lørdag, august 24, 2019

Blizzcon 2018

Daily Rush Debat Spil Blizzcon 2018

• Dette indlæg indeholder 88 kommentarer, har 37 deltagere og blev senest opdateret af  R3CoR for 9 måneder siden.
  • Forfatter
    Emne

Nass
    Bruger
    1.761 indlæg

Jeg kan ikke se at vi har en tråd, jeg laver lige en.

Indtil videre
    WoW Classic kommer sommer 2019
    Ny hero i Overwatch
    Warcraft 3 RoC bliver remastered: “Warcraft 3: Reforged”

Hell, it's about time

Viser 15 kommentarer - 61 til 75 (af 88 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

JT
    Bruger
    2.314 indlæg

Jeg forstår ikke hvorfor de bruger Diablo franchise til at komme ind på mobil markedet? Hvis de kan komme ind på FPS markedet med Overwatch. Hvorfor fanden gør de det så ikke på mobilmarkedet også? Det totalt selvmål at skyde Diablo i sænk for at komme ind på mobil. Virkelig en trist dag for Diablo.

Just kidding God tirsdag

Rieder73
    Bruger
    5.831 indlæg

#60:
    Enig. Det tager fuldstændig overhånd.

viewreview.podbean.com

Rieder73
    Bruger
    5.831 indlæg

#60:
    Enig. Det tager fuldstændig overhånd. Jeg så også gerne noget andet i Diablo universet, men kan også godt vente. Har købt D3 til min Switch og har åbnet min WOW account igen for nylig. Brænder jeg alle mine ting på et stort fuck you Blizzard bonfire fordi JEG ikke fik det JEG ville have? Nej.

viewreview.podbean.com

• Denne kommentar blev ændret for 9 måneder, 3 uger siden af  Rieder73.

-dut-
    Bruger
    2.375 indlæg

Det ville da også være idiotisk at unsubscribe fra wow hvis man synes at det er et godt spil. Man skal da ikke boykotte deres gode spil, men derimod vise at mobilspil fra en AAA udvikler er helt uacceptabelt.

Deadmeat
    Bruger
    6.281 indlæg

Blizzard har da selv lavet deres snestorm om til en shit storm. Hvis de havde ladet folk være skuffede/frustrerede uden indblanding, så var det her helt sikkert døet hurtigere ud.

Nu kan jeg slet ikke påstå at have set alle kommentarer til sagen rundt om på nettet. Men mit generelle indtryk har været, at beskederne om selve spillet (dem der ikke er blevet slettet anyway) har været rimeligt sobre. Ja skuffede stemmer, men det har handlet om skuffelsen.

Hvad der er kommet efterfølgende af mudderkastning og tegnede fuckfingre, det har Blizzard altså kaldt ned over sig selv ved at censurere diskussionen og forsøge at lægge låg på.

Rent marketingsmæssigt så dummede de sig altså også episk. De vidste på forhånd, at fansene forventede minimum Diablo 2 remake announcement. De skulle være gået meget mere direkte ud end de gjorde og sagt – beklager venner, det bliver altså ikke i år vi viser noget til PC. Så havde forventningerne været klart afstemt.

"Whose kitty litter box did I just shit in?"

Ixnatifual
    Bruger
    2.109 indlæg

Jeg synes det er fint, de laver et Dablo mobilspil. Jeg tror aldrig jeg kommer til at spille det, og jeg tror de fleste BlizzCon Diablo fans nok har det på samme måde. Jeg forestiller mig man som udgangspunkt er PC gamer hvis man møder op til BlizzCon, og så er det en kold spand vand at få i hovedet hvis man har glædet sig til Diablo nyheder og får præsenteret et mobilspil. Så havde jeg også været træt af det.

Men der er sikker mange andre, som godt kunne være interesserede. BlizzCon var nok ikke det rigtige sted at gøre et stort nummer ud af Immortal.

#2 TFT vil være inkluderet i WarCraft 3: Reforged.

Personligt var jeg primært interesseret i WoW: Classic. Fedt at det kommer til sommer. Reforged ser meget lovende ud. Footmen ligner dem i traileren til RoC.
    Men en Diablo 2 remaster eller Diablo 4 annoncering ville have været langt at foretrække frem for Immortal.

Nass
    Bruger
    1.761 indlæg

#65 Præcis.

Hell, it's about time

jhs
    Bruger
    794 indlæg

Jeg havde personligt hellere set D4 til pc/konsoller, men når det er sagt så synes jeg faktisk spillet ser meget fedt ud.

Jeg holder enormt meget at spille D3 lige pt. liggende i sofaen (eller sidende på toilettet). Det holder max, og det er det som disse mobilspil kan.

Jeg tror, det der går ondt er, at dette er endnu et søm i den kiste, som de fleste har smidt deres pc ned i. PC’en dør og det får folk helt op i det røde felt.

VxChemical
    Bruger
    3.320 indlæg

PC’en har været døende de sidste 20 år. PC gaming dør aldrig, der vil altid være et marked for det, altid nogen som vil have den bedst mulige grafik, ting som ikke a mulige i en mobil telefon.

And then he grinned like a fox eating shit from a barbed wire fence

Margrethe
    Bruger
    35 indlæg

DasJux
    Bruger
    1.299 indlæg

#56 Stadig god underholding, men du har ret. De skal nok tjene kassen.

Dra'nakyuek er min drømmekvinde.

Fisker
    Bruger
    11.836 indlæg

#66 Det kommer selvfølgelig an på hvordan de vil tjene penge på spillet, men efter selv at have prøvet det vil jeg hvert fald sige at gameplay ikke er dårligt.

Uheldig måde at annoncere det på, men håber da de blizzcon fans som faktisk har prøvet det også har indset at spillet faktisk er okay trods alt.

Deadmeat
    Bruger
    6.281 indlæg

#69: Nu skal du vel passe på hvad du siger Om 20 år sidder vi givetvis alle sammen med vores gaming streaming box, og både traditionelle konsoller og gaming PC’er e døde og borte som vi kender det.

#72: Som jeg ser det har sagen heller ikke direkte handlet om selve mobilspillet, men mere signalværdien i at annoncere dét, frem for at give fans’ene en ny (gammel) PC udgivelse.

Du har været til Blizzcon eller hvordan skal din kommentar i øvrigt forstås?

"Whose kitty litter box did I just shit in?"

Fisker
    Bruger
    11.836 indlæg

#73 Yes

Harkonnen
    Bruger
    6.835 indlæg

Hapser nok Warcraft 3 Reforged.

He who controls the Spice, controls the universe!

Viser 15 kommentarer - 61 til 75 (af 88 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.