andet end at sige til venner og bekendte “eeej hvor er det forfærdeligt det der sker i HK”. Så det at kunne sløjfe blizzard har været i en nem og tilfredstillende måde at vise sin utilfredshed på. Noget som rigtig rigtig mange andre også har benyttet sig af. Og noget som jo heller ikke er gået ubemærket hen? Så du er jo bare ude på at fyre lort i hovedet på mig fordi jeg sviner dit elskede blizzard til.

Du har totalt blizzcon skyklapperne helt nede om kinderne..

-dut-
    Bruger
    2.477 indlæg

#52 jeg er sikker på at demonstranter i HK er glade for at du ikke spiller wow

Fisker
    Bruger
    11.943 indlæg

#51 Den undskyldning havde ingen værdi, de mener stadigvæk ikke de har gjort noget forkert, og så er undskyldingen jo ligegyldig.

-dut-
    Bruger
    2.477 indlæg

#54 så må du jo bare give op og græde i dine hænder, eller hvad?

Fisker
    Bruger
    11.943 indlæg

#55 lidt negativ i dag hva?

-dut-
    Bruger
    2.477 indlæg

#56 nej, i denne tråd er det dig selv. Det er derfor du kun kan finde ud af at tude i denne tråd.

Fisker
    Bruger
    11.943 indlæg

#57 Tror du er for negativ til at læse

abehanne
    Bruger
    1.101 indlæg

#55 Eller sige nej tak til blizzard? Men på den anden side, hvis man er ligeglad bare fordi noget foregår på den anden side af jorden, og fordi alt er godt i lille danmark, så er det nemt nok for dig at have en badass attitude men hey, det er ikke dig der bliver skudt efter, så forstår dig på en måde godt /s

kongkim
    Bruger
    15.887 indlæg

Syntes jeg kan fornemme en smule kærlighed i den her tråd

Medlem af den religiøse Pc-Religion Konsol hader to the max. PC for ever. - Største ønske på DR: Alle fora på forsiden.

Viser 15 kommentarer - 46 til 60 (af 108 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.