fredag, juli 19, 2019

Blizzcon 2018

Daily Rush Debat Spil Blizzcon 2018

• Forfatter
    Emne

Nass
    Bruger
    1.743 indlæg

Jeg kan ikke se at vi har en tråd, jeg laver lige en.

Indtil videre
    WoW Classic kommer sommer 2019
    Ny hero i Overwatch
    Warcraft 3 RoC bliver remastered: “Warcraft 3: Reforged”

Hell, it's about time

Viser 13 kommentarer - 76 til 88 (af 88 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Nass
    Bruger
    1.743 indlæg

Har allerede pre-ordered WC3 reforged spils of war edition

Hell, it's about time

Spoock
    Bruger
    1.300 indlæg

#74 Har selv ofte tænkt at det ville jeg gerne prøve. Hvordan var stemningen med mere?

Fisker
    Bruger
    11.789 indlæg

#77 Rimelig god, hele området i byen bliver overtaget af mennesker som er interesseret i Blizzard spil, gerne kendetegnet ved at en t-shirt fra et Blizzard spil og selvfølgelig deres adgangsskilte rundt om halsen.

Skal måske passe på med at skære for meget over en kam, men alle som deltager plejer at være ganske rolige og fornuftige.

Derudover er der selvfølgelig også muligheden for at rende ind i forskellige udviklere, Twitch streamere, m.m.

I år havde de blandt andet “Horadric Retreat” hvilket var et lille område hvor folk der havde medbragt deres Nintendo Switch kunne spille Diablo 3 med andre, de havde så sat 5-6 Blizzard ansatte til at spille med folk.

Så endte med at spille en halv times Greater Rifts med 2 ansatte og en anden tilfældig gut, og vi snakkede sådan set bare stille og roligt om Diablo, Switch, Diablo Immortal, samt løst og fast om hvor vi kom fra, osv

Da de spurgte om Immortal så sagde jeg egentlig også bare at jeg mente det var en dårlig annoncering, osv. det kunne de egentlig godt forstå, jeg sagde også at det følte lidt som om at Activision bare havde fundet et spil og givet udvikleren adgang til Diablo bag deres ryg, det ville de så ikke snakke om

Ved heller ikke om de egentlig havde så meget at tale om det, fordi på det tidspunkt sad vi 3 Blizzard ansatte og 3 tilfældige deltagere, og 2 af de ansatte er jeg 99% sikker på ikke arbejder eller har arbejdet på Diablo. (Den ene var David Kim som er tidligere StarCraft pro, er rimelig sikker på han må lave noget StarCraft/Heroes, og den anden var vist noget Encounter Designer på WoW)

Men de kan nok heller ikke sidde og videregive informationer om interne arbejdsgange og politikker.

Anyway Blizzcon var superfedt, Lindsey Stirling var en noget anderledes oplevelse, desværre synes jeg ikke versionen på Virtual Ticket kan komme tæt på at opleve hende live.

Spoock
    Bruger
    1.300 indlæg

Fedt.

Håber jeg kommer derover indenfor et par år. Det burde jo være muligt at planlægge.

Deadmeat
    Bruger
    6.207 indlæg

Så har jeg gang i et lille eksperiment med Youtube cinematic trailer for Immortal: Har downvoted videoen hidtil 4 gange uden at have set det meget af den – alle gange er vote blevet fjernet. Mistænker at de konsekvent har slettet votes fra brugere der ikke har set videoen.

Nu har jeg så rent faktisk set videoen til ende og er spænt på om min vote får lov til at blive stående denne gang.

"Whose kitty litter box did I just shit in?"

OliverDK
    Bruger
    163 indlæg

#80 Interessant. Så laver jeg dette omvendt eksperiment og tjekker om de fjerner en upvote fra en der ikke har set videoen.

Opdateret: Det gør de

Sofacyklen
    Bruger
    221 indlæg

#80 & #81: ind på mmo-c / de officielle forums og fortæl om jeres opdagelser !

wiazabi
    Bruger
    623 indlæg

#80 Prøvet at ikke se video og lave upvote og se om den bliver fjernet?

• Denne kommentar blev ændret for 8 måneder, 2 uger siden af  wiazabi.

Harkonnen
    Bruger
    6.832 indlæg

Skal da lige love for at Blizzard aktie kurs er faldet…

Og sjov nok så begynder der at dukke historier op omkring en leaked Diablo 4.

He who controls the Spice, controls the universe!

DsJ
    Bruger
    3.041 indlæg

https://kotaku.com/the-past-present-and-future-of-diablo-1830593195

Interessant artikel omkring diablo udviklingen hos blizzard og lidt bekymrende, hvis man skal tro kilderne, at det hele handler om omkostninger og indtjening frem for innovation.

KlausB
    Bruger
    941 indlæg

#85 – Super artikel som går i dybden med hvad der formegentlig foregår bag dørene hos Blizzard.
    Jo, selvfølgelig skal der laves penge, men det lyder jo til at Activision gnaver sig mere og mere ind i kulturen hos Blizzard – Desværre nok med negative konsekvenser….

Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn...

Nass
    Bruger
    1.743 indlæg

#86 Men det er jo helt ærligt også lidt latterligt.. Vi snakker om 2 af verdens største spilfirma’er – de har råd til verdens bedste rådgivning i ledelse, virksomhedsdrift, markedsføring osv. Hvordan kan de ikke indse, at den bedste måde at blive ved med at være stinkende rig på, at er at respektere spillerbasen?

Hell, it's about time

R3CoR
    Bruger
    2.461 indlæg

#87 Men de er jo blevet rige ved ikke at respektere spillerbasen?

Viser 13 kommentarer - 76 til 88 (af 88 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.